Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
!
Sythaa schreef:Wallance omdat het dus niet mag van de knhs. In mijn en dus jouw geval.
Maar dan nog zeg ik en dat is mijn mening als het mocht zou ik het nog niet doen.
Tuurlijk moet een jonkie ervaring opdoen en kilometers maken. Maar dat kan ook op je eigen stal of op andere lokaties waar je zelf kan gaan trainen.
Mijn merrie is 4 en sinds februari van dit jaar onder het zadel. Ze is slim, vlug en soepel. Dat stukje wijken en achterwaarts lopen in de L2 kan ze met twee hoeven in haar neus. Natuurlijk kan ze geen verruimingen voor een 8 laten zien noch in draf noch in galop. Ik vind de L1 en L2 behoorlijk basiswerk hoor dat moet een normale gezonde vier jarige die netjes opgeleid is en voorzien is van een ervaren ruiter best aankunnen. Ze scoorde zondag vier winst in haar eerste start ooit kasse L2 en twee eerste prijzen.

).
sterkte!! Hoop op een wonder, ik zal met je mee duimen.
beide proeven 170 punten, maar hadden er ook 160 kunnen zijn.. Ontspanning was helaas ver te zoeken

toen heb ik idd Dakar gekocht. Pony die ik toen reed is ook ziek enwordt niet helemaal de oude, dus die kon ik ook niet rijden. Dus toen maar voor een nieuwe erbij gekozen.