Mijn trailer is ook groen van de alg. Maar ik weet niet of ik het nog red om schoon te maken.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Er waren 25 starts ofzo, dusse... Niet slecht voor een blondje! 
Heb een hele lijst hahah..
echt heel vervelend.
Niks te klagen na afgelopen weken van regen en kou!!
Sita_ schreef:Ik weet t, ik moet me wat anders daar in opstellen. Maar ze gaf t zo vreselijk af... 'Die dikke Haflinger dit en dat'.. We krijgen wel vaker veel commentaar, maar als ie dan begint te springen zijn ze wel stil. Maar nu ging t wel heel ver..![]()
Ik kon nu niet meer tot 10 tellen.
![]()
Het is ook altijd dat als ze de ring in komt iedereen zich als een gek naar de kant snelt om 'die haflinger' te zien springen... ze denken zeker dat er wat te lachen valt ofzo
Morgen maar flink boodschappen doen, spullen wassen en beginnen met inpakken.

)
), maar weet niet of het 'not done" is en iedereen in het wit gaat. 

Baal hooi, fiets en alles.. Moet misschien maar even een 2paards trailer regelen.. 
)
Dat doet niet meer passen in de auto hoor! mylittlejoy schreef:Oke, mooi! Dan zien jullie mij volgende week o.a. in knaloranje rijbroek rondhuppelen. (Don't say I didn't warn you!)
Een fiets???Dat doet niet meer passen in de auto hoor!

Dusss.. Die gaat mooi mee!

. Verder moet ik alles nog doen, de voorbereidingen zijn ver te zoeken dit jaar. Kreeg net een berichtje van de planning, dat ik zondagochtend niet hoef te werken, dus dat is heel fijn! Ik heb er zin in!