Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Lady_Daniels schreef:Vind het een beetje scheef.
Na mijn inschrijving (per mail) kreeg ik een mail terug met; "Bij deze bevestigen wij uw inschrijving voor week 3 allround paarden. In de loop van volgende week worden de bevestigings brieven verstuurd"
Nu blijkt dus dat dat helemaal geen bevestiging is dat je ook daadwerkelijk mee gaat. Maar alleen van dat je je hebt ingeschreven om mee te dingen naar een plekje.
Ik heb deze week geen brief gehad. Heb zo'n vaag vermoeden dat ik er dan dus niet bij zit.
Beetje duidelijker communiceren zou wel fijn zijn.
krijg je trouwens zowiezo een brief? Nee, zeker?
Afgelopen week hebben heel veel mensen hem gehad, of ze er wél bijzitten in hun gewenste week, of dat ze op de reservelijst staan. Wel vreemd dat jij nog niks hebt gehad. Wanneer heb je je opgegeven?? Nexus schreef:Was dit je mailbericht:
'Geachte heer, mevrouw,
Wij hebben het inschrijfformulier voor de Harry’s Horse zomerinstructieweken in goede orde ontvangen. Graag willen wij u laten weten dat vanaf maandag alle inschrijvingen per post bevestigd zullen worden. Graag willen wij u laten weten dat wij u ingeschreven hebben voor week 3 "Allround paarden" van 15 t/m 19 juni 2009.
Met vriendelijke groet,
etc. etc.'
Dan zou het toch goed moeten zitten?!
Want daarin staat of je er definitief in zit, of dat je 'reserve' bent.
Gelukkig dat je de brief hebt gehad
Lordino schreef:Wat krijgen de paarden te eten of moet je zelf voer meenemen?
Heb je ruimte om je spullen op te bergen? Dus een zadelkast ofzo?
Kunnen de paarden ook naar buiten? en moet je daar zelf voor zorgen of wordt dat voor je gedaan?
Hoe zien de stallen eruit? Zijn ze ruim genoeg en schoon? En wat krijg je zelf te eten?
Nou dat was het, ik hoop dat ze beantwoord kunnen worden
Puera schreef:Sabje, ben jij vorig jaar nog geweest?
Ik ben in 2004 geweest, en volgens mij zijn er intussen alweer een aantal dingen veranderd. Die zadelkastjes moet je toch huren?
Voeren ze nog steeds zo weinig hooi?
Puera schreef:Mooi dat ze niet moeilijk doen over dat extra hooi... scheelt weer meenemen.
Wel kon je 'extra hooi' vermelden op het kaartje wat op je boxdeur hangt.
Ik moet zeggen dat het natte hooi wat je pony op kamp krijgt, 1 groot drama is
Ze laten het in een grote bak onwijs lang weken, dat het zowat gaat gisten joh
Mijn pony at het ook maar een beetje, maar vrat ook weer wat stro, du was niet zo'n probleem
Geryon schreef:Krijgt ze altijd nat hooi? Hoezo geef je dan geen vers kuil? Maar vers kuil is ook neit echt goed... Hoezo geef je nat hooi? Die van mij krijgt altijd kuil omdat ie anders brochitis krijgt door het stof...XD