Wat is er met rassendefilé gebeurd dan?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

jammer van de regen.
 jammer van de regen.                                                         

stef schreef:Ben erg benieuwd wat "niet mini mensen" van het EK vonden
 En dat ding maar gillen en rennen en uit zijn dakje gaan
 En dat ding maar gillen en rennen en uit zijn dakje gaan 

Verder gewoon een frietje gegeten voor 2.85 dat erg lekker was hoor! Rest hadden we zelf bij, tot koffie toe.
 Verder gewoon een frietje gegeten voor 2.85 dat erg lekker was hoor! Rest hadden we zelf bij, tot koffie toe.                                                         

) Annemarie (topwijf
 ) Annemarie (topwijf   ) en die Joost was ook errug grappig
  ) en die Joost was ook errug grappig  

Citaat:en water van 1,75

Dus ook niet echt veel uitgegeven daaraan
 Dus ook niet echt veel uitgegeven daaraan  Maar ik vond het wel gewoon belachelijk duur! en chaotisch eigenlijk! Maar ondanks alles vond ik HE wel geslaagd
 Maar ik vond het wel gewoon belachelijk duur! en chaotisch eigenlijk! Maar ondanks alles vond ik HE wel geslaagd  Veel foto's gemaakt
 Veel foto's gemaakt  

In het restaurantje van La Place ben ik ook nog op zoek geweest naar iets eetbaars maar die prijzen maakten mn eetlust echt foetsie. Heel erg jammer vond ik dat...
 In het restaurantje van La Place ben ik ook nog op zoek geweest naar iets eetbaars maar die prijzen maakten mn eetlust echt foetsie. Heel erg jammer vond ik dat...

Eén teugel zat aan het bakstuk vast geloof ik, of iig niet aan de bitringen en de andere teugel wel aan de ringen. Verder kan ik je niet helpen.
 Eén teugel zat aan het bakstuk vast geloof ik, of iig niet aan de bitringen en de andere teugel wel aan de ringen. Verder kan ik je niet helpen.