Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
In_Black schreef:Het lijkt mij niet zo moeilijk, om jullie een beeld te vormen, waarom dit is gebeurd. Ik begrijp niet goed, dat daar nog vragen over worden gesteld.

In_Black schreef:Voor zover ik weet, heeft "TS" (oftewel Amivedi) de info die ze wilden.
Wat te denken van "ellende" veroorzaakt door bijvoorbeeld een losgeslagen eigenaar, in dit geval, die bijvoorbeeld stalhouder te lijf gaat, heb je daar ook over nagedacht? (om even een zijspoor te noemen)Gelukkig zijn jullie nog nooit echt slechte mensen tegengekomen
Flitzz, die beweegredenen zijn vast niet zo moeilijk te bedenken. Iedereen weet wel dat een paard niet zomaar ergens wordt neergezet.

Storm schreef:TS, ik vind het geweldig hoe jij voor dit paard opkomt en hoe je je best hebt gedaan om de eigenaar te vinden en het verhaal tot op de bodem uit te zoeken.
Bonte, ik vind het heel jammer dat jij met je grote mond wél zegt dat je alles weet (en zelfs dat heb je alleen maar 'gehoord' van iemand die zegt het te weten, maar of die nu de waarheid spreekt....) maar dat je verder geen uitspraken in het topic doet. Als jij zo graag wilt vertellen dat jij de waarheid weet, maar deze voor je houdt, stuur dan de TS een pb en hou je mond verder in dit topic, nu heeft niemand er iets aan en komen er alleen maar meer vragen waar jij geen antwoord op wilt geven. Lekker duidelijk dus
Óf de waarheid vertellen, óf je mond houden en je niet (meer) laten zien hier.
mistery schreef:En toch ben ik het eens met Storm. De berichten die bonte plaatst zijn imo onnodig in dit topic, ts heeft er niets aan.. zij wil enkel en alleen het paard helpen. Fijn dat er mensen zoals de ts bestaan.
mistery schreef:Ts wilde gewoon info hebben over dit paard, zou ik ook willen als ik haar was. Bokt is daar ideaal voor dus begrijp heel goed dat ts een topic heeft geopend.
En ik zou echt niet weten wat voor ellende van dit topic zou moeten komen??
Bonte schreef:mistery schreef:En toch ben ik het eens met Storm. De berichten die bonte plaatst zijn imo onnodig in dit topic, ts heeft er niets aan.. zij wil enkel en alleen het paard helpen. Fijn dat er mensen zoals de ts bestaan.
Hallo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Laat de rest van Bokt dan ook niet reageren, want die weten er helemaal niets vanaf en bleren maar dat de stalhouder de schuldige is enz. blablabla.![]()
Ik heb nergens de TS aangevallen, maar snap gewoon niet dat de TS zegt nergens verder vanaf te weten, terwijl een kennis van me bij de dierenambulance het hele verhaal weet.
Ik vind niet dat de bokkers die verder aangaat. Zijn allemaal outsiders en ik ken de TS verder niet. Als ze echt zo close is met de dierenambulance, dan weet ze alles al.
mistery schreef:Ts wilde gewoon info hebben over dit paard, zou ik ook willen als ik haar was. Bokt is daar ideaal voor dus begrijp heel goed dat ts een topic heeft geopend.
En ik zou echt niet weten wat voor ellende van dit topic zou moeten komen??
Dat weet ze dus allang.
Ze stuurt nl ook PB's rond met de naam en gegevens van de stalhouder (die ik deze dagen nog gesproken heb, maar niet op stal kom.). Die krijgt nu zelfs dreigmails van bokkers die niets ervan wil weten. Is dat dan zo netjes??????????????????????????
Nee, de TS is heilig.
In_Black schreef:Lang leve de mensen met paarden die zich nog geen seconde realiseren wat het kost om een draver ergens in training te zetten 700/mnd is nog goedloop.
bedankt kruidenpotje
papagroom schreef:Alles te weten maakt niet gelukkig....en bonte en in_black hebben groot gelijk dat ze niet alles melden wat ze weten.....overigens weet iedereen die wel eens op een drafbaan vertoefd waar dit over gaat.