Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Zuc nog even door de massage en dan is hij er iig klaar voor. Ik nog 1 dag werken en dan.... 
pietiedecy schreef:Argh Sita, inderdaad niks van aantrekken, lekker je ding doen, toppony!
Ja, ik ben woensdag impuls gestart met de 3-jarige pony, morgen teamspringen met de pony (&m'n instructrice met haar paard), zaterdag L2 met Lutske, en zondag met mijn zusje mee (L1). Vind het altijd een leuk concours, en is 10 minuutjes rijden, dus ideaal!:D
Ik kon nu niet meer tot 10 tellen.

Sita_ schreef:pietiedecy schreef:Argh Sita, inderdaad niks van aantrekken, lekker je ding doen, toppony!
Ja, ik ben woensdag impuls gestart met de 3-jarige pony, morgen teamspringen met de pony (&m'n instructrice met haar paard), zaterdag L2 met Lutske, en zondag met mijn zusje mee (L1). Vind het altijd een leuk concours, en is 10 minuutjes rijden, dus ideaal!:D
Ik weet t, ik moet me wat anders daar in opstellen. Maar ze gaf t zo vreselijk af... 'Die dikke Haflinger dit en dat'.. We krijgen wel vaker veel commentaar, maar als ie dan begint te springen zijn ze wel stil. Maar nu ging t wel heel ver..![]()
Ik kon nu niet meer tot 10 tellen.
![]()
Het is ook altijd dat als ze de ring in komt iedereen zich als een gek naar de kant snelt om 'die haflinger' te zien springen... ze denken zeker dat er wat te lachen valt ofzo
Was goed gegaan met Flora he? Topper in de dop!
Ik wil wel kosten delen van de canei hoor!
Ze was ook gauw weg daarna, zeker toen ie foutloos rond kwam.. 
mn andere trailer is total loss geraakt een tijd terug en heb nu eentje voor nood tot ik genoeg gespaard heb voor een nieuwe.. Maar heb dus met t verlies van m'n veulen een hele grote financiele tegenvaller gehad waardoor de trailer dus nog even moet wachten..