Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
antje_vip schreef:Welke dan? Ik heb nog nooit NLse kramen gezien
rejov schreef:Wij zijn ook van plan om heen te gaan in het weekend van 23/24 maart.
Nou heb je in bepaalde gebieden van essen een milieu sticker nodig (de groene) helaas heeft onze auto de gele sticker.
Wij willen naar de P10 parkeerplaats om vanuit daar met de bus verder te gaan naar Equitana weet iemand toevallig of je een groene sticker nodig hebt om daar te komen?
Ook willen wij graag een hotel of B&B boeken voor 1 nacht maar het zou fijn zijn dat we daar met onze auto zouden kunnen komen (met gele sticker) iemand een suggestie?
Heb hier her en der al gevraagd en uiteraard op internet gezocht wat betreft de milieu stickers maar niemand kan mij hier exact vertellen welke sticker ik waar nodig heb ja alleen dat het hoge boetes zijn als je niet de juiste sticker op het raam hebt zitten.....!!
Kan misschien iemand ons hiermee verder helpen?
Merel schreef:Ik wil ook graag heengaan maar zit ook nog even met het vervoer. Zowel het stickerverhaal, het parkeren als de winterbanden moet ik me nog even in verdiepen. Misschien ga ik ook wel met de trein (in NL parkeren en dan verder met de trein), heeft iemand hier ervaring mee?
Tilmar schreef:Merel schreef:Ik wil ook graag heengaan maar zit ook nog even met het vervoer. Zowel het stickerverhaal, het parkeren als de winterbanden moet ik me nog even in verdiepen. Misschien ga ik ook wel met de trein (in NL parkeren en dan verder met de trein), heeft iemand hier ervaring mee?
Je kan in Arnhem de ICE nemen naar duisburg, dan lokale trein naar essen en metro naar de hallen. Voor de deur uitstappen!
Voor de ice moet je wel een speciaal kaartje kopen.