Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
.

tita schreef:Van harte Jantine
Ik heb me voor het eerst afgemeld, zojuist net voor morgen. Ik zie het niet zitten om te starten, heb de bloeduitslagen niet binnen dus durf niet zo goed aan. Maar zit er ff helemaal doorheen zo moe van elke dag 5 uur opstaan dat ik er geen zin in heb om morgen weer om 7 uur op stal te moeten gaan vlechten.
Volgende week gaat iemand anders op Door rijden dus dan moet ik ook om half 9 los werken en daarna na de sauna ik ben er gewoon aan toe
Ik denk dat ik me ga opgeven voor 9 nov uiterdaad start ik de 16 in Utrecht op een nieuwe locatie maar de wedstrijd van 30 nov meldt ik me ook af, paps kan niet mee dus vriendin gaat mee maar vind zo eng zonder mijn paps
vonneke schreef:Jantine_ schreef:Succes Rianne
Vandaag mijn 1e dag gestart van een 4 daagse. Opzich wel fijn gereden maar verschrikkelijke bodems, hij moest echt onwijs ploegen... 2x 1e met 190 en 198! Top knollie!
Proficiat! Ga je toch alle 4 de dagen starten ondanks de bodem?
foon is niks mis mee mijn oortjes zijn kaduuk.
Ik ga over 2 weken selecties rijden en daarna pas over naar de L.
net terug van de kliniek voor extreem slechte voet van mijn paard. Om een lang verhaald kort te houden. De lamellen van de hoef groeien niet meer aan. Waardoor de voet steeds slechter wordt. Gaan nu proberen of we dit kunnen stoppen lukt het niet dan is het einde verhaal
Yvank_ schreef:Mooie punten jantine!
Nou mijn springcarriere is al ten einde voor we begonnen zijnnet terug van de kliniek voor extreem slechte voet van mijn paard. Om een lang verhaald kort te houden. De lamellen van de hoef groeien niet meer aan. Waardoor de voet steeds slechter wordt. Gaan nu proberen of we dit kunnen stoppen lukt het niet dan is het einde verhaal

..