Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Erg mooie hindernisse, en een hoop leuke technische dingen. Bij de tweede waterbak zijn we een tijdje gaan zitten, en daar hebben we echt genoten. Op een gegeven moment kwam (vlak voor Oliver Townsend geloof ik) een ruiter in het roze, die zo ontzettend netjes door de lijn heen ging, dat ik echt een brok in mijn keel kreeg
Daarna nog winkeltjes wezen kijken, en niets gekocht
Ik wilde een 5-puntsborsttuig, maar ik heb er geen gezien die aan mijn eisen voldeed. Sommige super leer, maar dan weer gouden gespen. Na de winkeltjes zijn we op ons gemakkie naar huis gereden, en zijn we nog ff langs de Mac geweest

Was erg leuk gister!!
... Ik was helemaal in mijn sas met m'n appel breignet
. Heb verder dus niks gekocht.
Dus die heb ik ook op mijn lijstje genoteerd
.
wat een leuke dag was het zaterdag zeg
.. wij waren net voor de regen weg dus allemaal erg mooi.. Ook heben we geen kaartjes hoeven kopen want er waren mensen die wat kaartjes over hadden en spaarden we dus weer 50 euries
Snoekiej schreef:Op een gegeven moment kwam (vlak voor Oliver Townsend geloof ik) een ruiter in het roze, die zo ontzettend netjes door de lijn heen ging, dat ik echt een brok in mijn keel kreeg

rowo schreef:Yolien schreef:Heb trouwens bij hindernis 13 gezeten, de punten op het Grolsch plein, daar had ik dus wel geluk mee want dat was een moeilijk en spectaculaire hindernis!!
Dan heb ik jou nog wel gezienMaar niet doorgehad dat jij het was!
Goldie schreef:Snoekiej schreef:Op een gegeven moment kwam (vlak voor Oliver Townsend geloof ik) een ruiter in het roze, die zo ontzettend netjes door de lijn heen ging, dat ik echt een brok in mijn keel kreeg
Was dat niet Madeleine? Die rijd namelijk in het roze
Ik heb in Laren achter haar aangereden in de tripalon, hele sympathieke vrouw
, maar ze was het dus niet.. Yolien schreef:Heb trouwens bij hindernis 13 gezeten, de punten op het Grolsch plein, daar had ik dus wel geluk mee want dat was een moeilijk en spectaculaire hindernis!!