jesito schreef:Tja er werd gereageerd op meningen van mensen.
En ik denk na voor ik wat zeg, ik hoop het beste voor Gimli maar ik ben wel erg critisch ondanks dat het vandaag beter gaat.
Door zo'n dag dat die opkrabbeld ga je de grens verleggen, waar moet ik stoppen.
Ik hoop dat er nu een stijgende lijn blijft, dan zijn de kansen wat beter, maar ik heb best met die pony te doen.
Ik vind het raar dat iedereen hier juicht als de pony staat, komop mensen laten we de realiteit niet verliezen, dit hoort bij een paard en dit hoort die eigenlijk het grootste deel van de dag te doen.
Normaal wordt hier altijd geschreeuwt dat paarden niet mogen lijden.
Dat heeft niks met de doorzettingskracht van de meiden te maken, ik vind het super wat ze doen.
Stel jullie zelf een grens en een termijn, er moet gewoon een complete verbetering komen op korte termijn en vandaar uit kan de pony herstellen.
Om dit bericht niet te negatief te doen lijken, duim ik voor jullie dat het nu goed blijft gaan en wens ik jullie succes.
Denk je echt dat zij een beslissing gaan maken over het leven van de pony door wat een anoniem iemand op een forum zegt?
Ze hebben een hotline met hun VA, en die zal ze vast en zeker eerlijk laten weten als het geen zin meer heeft. En verder denk ik dat ze alle mogelijke scenario's al in hun hoofd hebben afgespeeld, daar hebben ze geen Bokkers voor nodig