Wat is eerlijk...
Wat is verstandig?
De DA is geweest, Carry is onder verdoving geweest.
Het is niet goed... Het is echt niet goed!
Haar oppervlakkige buigpees is geheel doormidden, haar peesschede ligt open en de andere pees ligt bloot.
Ik heb het zelf samen met hem bekeken, hij heeft mij alles uitgelegd waar ik vragen over had.
De pees is gewoon kapot! Hij zal nooit meer functioneren als voor heen. Al met al zou het 4 tot 5 maanden duren voor de wond dicht is. Dan nog is het de vraag of we gedurende het proces niet weer een tegenslag krijgen.
Carry zal niet meer rad lopen. Ook al zou ze grasmaaier worden ze zal een blijvende kreupelheid houden, misschien zonder pijn, maar dat weten we niet.
Hij denkt dat de kans heel klein is dat het goed komt, maar zegt ook dat hij het wel eens mis gehad heeft.
Het is zo lastig, ik wil dat ze pijnvrij is. Ik wil een garantie kunnen hebben dat ze na die 4 of 5 maand pijnvrij is en kan grazen op het land. Ik wil dat ze mee kan rennen met de andere paarden.
Maar die zekerheid heb ik niet nu.
Als ik eraan zal beginnen, dan haal ik me een hele hoop zorg op de hals en Carry zal dan al die tijd op stal blijven en wellicht pijn hebben.
Zo moeilijk... 
Morgen belt deze DA met de eerste DA, deze is nu op vakantie. Morgen als hij komt, hebben ze overleg gehad.
Maar ergen ben ik de keus al een stilletjes aan het maken.. Maar het is zo moeilijk!!!
Carry hoort bij mij! Dit had nooit mogen gebeuren...
Het doet me zo ogelovelijk veel pijn, maar ik denk dat ik haar moet laten gaan 
Als ik van haar hou, dan moet ik haar toch ook laten gaan?
Carry toch...mijn meisje...