Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Bari schreef:ik denk dat ik wel iedereen heb gehad....mij zit alleen nog steeds iets dwars, want ik lees net dat je niet 5 keer per keer van een computer op een paard mag stemmen, zoiets stond me ook al bij. er zit een in de wedstrijd die beweerd dat er mensen op haar paard hebben gestemd merdere keren en dan ze zo de stemmen krijgt. ik weet niet zo goed wat ik ermee moet want we hebben zelf ook zo veel moeite gedaan voor onze stemmen en iedereen heeft ook per ip adres maar een keer gestemd en dan hoor ik zoiets, weet niet vind het gewoon niet eerlijk als dat wel zo is. ze zegt dat de stemmen dus niet weggehaald zijn.zit een beetje te twijfelen wat te doen. ze zit niet op bokt, althans niet hier voor zover ik weet,
Bari schreef:ik denk dat ik wel iedereen heb gehad....mij zit alleen nog steeds iets dwars, want ik lees net dat je niet 5 keer per keer van een computer op een paard mag stemmen, zoiets stond me ook al bij. er zit een in de wedstrijd die beweerd dat er mensen op haar paard hebben gestemd merdere keren en dan ze zo de stemmen krijgt. ik weet niet zo goed wat ik ermee moet want we hebben zelf ook zo veel moeite gedaan voor onze stemmen en iedereen heeft ook per ip adres maar een keer gestemd en dan hoor ik zoiets, weet niet vind het gewoon niet eerlijk als dat wel zo is. ze zegt dat de stemmen dus niet weggehaald zijn.zit een beetje te twijfelen wat te doen. ze zit niet op bokt, althans niet hier voor zover ik weet,
DTL schreef:De volgende hebben er een stem bij (hopend op een stem terug??) :
dym-whis2 met Whisper (stem 113)
Nicolet90 met Promise (stem 141)
Oudelinde / xSophia (stem 25)
Sandeman met Imola (stem 151)
Leiniee met Ably (stem 42)
Areke met Utopia (stem 48)
De rest van de lijst had ik al gehad!
A_manda schreef:heb net even een stemrondje gedaan, heb op de volgende paarden gestemd:
Kasagrande
Utopia
Ably
Cwint
Imola
Heros R
Leroy
Sunshine
Sabina van de Schans
Rainman
Nikita
Tara
Soms dacht ik dat ik al gestemd had op een paard maar dat was dan niet zo en ook andersom, dus dat ik al wel gestemd had..
nou hoop dat mijn Nikita ook stemmen terugkrijgt!