Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Ragdollcat schreef:intel_1x schreef:Nou opzich wel knap dat je durft toe te geven in dit topic, dat je zijn gedrag hebt overdreven. Nog steeds niet voor te stellen dat je slacht hebt overwogen, maargoed.
Fijn dat je nu een ander plekje voor hem zoekt. Maar laat dit hopelijk ook een hele goede leer voor je zijn, dat je ALTIJD jezelf een spiegel voor moet houden en niet je paard van alles de schuld moet geven. Succes!
Hier ben ik het mee eens. Is het voor de aandacht op Bokt.
HorseTopShop schreef:Ik heb met TS afgesproken dat we zondag naar haar toekomen. In eerste instantie was mijn moeder wat voorzichtig en zag het niet helemaal zitten om eerst erheen te gaan om te kijken en daarna weer terug om op te halen. Maar we nemen zondag meteen de trailer mee.
Betalen voor het paard doen we niet. We hebben met TS afgesproken dat hij voor altijd bij ons kan blijven (We hem dus niet meer weg doen) En ze kan langskomen wanneer ze wilt.
We moeten toch heel reel blijven, er is een mogelijkheid dat het paard toch iets mankeert. Daarom zullen wij hem helemaal binnenstebuiten laten keren en pas daarna rustig aan aan de slag gaan.
Quellian schreef:Maar HorseTopShop... niet om banketstaaf te doen, maar in het 'stoppen met roken' topic gaf je aan dat je wilde stoppen met roken, want die € 36,- per maand kun je niet meer betalen.
Hoe zit het dan met een extra paard erbij? Dat kost nl. wel wat meer dan € 36,-.
Fred_Kroket schreef:singasong schreef:Fred_Kroket, er zijn meer wegen die naar Rome leiden. M.a.w. een scan is niet de enige optie!
Nee, maar ik heb aangegeven hoever ik zou gaan. En dat is voor mij de grens.
Fred_Kroket schreef:Slacht, jij wilt niet op je geweten hebben dat dit paard een slachtoffer maakt omdat het toch verhandeld is.
Heel veel sterkte en wijsheid toegewenst!
Jolliegirl schreef:Zorg wel even dat er een goed contract gemaakt wordt, zwart op wit TS..
Dat zij t paard nooit meer weg doen, enkel nog naar slacht/jou terug o.i.d?
Zorg dat dit geen gezeik gaat opleveren...
Bumblehorse schreef:contract waren we beiden al over eens.
Thirteen, bedankt voor dat voorbeeld!