Volgende keer vraag ik het zwart op wit

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
XoNo schreef:Expliciet navragen bij het secretariaat NadiehIk heb op het NK ooit 2 onderdelen achter elkaar gereden met 2 verschillende paarden, ook pauze aangevraagd, werd me toegezegd en dat werd vervolgens vergeten
:'( Met als gevolg dat ik voor mijn gevoel lang niet zo'n goede proef kon neerzetten de 2e keer. Ik kwam het ene paard af en toen werd ik meteen herhaaldelijk omgeroepen dat ik de bak in moest. Ik moest ook nog van blouse wisselen
Hectisch hoor!
XoNo schreef:Ik moest ook nog van blouse wisselenHectisch hoor!
Jan_Trel schreef:XoNo schreef:Ik moest ook nog van blouse wisselenHectisch hoor!
Bij een show met een omvang als de NKshow met zo'n 1200 starts kunnen we natuurlijk niet 1200 keer de show stil leggen om van blouse te wisselen.![]()
Maar we geven je wel de gelegenheid om even je paard op te zadelen na de showmanship, als dat tenminste niet te lang duurt.
Over het algemeen stellen wij ons redelijk begripvol en menselijkop. (Vinden wij zelf).
Iedereen wil dat de show op tijd loopt, maar iedereen wil ook zoveel tijd krijgen als zij of hij nodig heeft. Dat is meestal tegenstrijdig.
XoNo schreef:Dat is prima, maar dan moet het ook niet van te voren toegezegd worden JanDát is namelijk wel gebeurd!
XoNo schreef:Bovendien zal het niet 1200 keer voorkomen dat iemand met 2 verschillende paarden 2 verschillende klassen achter elkaar start, dus ik denk dat een uitzonderingetje hier en daar best moet kunnen.