Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
geerke schreef:Flugeltje schreef;
Daar ben ik het ook mee eens, maar het gaat toch om behoorlijk wat geld en dat is voor mij ook weer nodig om eventueel weer een ander paardje te kunnen kopen.
Het gaat ook wel tegen mijn gevoel in, want ik weet dat hij er goed last van heeft en heb de beslissing dan maar liever vandaag gemaakt dan morgen.
Vervolgens hoor ik gisteren ook nog dat het pas volgende week donderdag of vrijdag word, voor de uitslag bekend is.
Pfff, dat valt me wel erg tegen...
Citaat:het gaat niet om geld?
Dit heb ik niet geschreven maar jij zelf....
geerke schreef:je hebt helemaal gelijk wat betreft het geld...
Het gaat mij er alleen om dat jij mij 'aanvalt' op woorden die jij zelf eerder in dit topic hebt geschreven....misschien handig om voordat je iets post je eigen berichten even terug te kijken.
Het komt zo tegenstrijdig over anders,maar waarschijlijk ben ik de enige hier die het opvalt.
(over recreatief rijden bijvoorbeeld....mij verwijten dat ik schrijf dat waarschijnlijk jij degene bent die niet veel voelt voor recreatief rijden i.p.v het paard....terwijl je verder op zelf schrijft dat je niet veel voelt om recreatief te rijden.... trouwens vrije keuze,die ik nooit heb veroordeelt...)
essie_blue schreef:geerke schreef:Als je hem verkoopt krijg je er waarschijnlijk minder voor dan dat de verzekering uit betaalt...of niet?
Wat gemeen om dat nu te zeggen!
jij kan ook zout op de wonde strooien zeg.
TS, nogmaals, heel veel sterkte in deze moeilijke tijd!
geerke schreef:flugeltje schreef:Tranen van verdriet...
Donderdag of vrijdag de eind beslissing van de verzekering en gaat mijn lieve knappe kerel naar de paardenhemel...![]()
![]()
![]()
gaat de verzekering het beslissen?
sorry...ik heb dus echt geen verstand daarvan,wil je het uitleggen...of iemand anders?
geerke schreef:na jouw uitleg begrijp ik het toch?
Je had het prima uitgelegt na mijn vraag...
Umpiedumpie schreef:Geerke, ik begin mij af te vragen of jij misschien een persoonlijk probleem hebt tegen TS. Tjeeminee wat ben jij bezig hier zeg!
Naar mijn mening ben je respectloos naar de TS toe, niet 1 keer, maar meerdere malen.
TS, ontzettend vervelend voor je, deze hele situatie. Je hebt een mooi paard en je hebt mooie foto's laten maken als aandenken.
Kaja schreef:Ik ken Geerke niet, maar ben het toch wel een beetje met haar eens
Weet je wat het is... het 'voelt' verkeerd en dat kan best eens aan het net liggen, maar het voelt niet goed.
Ik denk dat ik daar hetzelfde in sta als Geerke.
@Geerke... ik ken je niet, zelfs niet van of op Bokt, maar ik denk dat ik wel begrijp wat je bedoeld...
Zo niet, mijn excuses dan
@TS.. je plaatst foto's van je paard en een training met S&T, waar je zelf erg trots op bent.
Ik heb daar mijn mening al over gegeven, daarbij bleef het paard mij bezig houden, er is iets met jou paard.
Naarmate het topic vordert komen we er achter dat je paard niet helemaal rad is en dus ziek (artrose).
Heel sneu allemaal.
Vervolgens krijgt iedereen een snauw die ook maar iets verkeerd zegt, en getuige je medestanders ( je hebt nu eenmaal de underdogpositiemet een afgekeurd paard) is iedereen die iets 'gemeens' zegt afschuwelijk bezig!
Maar volgens mij missen een hoop mensen de kern van het verhaal... Het is namelijk iedereen om het paard te doen!
Het belang van het paard word voorop gesteld, en is it to much to ask om wat meer te vertellen over je paard waardoor er een helder beeld geschetst word?
Nu kom je namelijk een beetje bekrompen over...
Het gaat mij, en ik denk ook Geerke, aan het hart wat er met jou paard gebeurd op dit moment..
Het dier gaat de dood tegemoet en wij hebben teveel vraagtekens.
We willen je niet (met opzet) kwetsen TS, we hebben het allerbeste met je paard voor!
En wie niets te verbergen heeft.............................
Kaja schreef:Ik ken Geerke niet, maar ben het toch wel een beetje met haar eens
Weet je wat het is... het 'voelt' verkeerd en dat kan best eens aan het net liggen, maar het voelt niet goed.
Ik denk dat ik daar hetzelfde in sta als Geerke.
@Geerke... ik ken je niet, zelfs niet van of op Bokt, maar ik denk dat ik wel begrijp wat je bedoeld...
Zo niet, mijn excuses dan
@TS.. je plaatst foto's van je paard en een training met S&T, waar je zelf erg trots op bent.
Ik heb daar mijn mening al over gegeven, daarbij bleef het paard mij bezig houden, er is iets met jou paard.
Naarmate het topic vordert komen we er achter dat je paard niet helemaal rad is en dus ziek (artrose).
Heel sneu allemaal.
Vervolgens krijgt iedereen een snauw die ook maar iets verkeerd zegt, en getuige je medestanders ( je hebt nu eenmaal de underdogpositiemet een afgekeurd paard) is iedereen die iets 'gemeens' zegt afschuwelijk bezig!
Maar volgens mij missen een hoop mensen de kern van het verhaal... Het is namelijk iedereen om het paard te doen!
Het belang van het paard word voorop gesteld, en is it to much to ask om wat meer te vertellen over je paard waardoor er een helder beeld geschetst word?
Nu kom je namelijk een beetje bekrompen over...
Het gaat mij, en ik denk ook Geerke, aan het hart wat er met jou paard gebeurd op dit moment..
Het dier gaat de dood tegemoet en wij hebben teveel vraagtekens.
We willen je niet (met opzet) kwetsen TS, we hebben het allerbeste met je paard voor!
En wie niets te verbergen heeft.............................
flugeltje schreef:Umpiedumpie schreef:Geerke, ik begin mij af te vragen of jij misschien een persoonlijk probleem hebt tegen TS. Tjeeminee wat ben jij bezig hier zeg!
Naar mijn mening ben je respectloos naar de TS toe, niet 1 keer, maar meerdere malen.
TS, ontzettend vervelend voor je, deze hele situatie. Je hebt een mooi paard en je hebt mooie foto's laten maken als aandenken.
Ik ken ze niet hoor, dus ik zou niet weten wat ze tegen me zou moeten hebben...