bianca78 schreef:Jammer dat het zo heeft moeten lopen![]()
Heb je nog wel wat te rijden dan???
Ja, heb altijd voor hun klaargestaan. Maar komt het geld tevoorschijn en dan wordt alles anders....
Maar sta wel achter mijn keuze. Niet die verplichting meer óm na 5 uur te komen. Niet de verplichting om steeds de stal te doen, niet de verplichting om het veulen te behandelen, niet de verplichting om andere paarden voor andere mensen op te vlechten, trainen, binnenzetten e.d. Ik weet dat dat er ook bijhoort, maar als voorheen dat niet hoefde en ineens MOET je dat doen, trek ik niet. De zoon van de baas zei al dat het nu helemaaaaaaal niets meer aan is op stal. Hij mist me
Wel fijn om te horen.Ik heb eiges 3 paardjes nu aan huis. Waarvan 1tje van 4 jaar. Als ik tijd heb ga ik gewoon met haar aan de gang. En niet elke dag, maar gewoon relaxt, wanneer het mij uitkomt.
wat is de website? mischien kom ik wel kijken.
Maar ik vond dat in de B alle jonge paarden zo braaf waren, viel me echt op. Toppunt van de Geldersen. Maar ik zie ook foto van Harm. Heeft zich kapot moeten werken paard was niet voorruit te branden. Heb hem er nogal mee voor de gek gehouden (ja zo ben ik dan haha) Maar had ik het maar niet gedaan, want mijn paard was 's middags precies zo. Dus ben mooi op mijn vingers getikt haha. Ze liep echt om te janken maja. Punten waren 164 en 170, wat echt helemaal terecht was. Nou volgende keer beter dan maar. 

Tevens valt het midden in mijn vakantieperiode
(vooral in de proef). Maar leuk dat je ook wil meedoen.