Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
IndyLover schreef:Voor Bliksemluver: klik hier!
fancylover schreef:LIEVE MENSSIES!!!
Ik heb eerst psp 8 gehad en dat vond ik echt super leuk!![]()
maar ik had hem bij broco gedauwnload en dan blijft ie maar 60 dagen staan op je comp!! en jah die waren natuurlijk zo voorbij!!
![]()
dus nu wil ik graag weten waar ik psp8 of iets anders waar je zulke mooie collage's kan downloaden en dat ze niet na een bepaalde tijd weer weg gaan want dat wil ik dus niet meer!!! ik mag hem niet bij kazaa vandaan halen want dan komen er heel snel virusen op je comp als je niet uit kijk en daar heb ik dus ff geen zin in he!!!!
dus weet iemand een site waar je psp ofzo iets kan downloaden?? het moet wel want ik van sommige weet ik gewoon dat ze psp of iets anders waar je mooie collage's mee kan maken al langer dan 60 dagen hebben!!
dus als jij psp of iets anders heb wil je het me dan asjeblieft vertellen???? je mag me ook pb'en als je dat makkelijker vind!!!!!
ALVAST HEEL ERG BEDANKT!!!![]()
![]()
![]()
emmatjuh schreef:Ik denk niet dat jullie deze zien aangezien mijn uploadsite vaag is
Maar deze is dus voor e_l_m_o. Ik zal 'm wel naar haar mailen zodat ze 'm kan zien
fJoRdAhLuVeR schreef:Indylover, zou je voor mij misschien een leuke avatar(s) kunnen maken?
Of anders een collage?
IndyLover"]
[quote="fJoRdAhLuVeR schreef:Indylover, zou je voor mij misschien een leuke avatar(s) kunnen maken?
Of anders een collage?