Hoi lieve schatten
Nogmaals bedankt voor al jullie medeleven.
Foto volgt morgen, beloofd
Maar dan is het bekijken wel op eigen risico...
Ik kwam na oud en nieuw op stal en het paard wat me heeft gebeten was ineens weg.
Op stal hebben ze hem bij een onbekende de trailer in zien gaan en waarschijnlijk is hij naar de slacht (ik weet dit dus nog niet zeker! Ze zeggen het).
Dit dier bleek al enkele maanden stalrust te hebben ivm een blessure. Wie er ook langs zijn stal liep de laatste weken, hij ging in de aanval, oren in nek en blote tanden laten zien (en echt uithalen met zijn hoofd).
Nu denk ik dus te weten waarom hij mij beet, al mag hij alsnog niet bijten!
Om eerlijk te zijn had ik er ook best een naar gevoel over, het blijft een dier en als niemand hem laat weten hoe het moet weet hij het ook niet.
Het is aan de ene kant te hopen dat hij er niet meer is (voor oa. onwetende mensen hun veiligheid en voor de pijn die hem zo heeft gemaakt), al is het wel zonde...
Morgen de foto's van mijn duim!
Vandaag heeft mijn allerliefste opa, mijn paard zijn benen/baard/oren geschoren, voor de hengstenkeuring op 2 Februari
Ik heb besloten er toch naartoe te gaan, al kan ik hem zelf niet voorbrengen, ik ben er al een jaar naartoe aan het dromen en we hebben er hard voor gewerkt!
Nu moeten ze hem natuurlijk wel goedkeuren he!
Haha gekkigheid, die kans is natuurlijk erg klein, maar ik blijf dromen en nooit geschoten is altijd mis!
Duimen jullie met mij mee?