Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
radicalM schreef:...desnoods laat je hem die pillen langer slikken...ook al zijn ze misschien niet zo goed voor andere organen..wat maakt het uit! Misschien heeft hij ze gewoon langer nodig..geen paard is hetzelfde..en het is een flinke knul. Blijkbaar schijnen ze toch iets goeds te doen...
Kiara04 schreef:radicalM schreef:...desnoods laat je hem die pillen langer slikken...ook al zijn ze misschien niet zo goed voor andere organen..wat maakt het uit! Misschien heeft hij ze gewoon langer nodig..geen paard is hetzelfde..en het is een flinke knul. Blijkbaar schijnen ze toch iets goeds te doen...
Had ik ook gevraagd aan de veearts,maar dit zijn echt heel zware pillen,en als hij die lamg moet slikken gaan zijn lever en nieren het op een gegeven moment niet meer kunnen verwerken,dus dan zou hij zich gaan vergiftigen.Pff.
Maar we hebben nog niet opgegeven,zolang hij recht staat vechten we.
packer schreef:Lieve Cindy,
Ook ik wil je vanaf deze kant, heel veel kracht toewensen.
Heb helaas 3 jaar terug voor hetzelfde gestaan met Stip, nadat ie een tia had gekregen.
Hem moest ik toen laten gaan, ik hoop dat dit jou bespaard blijft.
Liefs Anneke