Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Circel schreef:Begin daar nou niet aan. Waar wil je een 1 of 2 jarige laten? Dadelijk vind je geen stal met buitenmogelijkheid, een 1 jarige kun je al helemáál niet binnen laten staan in de winter.
God weet hoe dat paard uitgroeit. Dan moet je helemaal vooraan beginnen met het zadelmak maken, dadelijk loopt dat weer niet zoals verwacht....
Zoek nou gewoon een tijdje een verzorgpaard, spaar lekker, en koop dan een paard waarvan je al precies weet wat je eraan hebt.
BeauGeste schreef:Ik leefde eerst met je mee maar je springt nu echt van de hak op de tak.
Dan wil je je paard verkopen, dan weer niet maar toch doorzetten, dan wil je haar weer verkopen, dan wil je eerst sparen voor een ander paard, nu ben je alweer bezig met het idee van een 1/2 jarige.
Bij zo'n jong paard weet je helemaal niet of er een klik is want je kan er voorlopig niet op rijden. In de omgang kan het wel een fijn paard zijn maar dan ga je hem beleren en blijkt dat het wellicht geen paard is dat bij jou past. Je hebt je daar bij dit paard ook in vergist want eerst ging het rijden goed, toen liep het mis en vervolgens lukt het je niet om haar 'door te pakken' als ze zich verzet. En dat zijn toch dingen die je juist bij een jong paard tegen kan komen. En als het niet lukt is dat echt geen schande maar als je beslist dat je dit paard om die reden verkoopt, zoek dan naar een paard dat gewoon beleerd en braaf is.
smurffie schreef:maar ze is verder helemaal gezond toch? alleen flink pittig? ik zag haar namelijk voor 800 staan (kan dat kloppen) en dat vind ik eigenlijk vrij laag.

Calimero_ schreef:smurffie schreef:maar ze is verder helemaal gezond toch? alleen flink pittig? ik zag haar namelijk voor 800 staan (kan dat kloppen) en dat vind ik eigenlijk vrij laag.
Ik weet niet waar je dat gezien hebt, dat klopt niet.
Mijn vaste vraagprijs is op dit moment 2000,-.
En daarbij ben ik al gezakt vanaf 2500.
Ze is inderdaad helemaal gezond, alleen een eigenwijs beestje

.
.

.
.

loriene schreef:Goede beslissing Kim.
Heb je er tenminste een goed gevoel over,dan maar wat minder geld overhouden.
Zag dat je de trailer te koop hebt.
Calimero_ schreef:smurffie schreef:maar ze is verder helemaal gezond toch? alleen flink pittig? ik zag haar namelijk voor 800 staan (kan dat kloppen) en dat vind ik eigenlijk vrij laag.
Ik weet niet waar je dat gezien hebt, dat klopt niet.
Mijn vaste vraagprijs is op dit moment 2000,-.
En daarbij ben ik al gezakt vanaf 2500.
Ze is inderdaad helemaal gezond, alleen een eigenwijs beestje
maar dan snappen we elkaar. Fijn dat je een goede eigenaar gevonden heb!