ben vandaag geweest vond het erg tegenvallen... denk ook niet dat ik er nog een x te vinden ben, wel nog wat leuke spullen gekocht!
Amber_
Geplaatst: 18-11-11 23:29
VisibreTeam schreef:
hahaha ik vind het allang leuk dat je dat zo aanbied
Je moet wel ff gillen naar me hoor... Geheid dat ik een vergiet ben morgen haha Maar ik blijf wel hangen met uitstappen in het losrij bakje, dan moet je me naar maar even aanspreken !!
uhm... wss loop ik er half emo/gothic/metalhead bij Ben van plan om een zwarte skinny aan te trekken, zwart t-shirt en rode handschoentjes ernstig eigenlijk ook gewoon
En mn sjaal. want ik mag mn stem niet kwijtraken! Is niet handig met lesgeven
NorwayFjord
Geplaatst: 18-11-11 23:32
We hebben het er al eerder over gehad maar is het een ideetje om een mini meeting te organiseren? Je bent dan niks verplicht maar het lijkt me zo gezellig! Nikki wil ik bijvoorbeeld ook wel leren kennen (ook stille fan van jou hier (a))
Doe ik echt niet moeilijk over ik ga juist voor sociaal doen eigenlijk shows zijn leuk maar ach, al zovaak gezien , shoppen heb ik amper het geld voor atm, verder is het gewoon gezellig doen en mensen leren kennen En anders loop ik toch maar heel de dag eenzaam rond te lopen
jahaaaahh dé sjaal hij zit zo lekker en kan helemaal over mn gezicht als het koud is
Resi_lover
Geplaatst: 18-11-11 23:55
Wij gaan morgen ook, vorig jaar niet geweest, de 2 jaar daarvoor wel, dus ik ben benieuwd, vooral omdat er mensen zijn die het tegen vinden vallen. Zo nog even het progamma uitprinten en wie weet herken in nog wat mensen