Jalenka_Kiya schreef:Wat ik vrijdag heb gezien moest iedereen voor zich gaan rijden en dan werd er telkens 1 combinatie uit gepikt die wat opmerkingen en oefeningen kreeg. Soms moesten alle ruiters in stap of in draf maar het was vooral de bedoeling om voor jezelf te rijden alsof de instructie er niet was. Er werd ook gezegd 'Ga niet meer of minder doen dan je normaal doet'. Als jij ook schoudervoor meeneemt zou ik dat ook doen, maar er werd ook gezegd bij sommige oefeningen 'Dit hoef je nog helemaal niet te laten zien op dit niveau'.
Dat ging dan wel over iemand die in de L meereed en appuyementen in galop liet zienZe raakte nog in 'discussie' met de instructeur en verliet uiteindelijk de baan, omdat ik in de kantine zat hoorde ik alleen hem praten en niet haar reactie. Ben dus nieuwsgierig waarom ze de baan verliet? Iemand waarmee ik was dacht op de lijst een Z ruiter te hebben gezien die vroeg wilde meerijden, misschien was dat deze persoon wel. Ik zou me redelijk geïntimideerd voelen als ik in de L zo iemand bij me in de baan zou hebben
Klopt die reed bij mij in de groep. Schrok er ook een beetje van toen ze aan haar appuyementen begon enzo. Ze was inderdaad fout ingedeeld omdat ze vroeg wilde rijden geloof ik. Heb ook niet alles verstaan. Ze mocht ook niet verder rijden geloof ik omdat het niet eerlijk tegenover de rest was