Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Pashon schreef:gohya ik kan het inderdaad moeilijk geloven dat een DA dat adviseer gezien iedereen met een beetje gezond verstand kan zien dat dit niet verstandig is.
als ts vaak bij jou op het land komt waarom is er dan niet eerder ingegrepen?
Bedoel het niet aanvallend hoor (vind je reactie nogal aanvallend) het verhaal is voor mij niet geheel duidelijk en zitten er toch wat "haken en ogen" aan om het tot een kloppend/ compleet verhaal te krijgen.
Ik vraag het enkel, gezien het ts haar topic is en jij continu antwoord geeft is het dan zo raar dat ik vraag wat jij van ts bent?
Pashon schreef:gohya ik kan het inderdaad moeilijk geloven dat een DA dat adviseer gezien iedereen met een beetje gezond verstand kan zien dat dit niet verstandig is.
als ts vaak bij jou op het land komt waarom is er dan niet eerder ingegrepen?
Bedoel het niet aanvallend hoor (vind je reactie nogal aanvallend) het verhaal is voor mij niet geheel duidelijk en zitten er toch wat "haken en ogen" aan om het tot een kloppend/ compleet verhaal te krijgen.
Ik vraag het enkel, gezien het ts haar topic is en jij continu antwoord geeft is het dan zo raar dat ik vraag wat jij van ts bent?
sbnee schreef:verschrikkelijk om te zien dat beestje! echt een schande!
maar wat ik nog steeds niet snap, het beestje is 6 jaar oud
en dan ga je al aan piaffe beginnen, terwijl je pas op M niveau rijd?!?!?!?! Ik zag de foto van de piaffe in een ander topic : [RT-HAW] Zosja (Solitair X Samber)
Pashon schreef:fuego3 schreef:Pashon vind je de merrie in de laatste quote van sbnee echt te mager ?
niet te mager, maar ook niet lekker in het vlees. voor het mooie mag de merrie van mij dikker.
) Pashon schreef:fuego3 het heeft ook geen nut om continu over hetzelfde door te gaan, echter komen er elke keer nieuwe punten boven waardoor men wederom zijn/ haar mening geeft. als dat niet gewardeerd word moet men geen nieuwe feiten naar boven brengen in het topic.
In mijn ogen is het paard in het vorige topic wel te mager, niet te mager als in de zin van je moet je schamen maar wel te mager (snap je het nog)
Ik vind het super dat TS er wat aan doet! hoop alleen dat de geschiedenis zich niet weer gaat herhalen, nu zal dat opd e volgende stal wel niet aan de orde zijn maar ts heeft simpelweg te laat ingegrepen en heeft een paar kwalijke "fouten" gemaakt.
Dat kan ontwetendheid zijn dat weet ik niet, maar het mag wel gezegt worden vind ik.
Buiten dit alles om, is het doel van het topic allang gepasseerd voor zover dat uberhaupt aanwezig is geweest.
je doet je best ikkedus schreef:IK heb niet het heletopic gelezen (duurt me iets te lang), maar een paard dat je dikker wil krijgen kan je het best gewoon licht aan het werk houden. Dan blijft de spijsvertering veel beter op gang en kan het lichaam meer voedingsstoffen opnemen.
Zo hebben wij op stal ooit een paard van de dierenambulance binnen gekregen dat er nog wel erger aan toe was. Na even een paar dagen wennen is die heel licht onder het zadel aan het werk gezet en binnen 3 weken was er heel duidelijk verbetering te zien. Ik weet dus uit ervaring dat dit geen vreemd advies is van de dierenarts. Dit paard is niet zo ver heen dat je haar echt op volledige rust hoeft te zetten.