Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Claudia78 schreef:Hoe ts ook gehandeld heeft...it`s her case.
Vind het alleen een beetje "sneu leedvermaak"om dit hier te plaatsen.
Valeska schreef:Bij het bekijken van deze foto's kreeg een beetje het zelfde gevoel als toen ik een fotoreportage zag van een vrouw in Pakistan die gestenigd werd.
De wanhoop en angst die je zag op haar gezicht, zie ik ook bij deze vos.
Mensen en dieren koppelen terug naar hun primaire emoties en reacties wanneer ze met de dood bedreigd worden.
Het maakt dan echt niet uit of het nu een mus, een kat, een vos of een mens is.
Ik vind het treurig om te zien en om het dan zo blasé op een forum te zetten waar je met name dierenvrienden verwacht, is vragen om een reactie.
spottedponie schreef:Als die vos gewoon gezond was geweest hadden de ponys er waarschijnlijk niks aan gedaan en had je dit tafereel niet eens opgemerkt...
Nu moet er een hoop heisa gemaakt worden dat dit zielig is, het is de natuur!
Tijdje terug zag ik hier een filmpje voorbij komen van een wilde hengst die een waarschijnlijk ziek veulen afmaakte, zelfde verhaal!
Laat de natuur zijn gang gaan...
cyn23 schreef:wil graag hier even ook wat zeggen een vos wegjaagen zoals deze kunnen je goed aanvallen, en als ik die vos bekeek ziet die dr niet echt normaal uit , ik zou ook gezegt hebben laat het aan de natuur over en hopen dat de pony's er niks aan overhouden
Janine1990 schreef:Wat ik me ook afvraag...
Hoeveel mensen gaan er zo tussen een kudde pony's staan, die niet blij zijn met een indringer....
Ik in ieder geval niet...
minikatje schreef:Janine1990 schreef:Wat ik me ook afvraag...
Hoeveel mensen gaan er zo tussen een kudde pony's staan, die niet blij zijn met een indringer....
de pony's hier hebben wel respect voor je persoonlijke ruimte
weet niet hoe het bij jouw paarden is
verder snap ik dat de ts niet langs de regenpijp naar beneden kan roetsjen om haar pony's te beschermen en de vos te redden.
maar er stonden dus wel mensen in de wei, ooit ook een fazant zo uit de wei gejaagd voordat het pate werd. (niet bij eigen paarden btw)
vossen vliegen niet zomaar mensen aan, maar kunnen een paard lelijk bijten.
minikatje schreef:Janine1990 schreef:Wat ik me ook afvraag...
de pony's hier hebben wel respect voor je persoonlijke ruimte
weet niet hoe het bij jouw paarden is
Valeska schreef:Met alle respect Marjolein,
Dat je trots bent op je foto's prima, maar soms moet je eerst nadenken en dan pas doen.
Deze foto's zijn niet grappig, leuk en al zeker niet respectvol.jij laat hier zien hoe een "zieke" vos doodgetrapt wordt en de teksten onder de foto's steken de draak met het vosje wat duidelijk in doodsnood verkeerd.
Dat heet leedvermaak en wie dit leuk vind, zou zich eens af moeten vragen waar deze sadistische trekjes vandaan komen.
Valeska schreef:Met alle respect Marjolein,
Dat je trots bent op je foto's prima, maar soms moet je eerst nadenken en dan pas doen.
Deze foto's zijn niet grappig, leuk en al zeker niet respectvol.
jij laat hier zien hoe een "zieke" vos doodgetrapt wordt en de teksten onder de foto's steken de draak met het vosje wat duidelijk in doodsnood verkeerd.
Dat heet leedvermaak en wie dit leuk vind, zou zich eens af moeten vragen waar deze sadistische trekjes vandaan komen.