GWR, jij ook succes
Ach evt laarzen en hoofdstel poetsen kan ook nog onderweg… zitten ruim een uur in de auto
’s Avonds vlechten was so far nooit een probleem.. beetje pluizig misschien, maar verder houdt ze het wel netjes in
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

’s Avonds vlechten was so far nooit een probleem.. beetje pluizig misschien, maar verder houdt ze het wel netjes in

Iedereen succes en tot morgen. _Memphis_ schreef:Losrijden van het springen had ik ook gezien trouwens, dat dat verplaatst was!
Die weg die achter ring 9 t/m 12 ligt, is dat een drukke weg of valt dat wel mee?
_Memphis_ schreef:Die weg die achter ring 9 t/m 12 ligt, is dat een drukke weg of valt dat wel mee?
Dat is een redelijk drukke weg, verbindingsweg tussen Brummen en Eerbeek. Maar er wordt niet zo hard gereden, omdat het vlak voor/na een spoorlijn is en vlak na/voor het dorp. Ik denk niet dat je er veel last van hebt, want er staat een bomenrij voor en ligt nog een fietspad tussen.

moet er morgen vroeg uit
whahah grapje
Lekker gezellig dagje van maken samen met marionnnnn
M_ndyy schreef:Tayga schreef:Haha dan ben je de grote concurrent van Noibe. Die rijdt in het andere 6-tal. Wel leuk dat jullie sowieso door mogen naar de hippiade!
Grappig! Dan moeten we wel 60% rijden. Dus ik ben benieuwd!
Is het terrein nog een beetje te berijden?

maar dat geld voor marion net zo
want die moet natuurlijk wel op komen draven zondag om mijn huis te bekijken
__PSM__ schreef:hahah kloptmaar dat geld voor marion net zo
want die moet natuurlijk wel op komen draven zondag om mijn huis te bekijken

Tuurlijk vind ik het super leuk als ik morgen in de auto zit, want hier doe je het voor, maar ik wil niet voor gek komen te staan

Dat wist ik niet haha!