Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Nickeltje schreef:Hoezo mixed feelings?
Het zal er vast heel gezellig worden. Al gaan wij er zelf niet heen, we kamperen op een gewone camping die vast ook helemaal bommetje vol staat, maar niet alleen oranje is.
Cayenne schreef:Ze zal wss na een paar dagen toch zo uitgeput zijn dat ze gewoon slaapt.
Ik ben ook geen makkelijke slaper op campings etc, maar oordopjes helpen al heel veel en vermoeidheid sleept je wel naar dromenland hoor!
En hebben jullie eens vaste sta-plaats? Anders proberen aan de rand te gaan staan? Misschien is het daar rustiger.
Desnoods kan ze melatonine proberen. Dat is gewoon homeopatisch (geloof ik) en dan ontspan je beter waardoor je ook eerder in slaap valt.
Ik slaap de laatste week al slecht. Ben er onbewust toch mee bezig geloof ik.
Nickeltje schreef:Ah, op die manier... Ik weet niet hoe de oranje camping zal zijn eerlijk gezegd. Mogelijk wel iets zoals een festival camping.
Om aan je slaap te komen bij wat herrie kun je in elk geval bij een bever-sport achtige zaak goede oordopjes kopen, die kosten rond de 20 euro en zijn daarvan elke cent waard. En ze zitten nog verrassend comfortabel.