Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Nicky84 schreef:Zo nou ik ben net wakker hoorWe waren redelijk op tijd (19.20) maar hadden geen tijd meer om wat te eten
Dus maar een zakje chips genuttigd. Ik vond het voorprogramma wel leuk hoor
Maar ik ben helemaal weg van Friezen. Wel vond ik dat die Fries in die dressuurproef veel naar zijn buik/de sporen of wat? trapte..beetje jammer
Die Mini en Maxi vond ik geweldig
![]()
maar ook wel een beetje kort.
Ik blijf me er over verbazen hoeveel mensen toch foto's blijven maken met hun flitser aan, terwijl dit afgeraden werd.![]()
Die show van de SR vond ik ook gaaf, maar eerlijk gezegd niet zo spectaculair als ik verwacht hadZelfs mijn vriend (0% paardenverstand/liefhebber) had er meer van verwacht. Ik vond het gaaf hoor maar ik was op het laatst ook wel een beetje klaar mee. Wel heel knap allemaal. Had het idee dat die paarden op het laatst niet vooruit te branden waren..of iets. Een paar vielen steeds terug..of dat ze moe waren of dat het door het zaagsel kwam..geen idee. Prachtige paarden, mooi gereden.
Om 14.00 uur pas thuis en wat kunnen etenMaar wel een leuke avond.
Naath86 schreef:En wat ik trouwens miste aan het eind was een supergave uitgestrekte draf, maar ja dat kunnen ze blijkbaar niet! Al die beheersing is knap, zeker die man aan de lange lijnen! Wissels aan de hand, wow! Maar een keer strekken was ook mooi geweest!
noukie175 schreef:Naath86 schreef:En wat ik trouwens miste aan het eind was een supergave uitgestrekte draf, maar ja dat kunnen ze blijkbaar niet! Al die beheersing is knap, zeker die man aan de lange lijnen! Wissels aan de hand, wow! Maar een keer strekken was ook mooi geweest!
helemaal mee eens! Dat miste ik ook haha.