Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
antje_vip schreef:Zijn er ook mensen die heengaan met een echt doel?Dus niet als een wilde rondrennen en graaien maar bijv. voor een bepaald merk, innovaties, alleen een bepaalde show etc?
(ik dus niet, ik ren als een idioot rond en laat overal geld achter)
Isegrim schreef:bianca1980 schreef:Als je bij de automaat pint houd er dan wel rekening mee dat je "gast" pint !!!!! daar is een maximum aan verbonden.
Dat is alleen bij geldopname bij een geldautomaat, niet bij betalen in winkels.
Au3 schreef:Voor de diehards: iemand nog tips waar ik een paar mooie laarzen kan scoren, liefst königs?
Ik las in een ander topic dat het zeker in Duitsland de moeite waard is om daar je Königs te kopen ivm prijsverschil. Er werd toen een duitse zaak vermeld ergens bij Twente de grens over. Dat is nu vanuit limburg een beetje belachelijk ver rijden, maar who knows staan ze mss op equitana ?
Uprica schreef:Au3 schreef:Voor de diehards: iemand nog tips waar ik een paar mooie laarzen kan scoren, liefst königs?
Ik las in een ander topic dat het zeker in Duitsland de moeite waard is om daar je Königs te kopen ivm prijsverschil. Er werd toen een duitse zaak vermeld ergens bij Twente de grens over. Dat is nu vanuit limburg een beetje belachelijk ver rijden, maar who knows staan ze mss op equitana ?
als het goed is staan alle exploitanten met info op de site vermeld? misschien dat je daar wat uit kan halen?
Au3 schreef:Voor de diehards: iemand nog tips waar ik een paar mooie laarzen kan scoren, liefst königs?
mariekie schreef:Ik zie dat Equistro ook op de equitana staat met een stand.
Weet iemand toevallig of je daar dan ook suplementen kan kopen of is het meestal een informatieve stand zulk soort dingen?