Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
sloffiee schreef:Paar tipjes
Boven heb je de goedkoper standjes
Hele goedkope montar rijbroeken! Ook boven Heb er zelf nu 1 van 50 euro terwijl hij bij ruiterzaken 120-130 is dus echt koopje
In 6,1 heb je standje met 4 paar sokken voor 10 euro
Sammyoo schreef:Ik heb wel met de dressuurversie van deze in mijn handen gestaan (voor echt een heel klein prijsje)
[ Afbeelding ]
Precies de kleur en kwaliteit waar ik naar op zoek was, maar zo'n paardenhoofdje kan echt niet meer als je bijna 50 bent
JSML schreef:Sammyoo schreef:Ik heb wel met de dressuurversie van deze in mijn handen gestaan (voor echt een heel klein prijsje)
[ Afbeelding ]
Precies de kleur en kwaliteit waar ik naar op zoek was, maar zo'n paardenhoofdje kan echt niet meer als je bijna 50 bent
Waarom niet, ik vind hem komisch, hou wel van wat humor. Ik zou hier zo mee gaan rijden, maar ben ook pas 41
De kleur zou ook wel wat zijn voor mijn leasefries. Maar wil ook nog lichtblauw en knalrood dekje.
_Lorette_ schreef:Erger. Soort van Van Gogh sterrennacht in zwart/zilver.![]()
[ Afbeelding ]
Zit me nu te bedenken dat ik het relief wel zal houden als ik ze overspuit.
[ Afbeelding ]
JSML schreef:Sammyoo schreef:Ik heb wel met de dressuurversie van deze in mijn handen gestaan (voor echt een heel klein prijsje)
[ Afbeelding ]
Waarom niet, ik vind hem komisch, hou wel van wat humor. Ik zou hier zo mee gaan rijden, maar ben ook pas 41
De kleur zou ook wel wat zijn voor mijn leasefries. Maar wil ook nog lichtblauw en knalrood dekje.
[ Afbeelding ]