Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Fly_high schreef:Wat naar voor jullie allebei dithopelijk slaat de kuur wel aan!
Heeft je DA meer ideeen waardoor het zou kunnen komen als maagzweren, parasieten en zand uitgesloten zijn?
Ik betrap me er wel op dat ik wil zeggen dat hij eigenlijk niet zo slecht eruitzietmaar het is absoluut gezien misschien niet dramatisch maar voor zijn doen en sowieso voor een volwassen hengst die niet heel hoog in het werk staat idd heel erg droog. En zeker in combinatie met gedragsverandering toch wel zorgwekkend.
Hannanas schreef:Hé wat vervelend dat hij lijkt te reageren op psyllium. Ik vind zijn hals en hals houding met borst er nu heel oncomfortabel en strak uit zien. Alsof zijn lijf heel hard is. Snap dat de eerste foto bloot is voor zijn doen, maar daar voelde hij wel langer en meer ontspannen. Herkenbaar wat ik zie? Houdt hij vocht vast? Lymfe problemen? Afvoer problemen?
senna21 schreef:Goed dat je actie hebt ondernomen. Hopelijk gaat het snel beter.
Drinkt hij wel genoeg? Juist bij vlozaad e.d. is dat belangrijk.
_San87_ schreef:Mocht hij toch meer vocht binnen moeten krijgen, is het bijvoeren van een natte slobber misschien nog een idee.