Een van de laatste mooie dagen met mijn allerliefste Flash.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-11 10:11

het is inderdaad een proces waar je door heen moet.
Het feit dat het een bijzonder paard was en nog zo jong maakt het extra moeilijk.
Bedenkt steeds weer dat ze pijn aan haar been had,en dat dat been nooit meer goed was geworden |(
Misschien snel een ander paard?
Niet zien als verraad tegen over Flash....Flash zal blij zijn als je je liefde geeft aan een ander paard!
Ik denk dat een paard beter bij jou af is dan bij een ander,dus zie een ander paard nemen als een goede daad.

Feria

Re: Een van de laatste mooie dagen met mijn allerliefste Flash.

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-11 10:22

Bren ik heb jaren geleden mijn paard ook moeten laten inslapen, al was het heel anders, omdat hij een ongeval had gehad.
Ik heb er ontzettend van afgezien, net zoals jij nu met Flashje, maar ik had na 3 weken al een ander paard.
Ik had zin in niets meer, ik had geen bezigheid meer en zakte dieper en dieper in mijn verdriet. Toen hebben mijn ouders besloten mij zo snel mogelijk een nieuw paard te kopen, zodat ik in elk geval wel iets te doen had.
De eerste stal waar we gingen kijken was direct raak. Alhoewel ik absoluut niet wist of ik nog een paard ging vinden, omdat ik alleen Juweeltje wou, was het toch liefde op het eerste gezicht :j

Ik heb aan mijn nieuwe paard toen, Liberty M, heel veel steun gehad! Hij verving Juweel niet, maar hij was er op zijn eigen manier. Het heeft mij Juweel niet doen vergeten, en Liberty heeft Juweel zijn plekje in mijn hart nooit vervangen, maar hij heeft mij wel geholpen in het rouwproces :j
Nu 5 jaar later, mis ik Juweel nog elke dag, maar nu kan ik lachen als ik aan hem denk, en dat is dankzij Liberty.

Ieder heeft zijn manier om te rouwen, maar zie het niet als verraad naar Flash toe als je een ander paard koopt, en zie het niet als zonde voor dat andere nieuwe paard..
Liberty is nu verkocht aan mijn beste vriendin, waar hij een heerlijk pensioen heeft. Maar nog steeds elke maal ik hem zie, is er nog die band tussen ons.
Juweel heeft er voor gezorgd dat ik en Liberty zo'n sterke band hebben :j

astridelise

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-11 10:48

Bij mij heeft het echt een jaar geduurd voordat ik zonder tranen over Lidar kon praten.
Ik ben met mijn huidige paardje sinds een maand van stal veranderd en dat is een goede beslissing geweest. De oude pensionstal was Lidar en daar kwam ik maar niet doorheen, de nieuwe stal is Tinka en voelt nu ook heel goed.
Ik denk zelfs dat je er nooit helemaal overheen komt, want het is best een heftig moment wat je meemaakt.
Neem de tijd, want het is echt een rouwproces waar je doorheen moet. Spullen opruimen kan altijd nog, laat maar even zo, er komt vanzelf een moment dat je het kan.

lindabrother

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-11 12:28

Sterkte, deze fotos zijn wel een mooie herinnering

mirgino

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-11 13:36

het verdriet slijt met de tijd ,maar verdwijnt nooit |(
Cheyenne is nu 2 jaar geleden ingeslapen ,maar die 11 dagen waren zo heftig en ze stond 125km verderop
elke dag uren in de auto om toch bij haar te zijn,en dan een zielig hoopje paard aantreffen
dat heeft er flink ingehakt
ik kan nog steeds niet zonder natte ogen iets over haar schrijven
ik heb helaas maar 5 jaar haar bij me mogen hebben en ze is veel te jong gegaan en het ging zo snel

ik heb ook al snel een ander paard gekocht ook om de leegte te vullen,en ik heb een ontzettend lief en leuk paard gevonden, maar hij is geen vervanging van haar
jammer is dat hij ineens met van alles ging tobben en dat ik daar al 2 jaar mee bezig ben
maar Cheyenne blijft in mijn hart en gedachten
mijn huis staat vol met haar foto`s en ook haar mooie schilderij hangt midden in de kamer

:D ook van Gringo staan en hangen er foto`s.
hij heeft me door de moeilijkste tijd heen geholpen en ik zou hem nooit meer willen missen.

iedereen rouwt op zijn manier om een geliefd dier,ik had snel een ander paard ,maar een ander wil het eerste jaar echt geen ander paard

ik heb 2 mooie tassels laten maken van haar staart haren en deze hangen aan de lampen boven de bar

ik heb het voor Cheyenne als een verlossing gezien,het inslapen maakte een eind aan haar erge lijden,en daar heb ik een goed gevoel van over gehouden het was ook erg rustig en vredig gegaan dat maakt het verwerken ook wat makkelijker.

ik denk aan je en stuur regelmatig een virtuele knuffel naar je :(:) :j

blensink

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-11 14:03

Geerke dank je wel, je hebt gelijk het was nooit meer goed gekomen met Flash helaas. |(
Ze zou alleen maar achteruit gegaan zijn.
We hebben haar op het goede moment verlost.
De gedachten aan een ander paard maakt me bang.
Flash heb ik ook gekregen zonder dat ik over het verdriet van mijn vorige paard Hans heen was.
Ik was hem plotseling van de één op de andere dag kwijt door een verbroken relatie ;( .
Het heeft me jaren gekost om van Flash te houden, altijd kwam Hans naar boven en vergeleek hem enorm met Flash.
Niets was goed aan Flash, ook al heb ik haar alle liefde gegeven en voor haar gezorgd maar het heeft ons zeer veel problemen gegeven om aan elkaar te wennen zeker het eerste jaar.
Ik kon gewoon niet met dit gevoel overweg, hoe gelukkig ik ook was weer een paard te hebben.
En wat voor een paard, mijn mooie dappere meisje Flash :+:
Het is niet eerlijk aan een nieuw paard te beginnen voordat Flash echt een goed en duidelijk plekje in mijn hart heeft.
Buitendat hier kan ik het wel vertellen is ons leven een chaos op het moment.
4 maanden geleden hebben we onze winkel verhuurd, nu ons lieve meisje kwijt.
We hoeven niets meer en hebben niets meer |(
We moeten eerst ons leven op de rails krijgen.
Ernesto heeft me een mooi huis beloofd, daar gaan we aan werken met plaats voor één of meerdere paarden.
Pas als we dit rond hebben kunnen we aan een ander paard denken.
Ik ben verdrietig dat Flash daar nooit zal zijn, maar in gedachten laten we zeker een plekje apart voor haar daar.

renatevb wat fijn dat jij het wel kon en dat jij met Liberty het gevoel hebt alsof Juweel jullie helpt en jullie een superband hebben +:)+ .

astridelise je hebt gelijk spullen opruimen kan altijd nog.
Heb geen idee of we het vanmiddag gaan doen, moet een vriend bellen die ik de spullen beloofd heb.
Maar we hebben nog steeds niet gebeld...................

lindabrother dank je wel het zijn zeker mooie herinneringen hoewel het me nog erg veel moeite kost ze te bekijken op het moment. |(

mirgino jij hebt ook veel meegemaakt met je lieve diertjes. :(:)
Wat moeilijk allemaal maar je hebt mooie herinneringen.
Dank je wel voor je vituele knuffels, ze doen me goed!! :*

Lieve allemaal,

Nu ik stukje bij beetje bezig ben mijn profiel te veranderen zou ik graag uit dit topic een paar quotes van jullie erin willen zetten.
Maar ik weet niet of jullie dit willen.
Ik had gedacht om iedereen persoonlijk te gaan pben maar dat is ontzettend veel werk.
Mocht je zien dat jouw berichtje in mijn profiel staan en wil je dit niet stuur me dan even een berichtje aub.
Dan zal ik hem zo spoedig mogelijk verwijderen.
Hopelijk begrijpen jullie dat ik het op deze manier wil doen en vinden jullie het niet erg.
Ik ben zo ontzettend blij met jullie berichtjes dat ik ze graag in mijn profiel wil bewaren.
Alvast bedankt en nogmaals bedankt voor alle lieve woorden en steun.
Het doet ons zeer goed!!! :*

mindful

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-11 14:24

Hey Brenda, ik wens je een prachtige toekomst toe met Ernesto en .... ooit komt er een leuk paardje weer op jouw pad.
Geef het de tijd die nodig is, het komt wel vanzelf als jullie mooie leven weer in zijn plooien valt. Je houdt heel veel van paarden en ik ben er vast van overtuigd dat je weer een fantastisch trouw rijmaatje zal vinden.

Alles op zijn tijd...het komt wel goed :j

rocymax

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-11 14:37

Bren het is zo logisch dat je nog niet aan een ander paard kan denken. Ik had het met Boabdill ook, ik had bijna alle spullen verkocht!!!Ik wilde geen paarden meer er zelfs niet aan denken!! En dit heeft 3 jaar geduurd, zelfs toen ik Huugje had, kom ik er maar niet aan wennen er naar toe te gaan en al die paarden te zien en te denken aan alle mooie tijden die ik met Boabdill beleeft heb.
Dit gaat per persoon.
Ik denk ook idd dat je het eerst een plekje in je hart moet geven voordat je weer een nieuw paard je liefde kan geven.
Hoedan ook , ik ben heel trots op je hoe je alles gedaan en geregeld hebt en hoe je je gehouden hebt!!
En natuurlijk ook op Ernesto!!!
xxx

justdiesel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-11 14:39

Er komt vanzelf weer een paardje op je pad als er in je hart weer ruimte voor is......
Denk dat Flash daar wel voor zal zorgen, die heeft het zo goed gehad bij jullie!
Dikke knuffel!!!

Laurabram

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-11 14:56

Ik lees nu je topic pas, heb even alleen jouw posts doorgelezen.
We delen de liefde van door de bergen rijden met de paarden.
Heel veel sterkte meid. Mooie herinneringen aan je mooie meisje, ze heeft een speciaal plekje in je hart.

MoniqueT

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-11 22:27

Brenda, je hele leven is veranderd in zo'n korte tijd. Je lieve Flash kwijt, de winkel verhuurd, op zoek naar een andere plaats om te gaan wonen. Emotioneel wordt je compleet door elkaar geschud. Ik weet een beetje hoe het voelt, tenslotte hebben wij ons hele leven ook omgegooid en heb ik (gelukkig op een totaal andere manier wel) ook afscheid van mijn lieve paarden genomen. Ik kan me helemaal voorstellen hoe leeg het in je hart en je hoofd moet zijn en ook weer hoe vol met hoe nu verder.

Ik weet dat jullie wellicht een stuk onze kant op komen in Spanje en ik hoop dat we elkaar een keer zullen ontmoeten daar ergens. Als je op wat voor manier ook voelt dat we iets kunnen delen of dat we iets voor jou/jullie kunnen betekenen, weet dan dat ook mijn pb-box altijd voor je open staat!

corina21

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-11 23:04

wat heb je je profiel aangepast wat een werk,
de liefde wat je voor dit paard had moet een plaats krijgen.
zolang dat geen plaatsje heeft kun je ook van geen ander paard houden,
heel veel sterkte met het verwerken van je grote droom.
als je s nachts gaat slapen en je gaat dromen dan kun je lekker op haar rijden en genieten en zonder pijn.
ik leef heel erg met je mee. :(:)

Lonan

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-11 23:08

Lieve Brenda, Allereerst een dikke knuf voor jou en Ernesto.
Komt tijd komt raad meid..kalm aan doen en als je er aan toe bent komt er vast iets op je pad.
Wat is Ernesto toch ook een lieve man, hij heeft je een mooi huisje beloofd..zo lief...
Eerst tot rust komen, die winkel is verhuurd dus even een zorg minder,denk dat jullie nu meer rust hebben dan daarvoor wat de winke betreft.... Gewoon even niks doen..tot rust komen, en wie weet wat er op jullie pad komt... :*
Laatst bijgewerkt door Lonan op 19-06-11 23:31, in het totaal 2 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-11 23:14

Brenda, wat heb je er een prachtig overzichtje van gemaakt, van al die ontzettend lieve quotes. :+:
Probeer toch een beetje tot rust te komen tijdens het uitje..

maikeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-11 23:32

Blensink, ik herken je gevoel heel goed van dat Flash dat niet zal zien, jullie nieuwe plek straks. Mijn eerste paard die ik in liet slapen had ik ook zo gegund nog mee te maken dat we op onze nieuwe plek zaten. Vlak na zijn dood kregen we de kans per inschrijving op een oud boerderijtje te kunnen bieden op een prachtige plek. En we kregen dat boerderijtje. En ik had er alles voor gegeven om onze Jordy dat nog mee te laten maken.

En hoe lang je ook wacht met een nieuw paard, vergelijken doe je toch. Maar wanneer de klik er is, dan is straks die andere ook weer speciaal op zijn of haar eigen manier. Ik heb, toen ik wist dat Victor niet meer beter zou worden een merrie erbij gekocht zodat ik toch weer eens kon rijden. En ze zijn allebei zo verschillend van elkaar en ook weer heel anders dan mijn Jordy. Victor is een echte kwajongen, een ontzettende knuffel maar ook op z'n tijd een enorme macho en de merrie, Zola, tsja....zij is een echte tuttebel en heel charmant. Maar geef haar 1 vinger en ze pakt je hele arm. Ze is intzettend dominant en onzeker tegelijk. Een combi waar ik heel erg aan heb moeten wennen. Maar ook met haar had ik gelijk een klik.

Ik wilde als paard naast Victor een fijn doorgereden paard omdat ik niet meer aan een jonkie wilde beginnen. Met Vic zijn de problemen aan het licht gekomen toen ik hem zadelmak had en net goed en wel aan het lessen was. Dat wilde ik niet meer, ik wilde een paard wat zich bewezen had qua lichamelijk dan. En wat heb ik gekocht na wel 30 paarden te hebben gezien? Zola, een merrie die ik precies 1x geaaid had :+ En heel vluchtig ook nog want ze was bang voor alles. Ik denk dat dingen lopen zoals ze moeten lopen. Ik was op slag verliefd. Je kon helemaal niks met die merrie maar het moest zo zijn denk ik. Ik weet niet wat er van haar geworden was wanneer ze bij iemand anders terecht was gekomen. Ik denk dat ze ondertussen tig keer doorverkocht was. Want ze was en is soms nog steeds niet makkelijk. Maar er is iets tussen ons. En ook zij gaat nooit meer weg.
Maar heel anders dan nuchtere kwajongen Victor :D

En dat is het fijne van paarden. Er is er niet eentje hetzelfde, ze hebben allemaal weer een andere gebruiksaanwijzing. En soms komt er een paard op je pad met een gebruiksaanwijzing speciaal voor jou. Daar hoef je niet naar op zoek (net als hoe het met Flash is gegaan) maar die komt gewoon op je pad. Dat is voorbestemd. Zeker bij iemand als jij :j

Perrokai

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-11 23:50

Hey Bren, heel veel sterkte met het verwerken van dit grote verlies. Helaas moest ik na 10 maanden mijn droompaard in laten slapen vanwege een ongeval. Ik heb ook heel snel daarna een ander paard gekocht en jee wat was hij anders. Maar zelfs deze stoere jongen met een muur om zich heen heeft mij geholpen met het verwerken en vooral met afleiding. Mijn doel was ook op slag verdwenen. Niets vervangt je geliefde dier maar het helpt je wel. En als Flash kon praten dan zou ze je bedanken voor al die gelukkig tijden die ze bij jou heeft gehad. En zoals ze tegen mij gezegd hebben, ze zou zeggen, geef alsjeblieft een ander paard ook de kans op zo'n mooi leven als ik gehad heb.

Wij hebben sinds donderdag weer een Westypupje in huis en ik kan je verzekeren, de afleiding daarvan sleept je er wat makkelijker doorheen. Tuurlijk zul je nog enorm vaak met pijn in het hart aan haar denken, dat heb ik ook, ook met nieuwe pup. Maar het maakt het wat dragelijker en je geeft een ander paard/hond weer een heel fijn leven bij je. Daar is niets mis mee hoor....je voelt het gelijk.....of je er klaar voor bent of niet. Volg je gevoel. Sterkte en een hele dikke knuffel en enorm respect.

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-11 00:14

Wat een vreselijk gemis is het toch... :(:) .
Geef dit grote verdriet maar de tijd, je hebt een groot hart, dat nu helemaal vol is met jouw liefde voor Flash, daar is nu nog even geen plaats, maar eens... eens wordt dat hart nog een stukje groter en is er ook nog plek voor een ander paardje... :(:) .

blensink

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-11 00:51

iana daar ben ik ook zeker weten van overtuigd ik kan niet leven zonder paarden.
Ik ben er ook zeker van dat er gewoon één op mijn pad komt en dat het dan de tijd is om het allemaal weer op te pakken.
Eerst uitrusten en op zoek naar een ander mooi leven.
Ernesto wil graag reizen en deze afgelopen 6 jaar hebben we dat niet gekunt.
Vind eigenlijk dat hij het ook wel verdient heeft dat ik nu ga doen wat hij graag wil.
Nu eerst hele andere dingen en daarna als de tijd en plaats daar is of op zoek of het komt weer op mijn pad.

Astrid ik denk ook dat het bij mij maximaal 2 jaar gaat duren voordat ik weer een ander paard heb.
Dank je dat je trots op ons bent, wij zijn ook trots op jou <3 .

Jolanda dank je wel :*

Laurabram dank je wel, het rijden in de bergen zou wel weer even gaan duren helaas.

Monique inderdaad ons leven is ineens zo leeg, zo raar alles wat we hadden lijkt te verdwijnen |( .
Alsof het leven zegt dat het allemaal zo moet zijn.
We worden in een bepaalde richting geduwd en zeg ook tegen Ernesto dat we daarna moeten luisteren.
Als we daar in de buurt zijn zoek ik zeker contact met je zodat we gezellig een bak koffie kunnen gaan doen :j .

sammy1 ik ben het helemaal met je eens, sterker nog ik heb het zo al eerder ervaren.
Flash moet eerst haar plekje hebben in mijn hart en moet er voledig achterstaan om aan een nieuw paard te beginnen.
Ook vind ik dat ik dit nieuwe paard alles moet geven en dat kan naar mijn idee gewoon niet zo snel.
Vandaag waren we bij vrienden, hij heeft 3 paarden en zei dat ik wanneer ik maar wil altijd één van zijn paarden mee mag nemen.
Het doet me niets ik kan het niet uitleggen :o .
Ik stapte op één van zijn paarden af om te knuffelen, dit paard heeft een speciaal plekje in mijn hart en hebben vaak geknuffeld en gekroeld.
Vandaag liep ze van me weg, iets wat ze echt nooit gedaan heeft. :?

Leonie dank je voor je knuffel, deze kunnen we nog steeds gebruiken. :*
Net wat jij zegt we gaan eerst tot rust komen en daarna rustig op zoek naar een mooi nieuw leven tenminste dat hoop ik.

Tineke dank je wel dat je mijn profiel mooi vind, een enkele vond het jammer dat ik het verhaal van Flash niet heb laten staan.
Maar het was mijn dagboekje en nu zijn er geen nieuwe dagen meer. |(
Het was moeilijk en als iemand evt mijn profiel wil hebben kan ik hem wel per mail sturen.
Heb het natuurlijk prive wel bewaard en zal het altijd blijven bewaren!
Het blijft nu een tijdje zo en in de toekomst zie ik het wel weer of ik wat meer foto´s plak.
Op het moment was dit wat in me opkwam en ben er wel tevreden over.
Zeker ook met het filmpje en die mooie foto is het helemaal compleet zo.

maikeltje inderdaad we waren met een evt verhuizing bezig en had een goede plek voor Flash gevonden.
Ook hebben we al huizen bekeken waar Flash bij kon staan.
Het is zo dubbel allemaal.
Ik geef je wel gelijk dat je paarden altijd gaat vergelijken.
Maar het is anders daar bewust de tijd voor te nemen of meteen een ander paard om het verdriet te sussen.
Ik geloof ook helemaal niet in "onces in a lifetime" paarden.
Ik weet zeker dat je met verschillende paarden een superband op kan bouwen.
Mijn twee eigen paarden die ik gehad heb en drie verzorgpaarden waren allemaal anders maar met allemaal had ik iets speciaals.
Dat wat ik met Flash had is gegroeid door de jaren, we hebben zoveel doorgemaakt dat moet gewoon één worden nu.
Nou goed het valt niet uit te leggen maar ik begrijp wat ik bedoel.
Ik wacht wel af totdat het op mijn pad komt of dat ik zeg nu is het genoeg kan echt niet leven zonder een paard.
Op het moment is alles nog net iets te vers, kan het niet en wil het niet.
Vind het overigens wel ontzettend leuk jouw verhaal te lezen. :)

Perr dank je wel, hihi Flash kennende zou het een ander paard niet gunnen een leven bij mij te hebben.
Ze was zo jaloers als wat, kon nog niet naar andere paarden kijken als ze in mijn buurt was. :=
Ondertussen is ze natuurlijk een engeltje en misschien vind ze het nu wel fijn.
Zo hoorde ik vandaag van onze vriend dat hij ergens een paard had zien staan met ontzettende lange hoeven, onverzorgt, mager en een halster wat ingegroeid is. |(
Ik moet eerlijk zijn als ik op dat moment met onze vriend dit paard gezien had dat ik op de eigenaar was afgestapt en dat ik hem had gekocht voor wat voor prijs dan ook.
Want dat is het dan weer wel, dat kan ik niet aanzien en wil zo´n dier helpen.
Mijn vriend heeft gezegt dat hij het halster wat losser heeft gemaakt en zijn hoeven heeft bijgewerkt, de schat <3 .
Fijn dat je blij bent met je nieuwe pup en dat het bij je verdriet van Kai helpt. :(:)
Ik ga mijn gevoel zeker volgen, tot op heden is dat altijd de juiste weg geweest.

Manon ik vind het zo grappig dat mensen verschillende meningen hebben.
Ik respecteer het dat mensen meteen een ander paard aanschaffen.
Maar ik kan het echt niet, gelukkig snapt iedereen dat wel.
Het is zo ontzettend moeilijk allemaal, maar merk dat het langzaam aan beter gaat met de dag.
Ik ben blij dat ik met Ernesto kan rouwen om ons lieve kleine mooie meisje, Flash :+: .

Vandaag zijn we naar de wei gegaan, wat spullen opgehaald.
De deken waarmee we Flash op het laatste moment hebben toegedekt hebben we opgepakt en samen huilend opgevouwen.
Ook deze deken blijft bewaard in ons gedenkhoekje.
Het herinnert ons aan de nacht in de stal en het laatste wat we voor Flash gedaan hebben.
Verder heb ik nog even in de wei rondgelopen en heel hard gehuild.
Maar het was goed, dit was nodig.....................
Heb op mijn manier weer een stukje los kunnen laten.
En heb nogmaals afscheid van haar kunnen nemen.
Ernesto zat in de auto ook ontzettend hard te huilen.
Gelukkig konden we ontspannen op weg naar onze vrienden en hebben een gezellige ontspannen avond bij hun gehad.

andamoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-11 00:54

Bren als ik je verhaal zo lees en je vertelt dat jij en Ernesto zo hebben moeten huilen dat schiet ik ook vol en rollen de tranen over mijn wangen. Je bent een ontzettend lief mens en hebt het allerbeste met Flash voorgehad toen je de belssing hebt genomen. Het is goed zo en je mag huilen, dat is denk ik ook nodig om alles te verwerken. Heeeel erg veel sterkte voor jou en Ernesto. Een dikke knuffel van mij........

blensink

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-11 16:46

Dank je wel Monique :*
Vandaag weer zo´n dag, ben druk in huis bezig en ineens ja hoor ga ik weer.
Laat maar komen die tranen, het doet ook zo ontzettend veel zeer |(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-11 16:56

Brenda, gaat je uitstapje niet meer door?

corina21

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-11 16:57

dat zal ook wel even blijven dat huilen.
sterkte meid.

Akecheta

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-11 17:08

Hele zware tijd voor je Brenda, maar hoe raar het misschien klinkt, ik ben blij dat je verdriet eruit komt. Huilen ruimt toch op, op de een of andere manier. Het lijkt me ook zo onwerkelijk voor je. Als je zo schrijft over haar deken ophalen, terugkomen op de plek waar ze hoort te staan, maar waar ze niet meer is. Ik krijg er kippevel van. Ik kan alleen maar indenken hoe zwaar het voor jou en Ernesto moet zijn. Kon ik maar een beetje pijn bij je weghalen. Pfff, heel veel sterkte :*

rocymax

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-11 17:12

Idd Yvonne heeft gelijk, bij mij blijft het alleen maar van binnen zitten en dat blijft schrijnen.
Het is veel beter alles eruit te gooien. Ik hoop echt dt het een beetje gaat Bren!

blensink

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-11 17:30

Tineke we gaan morgenochtend, wil je me weg hebben? :')
Kon niet opschieten vandaag, voel me lamlendig.
Wel is alles gestreken ondertussen, nu nog alles in de koffer doen en in de auto zetten.
Weer zo´n moment waar ik tegenaan hik en weer begin ik te huilen.
Haar zadel uit de auto halen, pufff ik heb echt een off day vandaag.....................

Sammy dank je wel :*

Yvonne aan één kant ben ik ook blij maar het is zo moeilijk durf de deur niet meer uit.
Iedereen ziet aan me dat ik een verhuild gezicht heb en dan vragen ze wat er is.
Als ik het dan zeg, is er totaal niets ze zeggen mens maak je niet zo druk een persoon verliezen is veel erger.
En Ernesto probeert het uit te leggen, maar ze begrijpen het gewoon niet.
Ik moet me niet zo aanstellen, het doet zo´n pijn allemaal.

Nee As het gaat helemaal niet.............
Wat jij doet is helemaal niet goed, je moet echt praten en huilen vrouw.
Hopelijk kun je dat straks als je zus bij je is.
Houd je taai oke!!! :(:)
Dikke kus :*