TaeBo schreef:@mywishmax: Ik maak uit het verhaal niet op dat Valiant met zn benen sleepte of omviel. Dat is het nou juist, er was niks aan hem te zien, dat maakt het zo vreemd dat er zo snel een beslissing wordt gemaakt. Geeft het eerst nog een kans! En gaat ie idd zo slecht, omvallen endergelijke, dan kun je altijd nog beslissen dat het echt niet gaat. Dan heb je het in ieder geval geprobeerd...
In de beginpost staat dat Val met het onderzoek van 12 april er twee keer onderuit is gegaan

Onder het kopje '8 april' staan problemen die ze ondervonden had met Val, maar die ze aan andere dingen toeschreef.
Onder het kopje '7 april' beschrijft ze dat Val amper balans had in de trailer en ze bang was dat ie om zou vallen.
Patries heeft overigens in andere topics ook foto's geplaatst van zijn achterbeen dat vreemd weggedraaid staat en dat hij met een 'eendenpas' loopt.
Puzzelstukjes vallen op zijn plaats en Patries is zeker niet iemand die een beslissing zomaar zal maken

Ik ben het helemaal met Nathalie eens, soms is houden van laten gaan en niet blijven aanmodderen omdat je niet wil loslaten.
Waarom Val nog zoveel pijn door laten gaan die bevindingen zijn gedaan door dierenartsen en de kans bestaat dat hij -ondanks druppels of andere therapie- alsnog ingeslapen moet worden?
Ik zou persoonlijk mijn paard niet door zo'n hel willen laten gaan, omdat ík het nog zou willen proberen