Equitana 2011

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Fabienne_Z

Re: Equitana 2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 19:21

Nou de kogel is door de kerk, ik ga heen! Op de zaterdag, barokke dag, zal wel megadruk zijn magoed kan ik wel tegen

ashley1

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 23:11

Ok ik ga ook, ga vrijdag 18 maart met een paar vriendinnen. Waarom die dag? Omdat je dan 25%korting krijgt vanuit de PaardenSport ;)
FF vraagje: als je een entreekaart koopt, dan is dat toch gelijk voor alle halle? Of moet je voor de showhal (hal 6 toch) ook nog een aparte toegangskaart kopen? Ik dacht dat je gewoon 1 entreekaart moest kopen en je daarmee de hele dag overal naartoe kon sjouwen, of niet?

Over die milieusticker, daar moet ik ook nog maar ff achteraan.
Ex en ik hebben een zaak opgezet in Krefeld (daarbij) maar het ging vlak voor de opening uit, in 2005. Sindsdien heb ik ook geen contact meer met hem gehad dus ga ook niet aan hem vragen of hij weet hoe dat zit ;)
Ik zal de site van de ANWB er nog eens op naslaan.

Heb er zin in!!! :D :D

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 00:03

antje_vip schreef:
Zijn er ook mensen die heengaan met een echt doel? :D Dus niet als een wilde rondrennen en graaien maar bijv. voor een bepaald merk, innovaties, alleen een bepaalde show etc?

(ik dus niet, ik ren als een idioot rond en laat overal geld achter :o )

Ja, als ik ga ga ik om in een stand te staan en show te rijden. :)

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 00:12

ashley1 schreef:
Of moet je voor de showhal (hal 6 toch) ook nog een aparte toegangskaart kopen? Ik dacht dat je gewoon 1 entreekaart moest kopen en je daarmee de hele dag overal naartoe kon sjouwen, of niet?

Volgens mij mag je gewoon overal in, alleen voor die Hoptopshow moet je apart betalen.

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 01:55

Isegrim schreef:
bianca1980 schreef:
Als je bij de automaat pint houd er dan wel rekening mee dat je "gast" pint !!!!! daar is een maximum aan verbonden.

Dat is alleen bij geldopname bij een geldautomaat, niet bij betalen in winkels.

Dat bedoel ik ook... ;) als je niet genoeg contant hebt en moet pinnen om iets te kopen en je pint zuinig dan kun je een volgende keer bij een winkel waar je ook niet zou kunnen pinnen problemen krijgen als je weeeeeeeeer contant moet pinnen bij de automaat !!!!! ;)

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 08:53

Je hoeft alleen voor de avondshow te betalen. Overige demo's zijn gratis.

kiki_enjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 09:16

Zoo leuk
Heb er nu al zin in
ik kan zo veel dingen gebruiken nu ik net een nieuw paard heb :D

Au3

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 11:14

Voor de diehards: iemand nog tips waar ik een paar mooie laarzen kan scoren, liefst königs?
Ik las in een ander topic dat het zeker in Duitsland de moeite waard is om daar je Königs te kopen ivm prijsverschil. Er werd toen een duitse zaak vermeld ergens bij Twente de grens over. Dat is nu vanuit limburg een beetje belachelijk ver rijden, maar who knows staan ze mss op equitana ?

figora

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 12:59

Weet iemand toevallig of het programma ook ergens in het Nederlands op i'net staat?

Uprica

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 13:07

Au3 schreef:
Voor de diehards: iemand nog tips waar ik een paar mooie laarzen kan scoren, liefst königs?
Ik las in een ander topic dat het zeker in Duitsland de moeite waard is om daar je Königs te kopen ivm prijsverschil. Er werd toen een duitse zaak vermeld ergens bij Twente de grens over. Dat is nu vanuit limburg een beetje belachelijk ver rijden, maar who knows staan ze mss op equitana ?

als het goed is staan alle exploitanten met info op de site vermeld? misschien dat je daar wat uit kan halen?

mariekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 15:28

Ik zie dat Equistro ook op de equitana staat met een stand.
Weet iemand toevallig of je daar dan ook suplementen kan kopen of is het meestal een informatieve stand zulk soort dingen?

1Boefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 15:30

Ik ga ook samen met mijn mannetje. Nog geen idee welke dag.........

Au3

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 15:44

Uprica schreef:
Au3 schreef:

als het goed is staan alle exploitanten met info op de site vermeld? misschien dat je daar wat uit kan halen?

Daar had ik al onder gezocht, maar staan ze helaas niet bij.
http://www.sattel-un-sellen.de/

sashafierce

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 16:12

Au3 schreef:

Mijn moeder heeft haar nieuwe könings op equitana gekocht. Wel gewoon de standaard, voor maar 200euro! Ik weet niet meer precies in welke hal, alleen dat het boven was. In 1vd grootste hallen..

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 18:05

mariekie schreef:
Ik zie dat Equistro ook op de equitana staat met een stand.
Weet iemand toevallig of je daar dan ook suplementen kan kopen of is het meestal een informatieve stand zulk soort dingen?

Daar kun je ongetwijfeld ook supplementen kopen. Ik weet wel van andere merken in ieder geval, Equistro zegt me niets.

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 18:09

Ik ga ook, voor het eerst dit jaar.... ben erg benieuwd!

_RobinA_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 21:46

Ik ga dit jaar ook voor het eerst, ik ga op de maandag.
Ik kan helaas alleen pas 's middags, moet eerst naar school ;(

hotchocolat

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 22:10

_RobinA_ schreef:
Ik ga dit jaar ook voor het eerst, ik ga op de maandag.
Ik kan helaas alleen pas 's middags, moet eerst naar school ;(

Kun je niet een dagje spijbelen, of bijzonder verlof aan vragen?

_RobinA_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 22:21

hotchocolat schreef:
Kun je niet een dagje spijbelen, of bijzonder verlof aan vragen?
Ik denk niet dat dat nodig is, ik geloof dat ik 12 uur daar kan zijn :) Hoef maar tot 10.30 uur naar school en het is voor ons maar een 1 uur en 20 minuten rijden.

Barbara1975

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 22:57

Ja ik ga ook!!!!!!!! :D *\o/* Samen met mijn vriendin heerlijk een hele dag en avond want we gaan ook naar de show...de mannen passen op de kids dus wij kunnen heerlijk geld gaan uitgeven daar :D :D wat een mazzel dat ik de week ervoor jarig ben geweest hahaha..
Heb er super veel zin in..meteen weer allemaal ideetjes opdoen...
Wij wonen al in Duitsland maar ook voor ons is het nog ruim 1,5 uur rijden hahaha..Duitsland is zoooo groootttt.

Hunter

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 12:30

als het goed is staan alle exploitanten met info op de site vermeld? misschien dat je daar wat uit kan halen?[/quote]
Daar had ik al onder gezocht, maar staan ze helaas niet bij.
http://www.sattel-un-sellen.de/[/quote]

Reitsportzubehör & Bekleidung
Stand 5-D39
A. Königs GmbH, Spezialfabrik für Reitstiefel

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 15:00

ai, daar wil ik ook wel heen! Paardenrommelparadijs! Zal vriendlief leuk vinden. Ik lees dat je het in 1 dag niet red, wat kost dan 2 dagen? Kan het nergens vinden en mijn duits is slecht. En anders ga ik maar 1 dag. Op zich wonen we er ook niet eens zo gek ver vandaan. Of wil iemand samen met mij :D

OneFellSwoop

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 15:06

ik MOET er naar toe. alleen willen mn ouders de kaartjes maar niet betalen...
en als we gaan, dan het liefst op de zaterdag. barokke paarden.. zucht _/-\o_ . zal wel heel jaloers worden daar xD

classeygurl

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 19:11

Het lijkt mij ook hartstikke leuk om eens naar Equitana te gaan! Zit te twijfelen om vrijdags te gaan, eerst maar eens uitzoeken hoelang het eigenlijk rijden is vanaf hier ;)

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 19:16

Het is goed te doen in 1 dag hoor. Je moet goed bedenken wat je wel of niet wil zien.
Ik hoef echt niet elke stand van voor tot achter uit te pluizen. Eigelijk zou ik er ook niet 2 dagen heen willen. Na 1 dag daar rondlopen kan je me wel bij mekaar vegen :D