Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

zolang ze niet ineens weer gaat kreupelen ga ik er van uit dat het niet echt iets is eigenlijk. 

). Over ongeveer 2 maanden weer terug voor controle. We bekijken stap voor stap wat de volgende stap wordt. Liever wat rustiger aan dan dat we te snel teveel doen...
ikenindi schreef:Het ging goed!!! Ze liep op het rechte wel onregelmatig in draf, maar dit was op de volte niet erger. De echo was ook een stuk beter dan vorige keer. We mogen nog steeds alleen maar stappen, maarrrr... Ik mag er nu ook 3 keer in de week op! Ze waren erg tevreden over het verloop, dus ik maak een vreugdesprongetje (oke, niet echt). Over ongeveer 2 maanden weer terug voor controle. We bekijken stap voor stap wat de volgende stap wordt. Liever wat rustiger aan dan dat we te snel teveel doen...
jij hebt ook wel humor!

, maar wel opgebiecht aan de da hoor) en ze doet het prima. Heb zelfs zonder hoofdstel en zonder zadel gereden, en ze liep heeeeeel voorzichtig, maar alsof ze nooit anders gedaan had. Ik zal zo even wat foto`s laten zien