We wonen in grensgebied en mijn ouders werken beiden in Duitsland, dus die weten het met zekerheid.                                                         Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

en ik heb er eentje gekocht omwille van de oorwarmers die je er ind e winter in kan schuiven, héééérlijk!                                                         
 Maar zoals ik eerder vroeg, moet je deze kaartjes vooraf bestellen of kun je ook groepskorting aan de kasse krijgen? en moet je dan lang wachten?                                                         
Wendy1978 schreef:Ik ga zaterdag met 2 personen
Ik ga gewoon richting kassa keer hard: Bokt roepen
Of bij grote groep ga ik gewoon vragen: Bokt???
Ik ga niemand bellen... want dan is meteen de korting niet meer nodig
Alizeetje schreef:Wij gaan zaterdag, zijn met 2.
Zoeken eventueel nog een groep om bij aan te sluiten, ergens tussen 9u30 - 10u30, dus als er hier mensen zijn die nog 'groepsleden' zoeken: laat me weten!
 als t niet lukt bestel ik ze online voor 20 euro                                                         Riddershow schreef:Ik doe liever wel met bellen.. kost me toch maar 12 ct...Dus als iemand groepskaartjes heeft, er vroeg wil zijn (wil tussen 9 en 10 er zijn) en nog 2 kaartjes over heeft
Stuur me maar een pm
Ben wel een vrij onzekere factor want het hangt af van hoe het gaat (ben immers hoog zwanger)

Weet alleen niet meer waar..