[WN] Farmers Field Trail, 24 mei, Koekangerveld

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Francis

Re: Farmers Field Trail, 24 mei, Koekangerveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-09 18:39

Ook weer thuis, toch maar niet mee geBBQ't, hoe gezellig dat ook eigenlijk was, m'n hondje zat al zo lang.
Maar wat was het leuk. Aan't eind van de dag waren veel van de vrijwilligers zo rood als hun T-shirtje, wát een geweldig weer.
Ontzettend leuke hindernissen, veel deelnemers met - ookal was het maar 'voor de lol' - toch best fanatieke snoeten hier en daar (oh nee, 'geconcentreerd' ;) ) en vooral gewoon heel veel Lol Met Je Knol.
Paardjes deden ook heel braaf hun best van wat ik gezien heb.

Suzan en Jeddah, mijn complimenten, het was een super georganiseerd feestje, jullie hebben er ontzettend veel werk van gemaakt en ik kan alleen maar hopen dat ik Ben op tijd zover heb dat ik volgend jaar mee kan doen. Ben blij met m'n voorrangsplaatsje en dénk dat ik die - mocht ik het niet redden met Ben - wel per opbod kan verkopen omdat volgend jaar iederéén wel mee wil doen.

Muzefee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-09 18:56

Zo, ik zal eerst naar mijn eigen paardjes en daarna gaat de boel online!

Asciugamano

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-09 19:26

ik vond 't ook geweldig! M'n paard heeft 't geweldig gedaan, 't weer was mooi, alles goed geregeld, super weer enz enz!
Corine en Susan; petje af! En de rest van de vrijwilligers ook ontzettend bedankt! Echt geweldig! Ben benieuwd naar de foto's.

PeppySan

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-09 19:49

Wij zijn ook weer thuis.
Wat een geweldige dag!
Toppie hoor organisatie! Leuke hindernissen, goed georganiseerd, vond alleen dat laatste paard een beetje errug wild ;)

Mijn painted pownie is heel blij met haar prijs en ik ben heel blij met haar! Er waren wel wat enge dingen zoals de waterbak en de melkemmer leeg gooien, maar ze deed het toch allemaal maar even! (al dan niet met mij er tot mijn knieën in het water naast)
Ik ben echt super trots op haar.

Volgend jaar zijn we weer van de partij!

Organisatie en vrijwilligers, BEDANKT!!!

hobbelheks

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-09 20:29

corine en susan wat hadden jullie het SUPER georganiseerd ook voor ons vrijwilligers
het was echt een heerlijke dag!!!

Muzefee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-09 20:39

Jannie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-09 20:41

Ook weer terug van een super dag!
Echt complimenten voor de organisatie!
Leuke en moeilijke opdrachten, heb na de wedstrijd nog met mijn blote voeten in de waterbak gestaan en toen Quatro er doorheen was nog met blote voeten op Quatro er doorheen...
Oh ja, de brug was super gemaakt, Quatro ging er in een keer overheen, dat is echt nog nooit gebeurd, de boomstam waar je op moest gaan staan was daarintegen wel erg eng vond Quatro...
Kortom: leuke verrassende dag gehad vandaag! Organisatie en vrijwilligers bedankt!
(denk dat er volgend jaar geen plekje meer is voor ons want die 50 vrijwilligers zullen vast mee willen doen, dus dan zullen wij moeten vrijwilligen....)

En zie dat er ook een erg snelle fotograaf aanwezig was! Ik ga snel kijken!

Muzefee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-09 20:44

Was een klein foutje, heb het nu opgelost!

hobbelheks

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-09 20:46

jeeetje muzefee wat ben je snel, wat leuk
h geen assen meer trouwens?

Morhwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-09 20:47

Hier ook een zeer tevreden deelnemer :D Vanochtend dacht ik nog, waar ben ik aan begonnen, maar ik heb echt een leuke dag gehad. Sommige dingen vond mijn paardje toch best spannend (ja, ook Tinkers kunnen dribbelen :o ) maar veel lol gehad en daar was het ons om te doen.

Mijn complimenten voor de organisatie en alle vrijwilligers, top gedaan!

lizard

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-09 20:48

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-09 20:54

Tevreden vrijwilliger hier! Wat was het super georganiseerd :wow: :D Helemaal geweldig!

Ik ben wel heel ernstig verbrand in de zon, ik heb er gewoon rillingen van :\ Minder prettig :D

the_dreamer

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-09 21:15

organisatie, bedankt. Dit zijn de tochten waar ik op uit zie en tevreden naar terug kijk!
Degene die een prijs gewonnen hebben gefeliciteerd hoor. Blijkbaar erg netjes gereden, want Ruby en ik hebben alle hindernissen moeiteloos kunnen doen en dan toch niet in de prijzen gevallen, dan moeten de winnende teams wel heel goed zijn :D of ik heb de opdrachten niet goed gelezen. Bij terugkomst nog even de waslijn opdracht bekeken. Ik heb toch precies gedaan wat er stond, maar de jury wou het blijkbaar anders zien. Naast de waslijn en er niet onder..? Hoe zit dat Singne...? :P
Ruby deed het super en is mijn kampioentje.
iedereeen bedankt voor de gezelligheid

konijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-09 21:18

Xono wat een toestand, je leek wel wat "verkleurd" einde van de dag, maar van rillingen wordt je niet blij.

Vlek en ik zijn ook weer thuis en aan het bijkomen op de bank (vlek in het land) Wat een superdag, superorganisatie door Corine en Susan en supervrijwilligers! Heel erg bedankt iedereen!!!!

Wij hebben geleerd dat je niet alleen in de bak moet oefenen, maar ook moet oefenen met "alleen" buitenrijden als je paard dat niet gewend is. Vlek was duidelijk haar kudde kwijt, zeker in het begin en dat maakte het een bijzondere trail!
Als we volgend jaar weer een plekje kunnen bemachtigen zijn we zeker van de partij! Iedereen bedank!

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-09 21:19

Bedankt Susan, Corine en vrijwilligers, het was een leuke dag een super weer natuurlijk :D

Muzefee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-09 21:19

the_dreamer, als het goed is ben jij dit?

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Muzefee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-09 21:20

XoNo, dat klinkt als een zonnesteek. Heb ik 2 jaar geleden ook gehad, heb toen met 25 graden 's avond's met een dik vest aangezeten, kreeg het maar niet warm. :(:)

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-09 21:23

Dreamer: als ik je avatar goed bekijk ben jij diegene met die Paint (kon weleens een pebbles zijn :P). Ik weet dat je de brug en de L in ieder geval heel netjes gedaan hebt. Maar hoe zit dat, kun je de scores achteraf nog bekijken als deelnemer? Ik had ook begrepen dat het niet de bedoeling was om achteraf nog aan jury's na te vragen hoe ze bij een bepaalde score gekomen zijn?

Konijn: nee, rillingen zijn niet leuk :n

Muzafee: ik hoop het niet :n moet morgen gewoon weer aan de bak namelijk _O-

Muzefee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-09 21:25

Hoop het ook niet voor je. Mijn armen branden wel heel best, wordt nog wat met slapen, maar ach. Morgen ook aan het werk, is nog wel even pijnlijk morgen, ff doorbijten. :P

Miryamk

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-09 21:25

Wat een topdag! Leuke mensen, lekker weer, mooie paarden én fantastische hindernissen! +:)+
Ik vond het echt geweldig en wil me bij deze vast opgeven om volgend jaar weer te vrijwilligen :j
Xono doe je een beetje voorzichtig? Het was een gemeen zonnetje :(:)

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-09 21:27

Ja, ik doe wel voorzichtig hoor :D Nja, we bijten gewoon ff door. Vanavond en morgenochtend ff insmeren en dan moet het wel weer lukken :D

_sioux_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-09 21:32

ik heb ook een erg leuke en gezellige dag gehad! :D corine en susan echt super gedaan! +:)+

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-09 21:32

XoNo schreef:
Dreamer: als ik je avatar goed bekijk ben jij diegene met die Paint (kon weleens een pebbles zijn :P). Ik weet dat je de brug en de L in ieder geval heel netjes gedaan hebt. Maar hoe zit dat, kun je de scores achteraf nog bekijken als deelnemer? Ik had ook begrepen dat het niet de bedoeling was om achteraf nog aan jury's na te vragen hoe ze bij een bepaalde score gekomen zijn?

Punten komen in de nieuwsbrief heb ik me laten vertellen :)

En inderdaad, over de uitslag kan niet worden gecorrespondeerd :P

PeppySan

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-09 21:36

@Muzefee: heb je ook actiefoto's van mij? de painted pownie?

Muzefee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-09 21:38

De pony die op het eind met hulp van een ander paard door de waterhindernis durfde? :)