Afscheidsshoot met Justice, voor het eerst en laatst in ITP

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

My_Chimanga

Re: Afscheidsshoot met Justice, voor het eerst en laatst in ITP

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 16:48

ja, zo werkt dat dan weer :S
Was bij mij ook zo, net even wat 'normaler' weer alemaal, en toen de rekening va de dierenarts!
Maar eigenlijk vind ik het heel netjes dat ze daar even mee wachten hoor, als je gelijk die rekening ook nog eens krijgt voelt het echt als een schop na!
Hoop dat het allemaal mee valt, of dat Justice verzekerd was tegen dit?...
:(:)

MissCharlie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-11 17:12

Ja precies, DA rekening was heel snel en dat voelde echt heel erg banketstaaf. Ben blij dat deze later komt inderdaad, maar dan nog..
Justice was niet verzekerd nee, kwam hij niet voor in aanmerking omdat hij altijd wel 'iets' had. Maar het gaat me ook helemaal niet om het geld ;)

My_Chimanga

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-11 17:45

Nee dat snap ik hoor, je zou alles voor hem betalen om hem in leven te kunnen houden! Dat gevoel ken ik maar al te goed...

Maar toch is het vervelend om te moeten betalen voor (in mijn geval) een behandeling die niet gelukt is, voor een paard dat ten gevolge daarvan is overleden...
Tuurlijk kunnen ze er niets aan doen hoor! Maar dat voelt dan gewoon zo zwart-wit....

Hoe gaat het nu met je?

zoExpres

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-11 20:46

even een knuffel :(:)

sourih

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-11 20:59

mooi paard was het bij het leesen van je verhaal en het kijken van je foto's begonen de traanen ook uit mijn oogen te vallen
ik moest denken toen ik afscheid nam aan mijn paard (ik ging naar een manege wand ze lichten me op en ddden allemal streeken)

mellienieJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 14:08

Wat een mooie foto's! Leuk dat je dit nog hebt kunnen doen.
Heel veer sterkte! :(:)

MissCharlie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-11 17:25

Nog bedankt voor de lieve reacties :) en sorry voor mijn late antwoord.

De rendac heeft zijn centjes inmiddels binnen... Ik heb mezelf bij elkaar geraapt en die rekening betaald. Het moest toch een keer gebeuren..

En hoe het verder met me gaat...ik heb nu meer goede dagen dan minder goede dagen. Ik doe nu de orun instructeursopleiding en daarmee ben je dus elke dag met paarden bezig. Er gaat dan ook geen dag voorbij dat ik aan Justice denk...
afgelopen maandag haalde de instructeur ineens een in de lengte doorgesneden onderbeen van een paard tevoorschijn. Het had exact dezelfde haarkleur als Justice. Ik flipte hem bijna...ik krijg dan onmiddellijk beelden van Just, die daar op de grond ligt, met stijve benen en een koud lichaam...
Nou ja dat zal nog wel een tijdje blijven denk ik.
Net zoals ik hem af en toe vreselijk mis. Ik had laatst een dag waarbij niets en niemand meewerkte, en dat zijn de momenten dat ik met tranen terugdenk aan hoe ik me altijd bij Justice terug kon trekken en dat hij er gewoon voor me was. We waren elkaars leven..
Gelukkig kan hij me zelfs nu nog steeds opvrolijken. Ik hoef alleen maar naar deze foto's te kijken.

AfbeeldingAfbeelding

A.s. woensdag is het drie maanden geleden.

My_Chimanga

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-11 00:18

Dis ook een late,
maar het blijft heftig meis... zo is het nu eenmaal!
Ik mis mijn meisje ook nog iedere dag eventjes. Ik hoef echt niet iedere dag te huilen of wat, maar toch denk je aan dr, heb je het met iemand op stal over paarden en komt 'jouw vorige paard' wel ter sprake...
Ja, ik mis haar echt, Ontzettend zelfs.

Toch ben ik langzaam verliefd aan het worden op mijn nieuwe paardje, dat moet gewoon groeien maar is echt de moeite waard hoor!
Het is zo zonde als je zo goed voor een diertje kunt zorgen, en er zo veel liefde aan kunt schenken, dat je jouw leven dan maar met 1tje wilt delen... Er zijn echt meer mooie en lieve paarden die smachten naar een goed huisje! (nu zeg ik niet dat je een ander paard moet kopen hoor, maar het voelt bij jou waarschijnlijk alsof je dit nooit meer mee kunt maken met een ander,,, en dat dacht ik ook! En natuurlijk is het niet het zelfde, maar het is alsnog wel heel fijn om een nieuw maatje te hebben! Een nieuwe uitlaatklep voor als het ergens anders niet zo goed gaat,,, Een paard is nu eenmaal een geweldig en gevoelig dier, dat zijn ze allemaal op hun eigen manier, maar ze zijn het wel...)

Sterkte nog!