Wie o wie, gelderse paarden competitie

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-10 00:42

bianca78 schreef:
Jammer dat het zo heeft moeten lopen :(:)
Heb je nog wel wat te rijden dan???

Ja, heb altijd voor hun klaargestaan. Maar komt het geld tevoorschijn en dan wordt alles anders.... ;(

Maar sta wel achter mijn keuze. Niet die verplichting meer óm na 5 uur te komen. Niet de verplichting om steeds de stal te doen, niet de verplichting om het veulen te behandelen, niet de verplichting om andere paarden voor andere mensen op te vlechten, trainen, binnenzetten e.d. Ik weet dat dat er ook bijhoort, maar als voorheen dat niet hoefde en ineens MOET je dat doen, trek ik niet. De zoon van de baas zei al dat het nu helemaaaaaaal niets meer aan is op stal. Hij mist me :o Wel fijn om te horen.

Ik heb eiges 3 paardjes nu aan huis. Waarvan 1tje van 4 jaar. Als ik tijd heb ga ik gewoon met haar aan de gang. En niet elke dag, maar gewoon relaxt, wanneer het mij uitkomt. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-10 00:44

dan moet ik eerst een dressuurlessen gaan nemen. :D wat is de website? mischien kom ik wel kijken.

nijenhuis01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-10 02:06

__PSM__

Re: Wie o wie, gelderse paarden competitie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-10 06:54

Haha je had het topic al gevonden :) ik had je link hier gisteravond al neer gezet :)

anoukie88

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-10 10:37

Hoi Allemaal,
Nou gisteren weer overleefd haha. Ik zie trouwens de foto's van gisteren, echt mooi geworden. Ik was 's morgens even kijken bij de B, want moest toch pas 's middags rijden. Zag al wel dat er een fotograaf was. Jammer dat die 's middags weg was :( Maar ik vond dat in de B alle jonge paarden zo braaf waren, viel me echt op. Toppunt van de Geldersen. Maar ik zie ook foto van Harm. Heeft zich kapot moeten werken paard was niet voorruit te branden. Heb hem er nogal mee voor de gek gehouden (ja zo ben ik dan haha) Maar had ik het maar niet gedaan, want mijn paard was 's middags precies zo. Dus ben mooi op mijn vingers getikt haha. Ze liep echt om te janken maja. Punten waren 164 en 170, wat echt helemaal terecht was. Nou volgende keer beter dan maar.

bianca78

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-10 11:37

eenitraM schreef:
bianca78 schreef:
Jammer dat het zo heeft moeten lopen :(:)
Heb je nog wel wat te rijden dan???

Ja, heb altijd voor hun klaargestaan. Maar komt het geld tevoorschijn en dan wordt alles anders.... ;(

Maar sta wel achter mijn keuze. Niet die verplichting meer óm na 5 uur te komen. Niet de verplichting om steeds de stal te doen, niet de verplichting om het veulen te behandelen, niet de verplichting om andere paarden voor andere mensen op te vlechten, trainen, binnenzetten e.d. Ik weet dat dat er ook bijhoort, maar als voorheen dat niet hoefde en ineens MOET je dat doen, trek ik niet. De zoon van de baas zei al dat het nu helemaaaaaaal niets meer aan is op stal. Hij mist me :o Wel fijn om te horen.

Ik heb eiges 3 paardjes nu aan huis. Waarvan 1tje van 4 jaar. Als ik tijd heb ga ik gewoon met haar aan de gang. En niet elke dag, maar gewoon relaxt, wanneer het mij uitkomt. :)

Oh ik kan het heel goed voorstellen hoor, op een stal "werken" is ook niks voor mij!
Lekker je iegen ding doen en klaar!
Veel succes met je jonge!

Mooie foto's hoor!!!

bianca78

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-10 11:38

anoukie88 schreef:
Hoi Allemaal,
Nou gisteren weer overleefd haha. Ik zie trouwens de foto's van gisteren, echt mooi geworden. Ik was 's morgens even kijken bij de B, want moest toch pas 's middags rijden. Zag al wel dat er een fotograaf was. Jammer dat die 's middags weg was :( Maar ik vond dat in de B alle jonge paarden zo braaf waren, viel me echt op. Toppunt van de Geldersen. Maar ik zie ook foto van Harm. Heeft zich kapot moeten werken paard was niet voorruit te branden. Heb hem er nogal mee voor de gek gehouden (ja zo ben ik dan haha) Maar had ik het maar niet gedaan, want mijn paard was 's middags precies zo. Dus ben mooi op mijn vingers getikt haha. Ze liep echt om te janken maja. Punten waren 164 en 170, wat echt helemaal terecht was. Nou volgende keer beter dan maar.

Heb ik dan echt zo'n boef van een Gelderse??? Zo braaf is ie helaas niet ;(
Maar ik heb de tijd, komt vanzelf wel goed(hoop ik)

jammer van je punten zeg!

__PSM__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-10 13:28

Mijne hook niet hoor Bianca ;)

Vandaag naar Kootwijk geweest, 175 en 187, helaas liep hij niet zoals gisteren :(:) Maarja volgende keer weer proberen :)

stoffel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-10 17:07

eenitraM schreef:
bianca78 schreef:
Iedereen succes vandaag!

Martine: waarom ben je gestopt dan??? jammer hoor!

Alles bij elkaar.. Vond het niet leuk meer op stal. Dat geroddel en je werd steeds met de lange nek aangekeken. Viavia hoorde je altijd verhalen en niemand durft eerlijk te zijn.

Tis beter zo. Gert vond het erg jammer, maar ik hield het gewoon niet meer vol daar.

als ik jouw berichten zo lees komt het niet allemaal van een kant

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-10 19:29

Waar blijven de uitslagen? O:)

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-10 08:28

Zoo!! Wat een punten voor Willie zeg!!

Heel jammer :n

Judje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-10 15:16

Hoi Dames,

Sorry dat het zo lang heeft geduurd.
Zaterdag was ik toen ik thuis kwam te moe en zondag heb ik de hele dag gewerkt en gister zat ik om 4:00 's nachts in de bus richting Duitsland om 3 pallets onderbroeken weg te brengen. :=
Toen ik dus gister terug kwam alles netjes verwerkt alleen met mijn chaotische en moeie hoofd het vergeten online te zetten. :$

Jammer Martine dat je bent gestopt, maar zoals ik het lees is het voor jou een goede keuze geweest. Het klinkt iig alsof je je niet gaat vervelen met die hele beestenboel thuis!
Het lijkt me gezellig je nog eens tegen te komen op een wedstrijd o.i.d. en als je eens wilt komen helpen ben je natuurlijk ook van harte welkom! :))

Gave foto's mr. Nijenhuis! Er zitten echt mooie foto's tussen. Erg leuk.

Er is ook lekker gereden over het algemeen zaterdag. :D Erg leuk! Nu 31 juli nog en dan gaan we alweer naar het seizoen 2010-2011! (Time flies when you're having fun!)

Edit: trouwens allemaal bedankt dat jullie zo massaal gehoor hebben gegeven aan mijn verzoek om de coupons van juli van te voren in te leveren! SUPER! Ik heb al een best lijstje qua deelnemers en ook een behoorlijke stapel coupons.
Gister heb ik de DvhGP ook op hippische evenementen gezet (een site van dezelfde beheerders als startlijsten.nl), dus hoop ik dat we daarmee nog meer mensen zullen charteren. Met Harm zal ik eens even overleggen hoe of wat allemaal precies en dan zal ik op Bokt ook nog even wat promotietopics plaatsen tot die tijd.

__PSM__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-10 09:15

Ik heb besloten niet mee te doen in Hengelo, het is nogal een eind rijden voor mij, en de competitie win ik er toch niet mee :P Tevens valt het midden in mijn vakantieperiode :)

Ik kom graag volgend jaar weer meedoen :) en wie weet kom ik dan wel naar Hengelo :)

Judje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-10 11:15

Jammer Pauline, maar begrijpelijk. :)
Je tegenstanders moeten het idd behoorlijk beroerd gaan doen, wil je nog kans maken op de competitie idd.

Nou ja, dan zien we je volgend seizoen hopelijk weer terug!
Als het goed is, gaat Harm deze week met Anja van 't Hooge End in overleg over de data voor volgend seizoen (moet ook wel, want die moeten voor 1 juni bij Regio Secretaris Theo Berendsen zijn).

__PSM__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-10 11:19

Ah nou ik hoop voor ze dat ze geweldig rijden :) Ik hoor de data graag voor volgend jaar :) Vind het een super geslaagde competitie :D

Judje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-10 18:06

Ik ben blij dat je zo enthousiast bent!
Zelf vind ik het ook erg leuk en ik ben ook blij dat het de afgelopen wedstrijd eigenlijk allemaal goed is gegaan. Geeft weer vertrouwen voor de chaotische Dag v.h. GP en de komende competitie!

Zodra ik meer weet over de nieuwe data horen jullie dat direct!
Sowieso ga ik een EA-CO topic aanmaken er over (dan zet ik de link hier wel in, zodat jullie het makkelijk terug kunnen vinden) en ze komen ook direct op startlijsten.nl te staan. Waarschijnlijk zet ik ze ook op die site van Hippische Evenementen.

Ik had vanmorgen trouwens een vrouwtje van de Dutch Saddle Company aan de telefoon en zij heeft KWPNers met Gelders bloed en één van haar leerlingen (ze is instructrice & jurylid) heeft ook Geldersen en is ook jurylid, dus waarschijnlijk krijgen we een wat breder jurygezelschap. :D Is denk ik wel zo leuk.

anoukie88

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-10 11:03

Heb ik dan echt zo'n boef van een Gelderse??? Zo braaf is ie helaas niet ;(
Maar ik heb de tijd, komt vanzelf wel goed(hoop ik)

jammer van je punten zeg![/quote]

Ow maar zo zijn wij ook begonnen hoor. De mijne was een boef (lees gemeen) Ik heb een periode gehad dat ze alleen maar aan het steigeren was en zich zo zonder pardon achterover liet vallen. Ik heb hier dan ook wel is geregeld onder gelegen. Gelukkig helemaal niks aan over gehouden :o Had geregeld op wedstrijden dat ik rond reed, en niet wist waar ik terecht zou komen omdat mevrouw haar hals erop zette en ik meelifte haha. Maar nu is ze wat ouder en wijzer geworden en heeft ze (de meeste) kuren niet meer. Dus er is nog hoop voor iedereen haha :P
Judith ik heb me nog niet opgegeven voor Hengelo. Is er nog plek eventueel? Wist nog niet of ik zin had om mee te doen. Maar nu krijg ik er toch wel weer zin in, en tis lekker dichtbij.
Kijk ook graag uit naar de nieuwe data. Vind Gelderse wedstrijden toch een superleuke sfeer hebben vergeleken met sommige andere wedstrijden. En natuurlijk lopen er de allermooiste paarden rond die je hier in Nederland kunt vinden <3

bianca78

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-10 11:24

oh gelukkig er is nog hoop dus :P
Nee maar geintje, we komen er ook wel, alleen wil ik denk ik iets te snel!
Komt goed!

Judje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-10 17:34

Was Urianne zo erg ja? Dat had ik niet verwacht Anouk. Ze ziet er meestal relaxed uit. :)
Je staat ook op de lijst voor Hengelo.

Ik hoop volgend jaar ook met die van mij te kunnen starten, maar dat moeten we nog maar even zien. := Lijkt me wel zo leuk. De sfeer vind ik altijd super bij ons en ik ben ook blij dat bijna iedereen bereid is te schuiven wanneer dat een ander beter uitkomt, zelfs nog een dag van te voren en gewoon relaxed reageren op bijv. dat gedoe van de vorige wedstrijd qua late bekendmaking v.d. tijden en mijn jury-foutje....

anoukie88

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-10 12:47

Haha ja zou je niet zeggen als je haar zo ziet he? Maar nu is ze idd stuk rustiger geworden. Ze is nu zelfs te rustig af en toe :Z (vooral in de proef). Maar leuk dat je ook wil meedoen.

Vind dat niet meer dan normaal dat er geschoven en geïmproviseerd kan worden. Zo help je elkaar, en het is nergens voor nodig om te gaan zeuren. Er kunnen toch dingen fout gaan tja oliebol happens haha :P . Vind tijden trouwens altijd netjes op tijd hoor, niks geen klachten over. En jury was niet jouw fout, was kwestie van agenda niet goed bijhouden (van jury zelf). Maar je hebt toch alles netjes opgelost. Vind dat je het prima hebt overgenomen van Agnes, niks geen klagen :o

__PSM__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-10 18:41

Ik vind het ook prima zo, pff gisteren was ik ringmeester en liep het ineens gigantisch uit, kreeg ik kwade mensen bij mij, ja uh daar kan ik niets aan doen :P gelukkig is dat nooit bij het GP :D

Judje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-10 21:24

Eigenlijk nooit nee en dat is zo relaxed! :D Wel jammer dat jij dat dan wel weer moest hebben, maarja, mensen moeten blij zijn dat er anderen zijn die WEL bereid zijn om zich vrijwillig in te zetten op zo'n wedstrijd. Net zoals Monique. Ze komt wel niet rijden, maar vraagt meteen of ik nog hulp kan gebruiken.

Bedankt voor het compliment Anouk. Ik ben ook blij dat ik het heb gedaan, het kost redelijk wat tijd, maar is gewoon erg leuk, helemaal nu mijn jonge, vaste kracht Larissa, zo enthousiast is. :) De andere meiden, die nu ook meer helpen, Ellen, Corine en Kelsey zijn ook erg trouw en bereid te helpen. Super! Als Agnes tijd heeft wil ze misschien wel weer komen helpen op de wedstrijddagen zelf.
Misschien kan je eens een keer een proef rijden alleen om te oefenen en dat je haar dan even een keer goed aanpakt in de ring? Vaak hoor je dat ruiters vanwege de punten het paard niet aanpakken en de paarden daardoor in de ring juist minder hun best doen.

__PSM__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-10 12:03

Of gewoon je proef starten, en niet bang zijn om haar eens flink aan te pakken, als een jury ziet wat er gebeurd, kunnen ze het vaak nog wel waarderen ook hoor, als je ze wel een keertje op hun plek zet :)

anoukie88

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-10 12:52

Nou heb er zelf ook over nagedacht. Maar zit nu in M1 en dan mag je niet meer met zweep rijden. Nou is het niet zo dat ik haar er altijd mee in elkaar mep hoor :(:) , maar ze heeft er toch wel respect voor. Thuis rijd ik zonder zweep en dan is ze redelijk voorwaarts. Maar ben ik op wedstrijd, dan heeft ze meteen door dat ik de zweep laat vallen voor ik de ring in ga :( . Dus denk dat ik idd een keertje HC start ofzo en dan een keer met zweep rijd. Of ik doe een keer mee met onderlinge op rijvereniging. Maar pak haar thuis nu ook harder aan. Dus we komen er vast wel een keer weer uit haha.

__PSM__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-10 18:16

Ah joh, je hebt al 9 wpen zie ik, dan kun jij haar echt wel een keertje op de plaats zetten hoor, dan heb je echt niet direct meer een verliespunt ;) Enne misschien helpt het al wel om los te rijden zonder zweep, en oooohhh zo streng te zijn aan het been is aan het been... Dat werkt bij die van mij heel goed :)