Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Morgen gaan we ook kijken wat we bij de leerplichtambtenaar van school kunnen doen. Shoufshouf schreef:abddanielle schreef:Ik kom de week waarschijnlijk ook met mij haflinger x belgje![]()
Alleen 1 probleem WIE KAN ME DAARMEE HELPEN???
Ik ben 16 jaar en zit op schoool, heb vorig jaar examen gedaan, dat ik me diploma heb gehaald kreeg ik als cadeau dat ik het nk mag gaan rijden, dat is natuurlijk heel erg leuk.
nu zit ik alleen op een nieuw school die me absoluut GEEN vrij geeft, we zijn al een tijdje bezig. Ik heb me ingeschreven voor de L2 Rookie, dus moet woensdag rijden, dan dacht ik om maandag nog naar school te gaan en vanaf dinsdag vrij, maar hier zit dus niks van in!!!
Wie weet mischien hoe je dit kan oplossen? wij nemen namelijk aan dat een school hiervoor echt wel vrij moet geven?Ik hoop zo dat er nog een oplossing komt, anders kan ik alleen in het weekend komen
daar zit ik ook echt niet op te wachten, we hebben er zoooooo veel zin in.
Ik hoop dat iemand hier raad mee weet.
Groetjes Daniëlle
Er zijn veel scholen die topsport stimuleren (zogenaamde LOOT scholen). Bij deze scholen maak je meer kans op een vrije dag voor sport.
Erg kinderachtig hoor om geen vrij te geven, kinderen die het suikerfeest vieren krijgen ook een extra vrije dag....!!!
Ik zou mij ook gewoon ziek melden.....of even contact opnemen met de leerplichtambtenaar dat de school zo kinderachtig doet.
NK is niet zomaar een wedstrijdje bij een buurtmanege.....
soflo schreef:shouf, doe jij nou mee met het Nk.zo ja wanneer en welk onderdeel.
en ga je kijken wanneer dat dan?
ik wil Esther de vries graag zien rijden bij de paint show ik dacht donderdag.
Lisa wanneer moet jij ,spb maar wanneer ,
makkelijke zo ander moet ik het hele schema doorzoeken
Zou kunnen met Flippert dan moet ik hem op mijn naam laten schrijven, of ook lid worden ed....en Flippert houdt niet van wedstrijden dus dat gaan we niet doen....dus misschien over een paar jaar als ik in de L2 Rookie mee kan doen!!!
?
hobbelheks schreef:voor de mensen die horsemanship l2 sf (en dawra l2) starten let dan even op dat het opgegegeven pattern niet aan het ergelboek voldoet.
er wordt extended jog gevraagd vanuit walk, de extended mag enkel vanuit de basis gang gevraagd worden! doe er mee wta je wilt
hobbelheks schreef:voor de mensen die horsemanship l2 sf (en dawra l2) starten let dan even op dat het opgegegeven pattern niet aan het ergelboek voldoet.
er wordt extended jog gevraagd vanuit walk, de extended mag enkel vanuit de basis gang gevraagd worden! doe er mee wta je wilt
fvdhaak schreef:Idd goed opgemerkt Hobbeltjehobbelheks schreef:voor de mensen die horsemanship l2 sf (en dawra l2) starten let dan even op dat het opgegegeven pattern niet aan het ergelboek voldoet.