Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
kimmie261 schreef:prednison heeft ie het niet over gehad,hij heeft AB intraveneus gehad en nu alleen nog pijnstiller voor de komende dagen...
de komende dagen wordt het gewoon heel spannend...wat er allemaal gaat gebeuren..
zo zielig ik had net mijn vader aan de foon,waarvan ik gambit 14 jaar geleden gekregen heb,en die begon zo te huilen toen ik het vertelde..vreselijk....
zoveel verdriet om dat paard...
kimmie261 schreef:dat hoop ik maar,dat die plekjes de bron zijn van de ellende,alhoewel ik dat dus zelf heel erg betwijfel...
bij de laatste operatie is gezegd dat niet al het weefsel wat aan het rommelen was verwijderd kon worden,en dat ze hoopten dat het niet verder zou gaan rommelen,en dat zit dus binnen in zijn lijf...
als daar een haard zit wat een uitweg naar buiten zoekt,krijg je fistels,en nu zijn het er dan bv 2,maar dat kunnen in de toekomst bij wijze van 20 fistels en kanalen worden.. (niet dat ik het ooit zover zou laten komen..)
de tijd zal het nu gaan leren,ik moet afwachten,hem heel goed in de gaten gaan houden,en gewoon heeeeeeeeel hard duimen dat het allemaal wel "mee gaat vallen"
alleen mijn voorgevoel zegt zoveel anders...
kimmie261 schreef:noor ,dank je wel
en hoe gaat het met gambit,met hem zelf geestelijk heel goed,kijkt goed uit zijn ogen ,stond te hinneken om zijn peentjes (meneer eist peentjes anders eet ie verder niet) ,temp 37,3 ...
tot zover goed,maar zijn koker is warm,doet pijn,zitten nog geen gaatjes in,en zijn dikke been begint oedeemrimpels te krijgen...![]()
......................