Equitana 2013

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Tsplendid

Re: Equitana 2013

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-12 16:41

Nijland stond er ook vorig jaar :)

miss_lizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-12 17:48

antje_vip schreef:
Welke dan? Ik heb nog nooit NLse kramen gezien :o?

Nee? Zeker nooit hyporama gezien/gehoort? Die geke vent staat altijd zo te gillen. Op plat half duits/nederlands dat je 3 dekjes voor de prijs van 2 en je er soms nog zo'n stomme trolly bij krijgt.(reclame van hyporama). Wij rennen er altijd heel snel voorbij.
Ik ga echt niet helemaal naar Essen om vervolgens wat te kopen bij een stand die hier nog een 10 minuten ver weg zit.

Higoma145

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-12 19:23

die had de vorige keer bakken achterelkaar vol met dekjes toch? en toen lag daar zown suede dekje met swarovski tussen :')

miss_lizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-12 19:25

gossa4ever schreef:
die had de vorige keer bakken achterelkaar vol met dekjes toch? en toen lag daar zown suede dekje met swarovski tussen :')

Meestal de zelfde dekjes als je op tentenkamp kan kopen. Ik geef mijn geld liever uit dan aan iets anders. Wat niet uit Rotterdam komt :P.

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-12 22:05

Wij zijn ook weer van de partij en willen ook weer 2 dagen gaan en gaan even kijken voor een hotel...Ik heb er nu al weer zin in *\o/* We lopen ook met zo'n trolley :o en nemen ook altijd nog een kluisje waar we tussendoor spullen in kwijt kunnen :7

Silence

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-12 22:08

Meerdere Nederlandse kraampjes inderdaad.
Goedhard bijv ook.

rejov

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-12 08:37

Wij zijn ook van plan om heen te gaan in het weekend van 23/24 maart.
Nou heb je in bepaalde gebieden van essen een milieu sticker nodig (de groene) helaas heeft onze auto de gele sticker.
Wij willen naar de P10 parkeerplaats om vanuit daar met de bus verder te gaan naar Equitana weet iemand toevallig of je een groene sticker nodig hebt om daar te komen?
Ook willen wij graag een hotel of B&B boeken voor 1 nacht maar het zou fijn zijn dat we daar met onze auto zouden kunnen komen (met gele sticker) iemand een suggestie?
Heb hier her en der al gevraagd en uiteraard op internet gezocht wat betreft de milieu stickers maar niemand kan mij hier exact vertellen welke sticker ik waar nodig heb ja alleen dat het hoge boetes zijn als je niet de juiste sticker op het raam hebt zitten.....!!
Kan misschien iemand ons hiermee verder helpen?

Merel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-12 09:26

Ik wil ook graag heengaan maar zit ook nog even met het vervoer. Zowel het stickerverhaal, het parkeren als de winterbanden moet ik me nog even in verdiepen. Misschien ga ik ook wel met de trein (in NL parkeren en dan verder met de trein), heeft iemand hier ervaring mee?

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-12 09:31

Idd die grote stand met dekjes en die schreeuwende vent :')
Vaak naast roltrap toch?

Ik neem ook weer trolley mee. Is ideaal.

Kan nie wachten :):)

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-12 09:55

rejov schreef:
Wij zijn ook van plan om heen te gaan in het weekend van 23/24 maart.
Nou heb je in bepaalde gebieden van essen een milieu sticker nodig (de groene) helaas heeft onze auto de gele sticker.
Wij willen naar de P10 parkeerplaats om vanuit daar met de bus verder te gaan naar Equitana weet iemand toevallig of je een groene sticker nodig hebt om daar te komen?
Ook willen wij graag een hotel of B&B boeken voor 1 nacht maar het zou fijn zijn dat we daar met onze auto zouden kunnen komen (met gele sticker) iemand een suggestie?
Heb hier her en der al gevraagd en uiteraard op internet gezocht wat betreft de milieu stickers maar niemand kan mij hier exact vertellen welke sticker ik waar nodig heb ja alleen dat het hoge boetes zijn als je niet de juiste sticker op het raam hebt zitten.....!!
Kan misschien iemand ons hiermee verder helpen?

2 jaar geleden had je geen vignet nodig, je kon via de snelweg naar een grote parking en van daaruit met de shuttlebus. Vignet heb je alleen in Essen zelf nodig.

Tilmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-12 11:44

Merel schreef:
Ik wil ook graag heengaan maar zit ook nog even met het vervoer. Zowel het stickerverhaal, het parkeren als de winterbanden moet ik me nog even in verdiepen. Misschien ga ik ook wel met de trein (in NL parkeren en dan verder met de trein), heeft iemand hier ervaring mee?

Je kan in Arnhem de ICE nemen naar duisburg, dan lokale trein naar essen en metro naar de hallen. Voor de deur uitstappen!
Voor de ice moet je wel een speciaal kaartje kopen.

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-12 11:56

Silence schreef:
Meerdere Nederlandse kraampjes inderdaad.
Goedhard bijv ook.

Als in Goedhard motoren!? :o?

PartoutZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-12 11:59

miss_lizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-12 12:13

MelanieB schreef:
Idd die grote stand met dekjes en die schreeuwende vent :')
Vaak naast roltrap toch?

Jup, vind het echt vreselijk :'). Als nederlander schaam je jezelf zo erg als je dat hoort daar.

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-12 12:43

PartoutZ schreef:

Hahaha denk 't ook :')
Jammer, had Goedhart motoren ook wel leuk gevonden :P

Als nederlander schaam ik me eigenlijk sowieso :')

xlisza

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-12 13:23

Dat vignet was de vorige keer inderdaad niet nodig, op die parkeerplaats hoefde dat niet.

rejov

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-12 13:23

[/quote]
2 jaar geleden had je geen vignet nodig, je kon via de snelweg naar een grote parking en van daaruit met de shuttlebus. Vignet heb je alleen in Essen zelf nodig.[/quote]

Bedankt!! Dan gaan we inderdaad met de auto naar de grote parking, nu nog even kijken naar een hotel waar we naar toe kunnen zonder Vignet!

Merel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-12 13:31

Tilmar schreef:
Merel schreef:

Je kan in Arnhem de ICE nemen naar duisburg, dan lokale trein naar essen en metro naar de hallen. Voor de deur uitstappen!
Voor de ice moet je wel een speciaal kaartje kopen.

thanx! dat ga ik eens nader bekijken, trein reist wel zo prettig en geen gedoe met stickers / parkeren en pendelbussen, maar ook geen winterbanden nodig (verplicht in de winter in DLD! Je mag wel met zomerbanden rondrijden maar bent dan wel schuldig als er een ongeluk gebeurd).

En idd goedhard de endurance shop is er normaliter, maar ik zag ze dit keer niet op de standhouderslijst..

rejov

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-12 13:46

xlisza schreef:
Dat vignet was de vorige keer inderdaad niet nodig, op die parkeerplaats hoefde dat niet.

Parkeerplaats P10?

xlisza

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-12 13:47

Dat zou best kunnen, weet ik zo niet meer welke P dat was.

_Ananas_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-12 14:15

De voorverkoop is begonnen :') Weekend kaarten zijn €20,- (tenzij je met een groep van 10 bent, dan zijn ze €15,- ik ruik opties! Al moet ik zeggen dat we de vorige keer te ongeduldig waren om te wachten tot we een groep waren :P ) Doordeweeks is wat goedkoper, weet niet meer precies hoeveel :+

xlisza

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-12 15:14

Echt zijn er nu al kaarten te koop! Ik ga ze nog niet bestellen denk ik, kan nog niet zover vooruit kijken welke dag t beste uitkomt (ook ivm school:p)

Tsplendid

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-12 15:20

Ik heb de vorige keer gewoon aan de kassa gekocht :)

xlisza

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-12 15:22

Ik had de vorige keer al via internet, ik ging op n zondag en was blij dat ik al kaarten had.
Aan de kassa was het echt super druk!

_Ananas_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-12 15:24

Ik wacht het ook nog rustig af :D