De Spaanse Rijschool 2012

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Naath86

Re: De Spaanse Rijschool 2012

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-12 11:15

Metro erna is nog prima te doen hoor! Drukte valt reuze mee en op zaterdag rijden ze nog best lang!

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-12 11:15

In ring 1&2 kun je makkelijk je dslr meenemen. Geen hond die er naar vraagt ofzo....

Joline_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-12 11:17

Wij kwamen via de heinenoortunnel. Zijn thuis om half 7 weggereden (Steenbergen nb) en waren om half 8 geparkeerd en wel. Dus alsnog
een half uur gedaan over het parkeren, maar dat kwam vooral omdat iedereen moet betalen natuurlijk.

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-12 11:18

Marjoow schreef:
In ring 1&2 kun je makkelijk je dslr meenemen. Geen hond die er naar vraagt ofzo....

Maar het valt wel op... _O-

Wij zitten Ingang Arena Tribune Noord geloof ik. :=

LadybirdJarig
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-12 11:27

Jaaaaaa wij gaan :D

Sychess

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-12 11:32

Ik ben gisteren geweest! Lange zit maar heel erg mooi. Vooral de oefeningen boven de grond :) de stoeltjes zijn wel doodeng, heel erg steil en korte traptreden!

_Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-12 11:40

Wij gaan vanavond, ben heel benieuwd! Gaan om 17.00 uur weg, maar als ik die verhalen hier zo lees moet ik zo maar even overleggen of we misschien wat eerder kunnen gaan.. :+

Robin

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-12 11:41

Ik vrees dat wij vanavond te laat gaan komen.. Vriendinnetje moet werken tot 5 en we kunnen hier om half 6 pas weg.... Het is 1,5 uur rijden...

Douraque

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-12 11:43

Ik ben om 18.45 vad huis weggegaan en was er om 19.15. Wij kunnen gelukkig gratis parkeren bij zuidplein door een bezoekerspas. Ik heb niet eens file gezien, maar wij zijn dan ook via feyenoord, zuidplein gereden. En terug ook geen file, was zelfs met 20 min thuis

DromenLies

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-12 11:46

Wij hebben een uur gedaan over het stukje van de ring naar ahoy, echt tergend. Tomtom was zo lief om ons door het centrum te sturen wat dus geen goed idee was.

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-12 11:47

Oh ik kan wel janken..
Iemand die mijn kaartjes voor morgen wil overnemen? ;(

Ben vannacht zo ziek geworden, ik kan gewoon niks binnenhouden en elk slokje water komt er meteen weer uit. Kan me niet voorstellen dat ik morgen beter ben en bijna 2 uur autorijden heen en terug zie ik niet zitten..

Het zijn tweede rang kaartjes.

ellehcir

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-12 11:56

Wij gaan over een half uurtje ook weg, eerst High Tea in Barendrecht, dan even IKEA en dan door :)

Elmira30

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-12 12:19

Zo nou ik ben net wakker hoor :') We waren redelijk op tijd (19.20) maar hadden geen tijd meer om wat te eten :o Dus maar een zakje chips genuttigd. Ik vond het voorprogramma wel leuk hoor :j Maar ik ben helemaal weg van Friezen. Wel vond ik dat die Fries in die dressuurproef veel naar zijn buik/de sporen of wat? trapte..beetje jammer :o Die Mini en Maxi vond ik geweldig <3 <3 maar ook wel een beetje kort.

Ik blijf me er over verbazen hoeveel mensen toch foto's blijven maken met hun flitser aan, terwijl dit afgeraden werd. :\

Die show van de SR vond ik ook gaaf, maar eerlijk gezegd niet zo spectaculair als ik verwacht had :o Zelfs mijn vriend (0% paardenverstand/liefhebber) had er meer van verwacht. Ik vond het gaaf hoor maar ik was op het laatst ook wel een beetje klaar mee. Wel heel knap allemaal. Had het idee dat die paarden op het laatst niet vooruit te branden waren..of iets. Een paar vielen steeds terug..of dat ze moe waren of dat het door het zaagsel kwam..geen idee. Prachtige paarden, mooi gereden.

Om 14.00 uur pas thuis en wat kunnen eten := Maar wel een leuke avond. :)

Elmira30

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-12 12:21

Nicky84 schreef:
Zo nou ik ben net wakker hoor :') We waren redelijk op tijd (19.20) maar hadden geen tijd meer om wat te eten :o Dus maar een zakje chips genuttigd. Ik vond het voorprogramma wel leuk hoor :j Maar ik ben helemaal weg van Friezen. Wel vond ik dat die Fries in die dressuurproef veel naar zijn buik/de sporen of wat? trapte..beetje jammer :o Die Mini en Maxi vond ik geweldig <3 <3 maar ook wel een beetje kort.

Ik blijf me er over verbazen hoeveel mensen toch foto's blijven maken met hun flitser aan, terwijl dit afgeraden werd. :\

Die show van de SR vond ik ook gaaf, maar eerlijk gezegd niet zo spectaculair als ik verwacht had :o Zelfs mijn vriend (0% paardenverstand/liefhebber) had er meer van verwacht. Ik vond het gaaf hoor maar ik was op het laatst ook wel een beetje klaar mee. Wel heel knap allemaal. Had het idee dat die paarden op het laatst niet vooruit te branden waren..of iets. Een paar vielen steeds terug..of dat ze moe waren of dat het door het zaagsel kwam..geen idee. Prachtige paarden, mooi gereden.

Om 14.00 uur pas thuis en wat kunnen eten := Maar wel een leuke avond. :)

Edit: We zaten 2e ring..rij 24..en zowel ik als mijn vriend hadden behoorlijk hoogtevrees :') Nog meer mensen last van?? Trok later wel weer bij. En het was echt wel zoeken naar de plaatsen. Had wel iets duidelijker aangegeven mogen worden.

noukie175

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-12 12:26

Naath86 schreef:
En wat ik trouwens miste aan het eind was een supergave uitgestrekte draf, maar ja dat kunnen ze blijkbaar niet! Al die beheersing is knap, zeker die man aan de lange lijnen! Wissels aan de hand, wow! Maar een keer strekken was ook mooi geweest!

helemaal mee eens! Dat miste ik ook haha.

noukie175

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-12 12:33

Wij moesten 1:48 rijden om er te komen. Eerst deel ging prima maar toen 50km ervoor begon het al! Langs 2 files heen gemanoevreerd, echt geluk gehad dat we de goede wegen hadden gepakt want we wisten de weg eigenlijk niet. :P En toen afslag zuidplein.. WAT EEN RAMP! Uiteindelijk viel het voor ons mee als ik het hier zo hoor.. Wij hebben onze auto bij metro Slinge gezet wat stond aangeraden in de mail. Ideaal want met de metro reden we de file naar Ahoy voorbij en we zaten om 20:10 op onze plek. :D

Dus voor de mensen van vanavond, zet je auto bij metro Slinge!! Veel pakeerruimte en gratis als je met OV reist wat ook alleen maar kan in Rotterdam.

Elmira30

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-12 12:35

noukie175 schreef:
Naath86 schreef:
En wat ik trouwens miste aan het eind was een supergave uitgestrekte draf, maar ja dat kunnen ze blijkbaar niet! Al die beheersing is knap, zeker die man aan de lange lijnen! Wissels aan de hand, wow! Maar een keer strekken was ook mooi geweest!

helemaal mee eens! Dat miste ik ook haha.

Ja dat miste ik ook! Of een lekkere uitgestrekte galop.

Dagmar_1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-12 13:09

zo, ik ben ook weer ontwaakt! Wij waren gisteren al om half 3 weggereden en waren er om half 5. Meteen bij vak a geparkeerd omdat je daar s'avonds makkelijk weg kan. Daarna even lekker gewinkeld en om 10 over 7 zaten wij op onze plek, die overigens inderdaad moeilijk te vinden was. en heel hoog..... rang 2, rij 22... mijn hoogtevrees speelde in het begin wel eventjes op ja. Wel had je volgens mij waar je ook zat geweldig uitzicht! Het voorprogamma vond ik erg leuk om te zien! alleen een beetje jammer van die danseressen met van die pompoms _O- De spaanse rijschool vond ik zeer knap om te zien, alleen ik miste afentoe wat meer pit en power. :j In de pauze was het bijna onmogelijk om naar de wc te gaan, voordat wij eindelijk van ons plekje af waren waren we 10 minuten verder. Toen we de rij bij de wc's zagen zijn we maar weer omgekeerd... wel fijn om even de benen te strekken want veel beenruimte heb je niet!

Al met al wel een geweldige ervaring!! _/-\o_

Ingrid_92

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-12 13:26

Ik weet niet of het al genoemd is, maar ik zou niet parkeren bij de Ahoy, maar op metrostation Slinge. Daar kun je gratis parkeren + je auto wordt bewaakt! Je moet dan wel nog 1 halte met de metro naar Zuidplein. Veel goedkoper :)

michelle___

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-12 13:29

Nou ik vond parkeren bij ahoy wel fijn. Ik was zo moe na al die Mozart muziek. :')

Ladyloe

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-12 13:35

Wij zijn gisteren ook geweest.. Ik vond het wel leuk en mooi.. Maar ik zal er geen 2e keer meer naar toe gaan.. Vond het erg veel van hetzelfde en ik had meer verwacht..

aniek1985
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-12 13:43

Wij hebben gister 3 kwartier tot een uur over de laatste 6 kilometer tot Ahoy gedaan. De parkeerterreinen bij Ahoy zelf waren al vol. Uiteindelijk stonden we ook bij het winkelcentrum geparkeerd.
Als ik het nu nog eens zou doen, zou ik verder weg parkeren en het laatste stuk de metro nemen, bespaart je een hoop tijd.
Nog een tip, koop bij aankomst alvast een parkeerkaart. Na afloop stonden er heel erg lange rijen bij de betaalautomaten.

We waren kwart over 8 in Ahoy. Toen was het wel lastig zoeken naar de juiste stoelen in het donker.
Ik had ook wel een beetje hoogtevrees in het begin, het is behoorlijk steil en smalle trappen. Wel kan je het ook van bovenaf erg goed zien, je hebt geen last van mensen die voor je zitten.

_Lisanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-12 13:59

Wij wilden pas rond 19.00 uur vertrekken, nou wonen wij wel dichtbij maar toch..
Misschien toch maar iets eerder gaan dan.

Mandy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-12 14:20

hoelaat begint het dan eigenlijk?

Kaspar

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-12 14:24

Wij gaan vanavond ook. Verjaarscadeautje van manlief. Ben benieuwd, we gaan er voor het eerst naartoe.
We schijnen goede plaatsen te hebben. Ergens vooraan in het midden.