harryshorse traningsweek!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Lotte_Wessel

Re: harryshorse traningsweek!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 16:18

nog een vraagje.. wilde de KNHS bellen, maar er staat op de site
dat het kantoor op vrijdag tot 15:00 open is, dus als ik bel nu,
wordt er dan wel opgenomen?!

Lady_Daniels

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 23:29

Vind het een beetje scheef.
Na mijn inschrijving (per mail) kreeg ik een mail terug met; "Bij deze bevestigen wij uw inschrijving voor week 3 allround paarden. In de loop van volgende week worden de bevestigings brieven verstuurd"

Nu blijkt dus dat dat helemaal geen bevestiging is dat je ook daadwerkelijk mee gaat. Maar alleen van dat je je hebt ingeschreven om mee te dingen naar een plekje.
Ik heb deze week geen brief gehad. Heb zo'n vaag vermoeden dat ik er dan dus niet bij zit.
Beetje duidelijker communiceren zou wel fijn zijn.

krijg je trouwens zowiezo een brief? Nee, zeker?

Berdien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 23:53

Jawel, ook als je in je 2e keusweek zit of als je op de reservelijst staat krijg je een brief.;)

Nexus

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-09 00:28

Was dit je mailbericht:

'Geachte heer, mevrouw,
Wij hebben het inschrijfformulier voor de Harry’s Horse zomerinstructieweken in goede orde ontvangen. Graag willen wij u laten weten dat vanaf maandag alle inschrijvingen per post bevestigd zullen worden. Graag willen wij u laten weten dat wij u ingeschreven hebben voor week 3 "Allround paarden" van 15 t/m 19 juni 2009.
Met vriendelijke groet,
etc. etc.'

Dan zou het toch goed moeten zitten?!

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-09 00:39

Heey! Ik zou het echt NIET weten!XD

Ashley__

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-09 12:02

Lady_Daniels schreef:
Vind het een beetje scheef.
Na mijn inschrijving (per mail) kreeg ik een mail terug met; "Bij deze bevestigen wij uw inschrijving voor week 3 allround paarden. In de loop van volgende week worden de bevestigings brieven verstuurd"

Nu blijkt dus dat dat helemaal geen bevestiging is dat je ook daadwerkelijk mee gaat. Maar alleen van dat je je hebt ingeschreven om mee te dingen naar een plekje.
Ik heb deze week geen brief gehad. Heb zo'n vaag vermoeden dat ik er dan dus niet bij zit.
Beetje duidelijker communiceren zou wel fijn zijn.

krijg je trouwens zowiezo een brief? Nee, zeker?

Je krijgt weldegelijk een brief :j Afgelopen week hebben heel veel mensen hem gehad, of ze er wél bijzitten in hun gewenste week, of dat ze op de reservelijst staan. Wel vreemd dat jij nog niks hebt gehad. Wanneer heb je je opgegeven??

Ashley__

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-09 12:03

Nexus schreef:
Was dit je mailbericht:

'Geachte heer, mevrouw,
Wij hebben het inschrijfformulier voor de Harry’s Horse zomerinstructieweken in goede orde ontvangen. Graag willen wij u laten weten dat vanaf maandag alle inschrijvingen per post bevestigd zullen worden. Graag willen wij u laten weten dat wij u ingeschreven hebben voor week 3 "Allround paarden" van 15 t/m 19 juni 2009.
Met vriendelijke groet,
etc. etc.'

Dan zou het toch goed moeten zitten?!

Heb je een bevestigingsbiref thuis gehad?? Dan is het pas definitief dat je erbij zit :j Want daarin staat of je er definitief in zit, of dat je 'reserve' bent.

Lady_Daniels

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-09 12:36

Nou, ik heb mijn brief gehad.

Ik bedoelde alleen dat die mail van de knhs een beetje krom was.
Lijkt net of je er dan al definitief bij zit.

Ashley__

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-09 12:37

Ja klopt :j Gelukkig dat je de brief hebt gehad ;)

Jessie!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-09 17:55

Ik ben ingeschreven in week 7!! Ik zou samen met een vriendin en we hebben ons direct vrijdag morgen opgegeven, maar bij de knhs is de fax vastgelopen en is dus de inschrijving van mijn vriendin niet aangekomen. Dus wij de knhs gebeld, maar er was geen plek meer in week 7. Dus mijn vriendin zit nu in week 6 en ik in week 7. We konden wel samen naar week 6, maar dan zijn de groninger kampioenschappen dus dan kunnen we niet.

Dus mijn vraag is er iemand in week 7 die wel wil ruilen met mijn vriendin in week 6??

Ashley__

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-09 19:35

Denk niet dat er iemand gaat ruilen Jessie! Iedereen heeft zich opgegeven voor de week die hij of zij graag wilde, maar je kunt natuurlijk net iemand hebben die het wél wil ;)

sabje19

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-09 23:39

Lordino schreef:
Wat krijgen de paarden te eten of moet je zelf voer meenemen?
Heb je ruimte om je spullen op te bergen? Dus een zadelkast ofzo?
Kunnen de paarden ook naar buiten? en moet je daar zelf voor zorgen of wordt dat voor je gedaan?
Hoe zien de stallen eruit? Zijn ze ruim genoeg en schoon? En wat krijg je zelf te eten?

Nou dat was het, ik hoop dat ze beantwoord kunnen worden

Breek even in, zit zelf in week 3.

Maar ze krijgen prestatiebrok of granenmix van Subli, je mag ook je eigen voer meenemen.
Je hebt 1 zadelkast (je naam staat daar op) en als er kastjes over zijn mag je een 2e
Paarden kunnen alleen losgegooid worden in 1 van de 2 paddock, dat moet jezelf doen en ook is er geen land, je kunt wel aan de hand grazen met je paard.
De stallen zijn ruim en schoon, elke dag worden ze opgestrooid, je moet alleen wel zelf uitmesten.
Het eten was vorig jaar wel te doen, alleen de laatste avond hadden we rode bietjes, dus zijn we met een groepje ergens pizza gaan eten.

Puera

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 10:45

Sabje, ben jij vorig jaar nog geweest?

Ik ben in 2004 geweest, en volgens mij zijn er intussen alweer een aantal dingen veranderd. Die zadelkastjes moet je toch huren?

Voeren ze nog steeds zo weinig hooi?

sabje19

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 11:36

Puera schreef:
Sabje, ben jij vorig jaar nog geweest?

Ik ben in 2004 geweest, en volgens mij zijn er intussen alweer een aantal dingen veranderd. Die zadelkastjes moet je toch huren?

Voeren ze nog steeds zo weinig hooi?

Ik ben vorig jaar voor het eerst geweest.
Kastjes hoef je niet te huren, en die van mij kreeg genoeg hooi, we mochten wel gewoon pakken als je wat extra wilde geven. Deden ze helemaal niet moeilijk over.

Puera

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 11:39

Oh, dat is wel positief! In 2004 moest je volgens mij toen nog betalen voor zo'n zadelkast.

Mooi dat ze niet moeilijk doen over dat extra hooi... scheelt weer meenemen. :D

sabje19

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 11:43

Puera schreef:
Mooi dat ze niet moeilijk doen over dat extra hooi... scheelt weer meenemen. :D

Weet natuurlijk niet hoe het dit jaar gaat, ik had inderdaad ook zelf meegenomen, omdat die van mij zo aan kuil gewend was en niet altijd hooi wil eten. Misschien dat ik dit jaar het ook wel weer meeneem, kan toch in de trailer.

Ashley__

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 13:21

Wij mochten afgelopen jaar niet zelf hooi pakken hoor :n Wel kon je 'extra hooi' vermelden op het kaartje wat op je boxdeur hangt.

Puera

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 13:32

Ah ok! Moet nog maar even kijken hoe ik 't allemaal ga regelen. Mijn merrie krijgt nat hooi.

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-09 15:37

Krijgt ze altijd nat hooi? Hoezo geef je dan geen vers kuil? Maar vers kuil is ook neit echt goed... Hoezo geef je nat hooi? Die van mij krijgt altijd kuil omdat ie anders brochitis krijgt door het stof...XD

Ashley__

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 16:05

Mijn pony heeft ook stofallergie :j Ik moet zeggen dat het natte hooi wat je pony op kamp krijgt, 1 groot drama is :j Ze laten het in een grote bak onwijs lang weken, dat het zowat gaat gisten joh :oo Mijn pony at het ook maar een beetje, maar vrat ook weer wat stro, du was niet zo'n probleem :n

Puera

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 17:42

Geryon schreef:
Krijgt ze altijd nat hooi? Hoezo geef je dan geen vers kuil? Maar vers kuil is ook neit echt goed... Hoezo geef je nat hooi? Die van mij krijgt altijd kuil omdat ie anders brochitis krijgt door het stof...XD

Mijn merrie is gevoelig voor het stof wat in het hooi zit. Door nat hooi, samen met een ondersteunend kruidenmengsel te voeren, kan ik het heel goed onder controle houden.
Kuil zou ik heel graag willen voeren, echter, met maar één paard en één mini-Shet heb ik een veel te lage voersnelheid. :=

@Ashley, getsie! Dan neem ik m'n eigen ton en hooinet wel mee. Dan maak ik 't zelf wel nat.

Maren_Prins

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 18:55

Ik heb me al voor de 4e of 5e keer ingeschreven maar ik sta op de wachtlijst, dus weet niet of ik er bij zit. Ik was van plan om in week 8B te gaan! En jullie?

Puera

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 19:05

Week 5. :j Heb bevestiging gehad.

Ashley__

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 16:24

Maren_Prins schreef:
Ik heb me al voor de 4e of 5e keer ingeschreven maar ik sta op de wachtlijst, dus weet niet of ik er bij zit. Ik was van plan om in week 8B te gaan! En jullie?

Ik ga naar 10a ;)

PartOulOver

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 17:30

10A :j