Equitana 2013

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

_MG

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 13:17

Als ik me niet vergis is het verplicht winter/all weather banden te hebben waareen de temperatuur onder de 5 (?) graden ligt. Zal het straks thuis nog eens navragen :) We wonen in grensgebied en mijn ouders werken beiden in Duitsland, dus die weten het met zekerheid.

Anoniem

Re: Equitana 2013

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 13:19

Ik heb geen leuke cap kunnen vinden :')

is veel uvex en die vind ik spuuglelijk :p

Wendy1978

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 13:20

Ik heb ook een Uvex en ik wil niet meer anders <3
Ik zie hem zelf toch niet :+
(Geen spiegels bij ons in de bak) whahahaha

Zinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 13:21

Uvex heeft nu ook 'normale' modellen :j en ik heb er eentje gekocht omwille van de oorwarmers die je er ind e winter in kan schuiven, héééérlijk!

Riddershow

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 13:25

Nee, het gaat over vriestemperaturen. Dus of 0 en lager of winterse buien als hagel, sneeuw, ijzel, ed.

Nou, ik ga niet hard bokt roepen hoor :Y) Maar zoals ik eerder vroeg, moet je deze kaartjes vooraf bestellen of kun je ook groepskorting aan de kasse krijgen? en moet je dan lang wachten?

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 13:25

Ik ben ook weer terug. Gisteren 4 u erover gedaan voor ik op Equitana stond door het weer en dus pas om 11 u op de beurs. Was al uit mijn hum door de vertraging, was geen volk aan ingang west en we waren zo laat, dus voor 18 euro naar binnen en dan naar hal 5 gesjeesd: hetgeen waar ik voor kwam was uitverkocht. RAAAAGGGGHHH! Ja, aan het begin van de week hadden we het nog maar nu niks meer. Had ik dat geweten, ik had me niet zo afgejaagd en geen volle entree betaald GRRMMMBBBLLL

Hier dus nog een paar tips voor mensen die nog gaan (tenslotte heeft bokt ook mij veel geholpen om deze trip te plannen).

Kluisjes kosten 1 euro maar zijn klein, beter is een volle trolley/bolderkar/ikeatas/hutkoffer af te geven aan de vestiaire. 1 stuk voor 1,5 euro.

Gratis voerstalen zijn te krijgen bij Pavo, Nature’ s best, Loeveler en Granutop (zelfs gratis appeltje in de tas gevonden, hahaha!) Bij Marstall is een hele leuke wedstrijd waarbij je oa met een afgetrainde ‘stableboy’ op de foto mag en snoepjes krijgt.

Een proefabbo op Reiter Revue levert een gratis voeremmer en halstertouw op.

Bij bio agro in hal 2 krijg je ook een staaltje, doekje om paard mee in te wrijven met anti-vlieg middel

Reken je aankopen samen af, dan is de kans op extra korting groter. Glimlachen helpt.

Spooks heeft 3 verschillende outletstanden, in hal 5, 9.1 en nog ergens. We hebben daar leuke sjaals voor 10 euro gevonden (er zijn nog veel standen met sjaals trouwens, ook voor 10 euro, oa van HV bij Hyporama) en een zomerbodywarmer in bruin met roze voering voor 25 euro (winterBW kosten daar allemaal 95 euro, dus ik ben blij met mijne van HV die ik aan 2 kanten kan dragen voor 39 euro, gekocht bij hal 4 stand A03 en ik kreeg ik snoepjes bij daar). Shirts van Spooks voor 25 euro, hele toffe fleece truien met capuchon en rits voor 45 euro… Ook Mabrouk of zoiets is een erg leuk merk.

Geen Scapa gevonden, ik snap er niks meer van. Anky sets met bandages voor 45 euro gezien bovenop een stand maar alleen saaie kleuren, ook bij Hyporama alleen camel, oxblood, larix en nog wat flauwe kleuren.

De stand met Eskadron in 7.1 B02 van Hubertus ziet er aanlokkelijk uit, maar alleen de brillies van de winter zijn afgeprijsd, op dekens kleven geen prijzen en als je er naar vraagt is het altijd volle pot of 5 euro korting… Ook op andere standen zoals Katina is het soms korting, soms volle pot en als je wat vraagt is het dan omdat het nieuwe collectie is (ook bij de buren van Droste kunnen ze op dat vlak aardig uit hun nek kletsen).

De HV stand in de middenrij van 9.1 is peperduur maar geeft wel overal 30% korting op… Te mijden!

In 9.1 of 8.1 staat in het midden tegen de ‘buitenmuur’ een stand die 80 euro ipv 90 euro rekent voor een set van de nieuwe eskadron collectie, met halster en nog 2 dingen, weet alleen niet meer wat (in flits gezien). Volgens mij de enige plek met korting op de nieuwe collectie. Full dr cotton of brillie green is nergens meer te krijgen!!!

HV kleren zijn overal te vinden maar prijzen verschillen en modellen ook. Eerst rondlopen en daarna kopen dus. Wij hebben een prachtige kinder polo van hv voor 15 euro gekocht!

In hal 5 biedt Robby’ s pads aan voor 15 euro. Tegen dezelfde muur, richting 4.1 staat een stand met veel goedkope frontriemen voor 15 en 20 Euro

Springschoenen zijn er in overvloed voor 20 euro. Ook hier kan je beter eerst rondkijken en dan kopen. In hal 7 staan er bijv met leuke motieven, elders zijn er met lak en steentjes te vinden, HH brons en zilver heb ik nog in hal 10/11 bij Katina Kaarster onderin een rek gevonden. Qua springschoenen: zowat elke stand heeft ze, net als frontriemen…

Op elke stand: kijk ook eens goed naar de grond, het loont soms echt de moeite wat je onderin weggepropt vindt
.
In hal 12 staat Dominick met nieuwe dekens, waaronder wollen en dralon. Duur maar steengoede kwaliteit.

Bij racewood in hal 10/11 kan je op een mechanisch paard een ritje maken, weet niet of dat betalend is maar zag er erg leerrijk uit!

En verder hebben we er nog eens 3 u over gedaan op thuis te raken, ik was helemaal GAAR! 7 u auto op 1 dag EURGHL!

Wendy1978

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 13:26

Met de groepskorting moet je op locatie een groep vinden waar je bij aan kan sluiten Riddershow

Riddershow

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 13:28

ok, heeft er iemand dan een groep die zaterdag gaat?

en hoe lang moet je aan de kassa überhaupt wachten?

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 13:30

Wendy1978 schreef:
Ik ga zaterdag met 2 personen
Ik ga gewoon richting kassa keer hard: Bokt roepen :))

Of bij grote groep ga ik gewoon vragen: Bokt???
:')

Ik ga niemand bellen... want dan is meteen de korting niet meer nodig :+

Bordje ophouden, ik neem gewoon een bordje mee en dan zie ik het wel. Ook omdat er verschillende ingangen zijn.

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 13:35

Iedereen volgt mijn voorbeeld hihihi!

Riddershow

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 13:37

Ik doe liever wel met bellen.. kost me toch maar 12 ct... :) Dus als iemand groepskaartjes heeft, er vroeg wil zijn (wil tussen 9 en 10 er zijn) en nog 2 kaartjes over heeft :Y) Stuur me maar een pm

Ben wel een vrij onzekere factor want het hangt af van hoe het gaat (ben immers hoog zwanger)

Lindor92

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 13:38

zijn daar ook fuchsia peesbeschermers te koop?

ashley1

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 13:41

Alizeetje schreef:
Wij gaan zaterdag, zijn met 2.

Zoeken eventueel nog een groep om bij aan te sluiten, ergens tussen 9u30 - 10u30, dus als er hier mensen zijn die nog 'groepsleden' zoeken: laat me weten!

Wij gaan zaterdag ook met 4 volwassenen en 1 meisje van 11 dus misschien kunnen we op P10 afspreken of bij de kassa? Wij willen ook om 10 uur binnen zijn. Groepskorting is natuurlijk wel prima :) als t niet lukt bestel ik ze online voor 20 euro

Irene2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 13:42

plovesb schreef:
Irene2 schreef:
ik heb twee kaarten over. wie interesse heeft mag pb sturen.

welke dag?

één dag naar keuze. :)

Evito_06

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 13:46

Heeft iemand ook Eskadron outdoor dekens gezien?

sammie18

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 13:51

Ik heb wel ergens kingsland broeken gezien, ergens in de bovenverdieping in een hoek (vlak bij een uitgang van de bovenverdieping, daar gingen grote trappen en roltrappen naar beneden). De stand hangt vol met voornamelijk eskadron. Er stond een vrouw op een ladder, die elk moment kon omvallen, en zij stond kingsland broeken te zoeken en dan uit te delen. Of daar nog wat van over is weet ik natuurlijk niet, het ging wel hard. Ik heb overigens vernomen dat de stand vaak op donderdag worden aangevuld voor de laatste dagen.

Er werd ook ergens een paar pagina's terug gevraagd voor scapa en anky shabrakken. Ook ergens op de bovenverdieping stond een stand met lamicell shabrakken (weet niet hoe duur die waren) maar ook scapa en anky voor 35 euro per stuk. Is herkenbaar aan veel limegroene shabrakken. Bij de Hyporama anky bandages 12 euro per set.

Ik keek er trouwens van op dat er een hele dure stubben stand stond, en volgens mij een paar stands verder, hadden ze stubben hoofdstellen voor actie prijzen. Heb dezelfde hoofdstellen bij de éne stand voor 260 euro zien hangen en bij de andere voor +-80 euro.

eestheer

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 13:55

Riddershow schreef:
Ik doe liever wel met bellen.. kost me toch maar 12 ct... :) Dus als iemand groepskaartjes heeft, er vroeg wil zijn (wil tussen 9 en 10 er zijn) en nog 2 kaartjes over heeft :Y) Stuur me maar een pm

Ben wel een vrij onzekere factor want het hangt af van hoe het gaat (ben immers hoog zwanger)

Als je dan bevalt op Equitana heeft de baby iig al een goede start! :+

Riddershow

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 13:58

Haha, nou doe ik het wel een in een mooie vrachtwagen... kunnen ze die ook niet meer verkopen en moeten ze me die wel kado doen :Y)

wendyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 14:00

ik was gisteren geweest en vond het echt heel leuk en vooral gezellige dag.

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 14:04

Ik heb idd ook wel scapa shabrakken zien hangen voor 35,- :j Weet alleen niet meer waar..

enjoy86

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 14:07

misschien is het al vermeld (maar heb geen zin ruim 100 pagina's door te spitten ;-) )
moet je een umwelt plakkette hebben?

storrum

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 14:09

Hebben jullie misschien ook gezien of er ergens veulendekentjes verkocht worden ?

irisvtzant91

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 14:15

Ik ben ook nog steeds erg benieuwd of ze ook shetten spul verkopen :)

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 14:29

Misschien moet je even googlen op internet over die sticker, daar valt genoeg te vinden..

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 14:30

irisvtzant91 schreef:
Ik ben ook nog steeds erg benieuwd of ze ook shetten spul verkopen :)

Shettyshop in hal 2