Equitana 2011

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

charmar

Re: Equitana 2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-11 11:52

Zag ook roze gestreept met stripfiguur erop ofzo?? maar zag'm alleen voor 56! pff
la mah hanguhh of nieee haha, gelukkig zat ander spul gevonden dus misschien maar
goed dat ik'm nie voor 40 heb gezien ;-)

KellyDV_oud

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-11 12:03

Ja die ja, haha, misschien had ik de laatste hoor, kan best :D

Miepp

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-11 12:10

RougeLaMer schreef:
Antoontje schreef:
Mooie aankopen allemaal!!

Ik vond het qua Eskadron, waar ik toch wel een beetje voor ging :P, erg tegenvallen, heb een wit met roze pad gekocht, vond hem te schattig om te laten liggen haha
Had nog een kingsland rijbroek gekocht, wat snoepjes en een kussen voor mijn rug :Y) Nooit gedacht dat te vinden op Equitana :Y)

AH! Die heb ik ook gekocht, voor €40,- jij ook? :o

Jup voor 40 euro idd :D

KellyDV_oud

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-11 12:12

Oke ja, dan zijn ze nu op :o

Inn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-11 13:00

_Jessie schreef:
Mindfields schreef:
Hoe heb jij gratis geparkeerd daar? Gewoon doorgereden toen je langs de parkeerwachten moest?

Nee je moest voor de stoplichten rechts de parkeerplaats op maar als je er 1 verder ging lag er een heel klein parkeerpleintje aan de grote parkeerplaats vast en daar hoefde je niet te betalen ;)
had ik al gezien op google maps dus ik was er 1 doorgereden. Was ook de enige Nederlander die daar stond. Kon ook zonder file parkeren en zonder file wegrijden :j erg fijn

Stonden wij ook eerst maar we zijn dan toch naar de andere kant gereden zodat we vlak bij de bussen stonden (we waren vroeg)ik had die paar euro gedeeld door 4 wel voor over om minder te moeten sleuren. Maar het is inderdaad zo dat die parking in 2 gedeeld is en de ene kant gratis is.

Kflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-11 13:09

Een vraag!

Ik heb op equitana een stand met kleren gezien voornamelijk hele gafe bodywarmers! hogekraag! en jasjes heel sportief!
Nu ben ik aan het googlen maar kan niks vinden?

Ik dacht dat het merk spookey was? kan het natuurlijk helemaal verkeerd hebben....

Kan iemand mij vertellen op hier een site van is of dat ik het goede merk voor me heb?

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-11 13:10

Zag er gisteren nog een topic over hier op Bokt. Zoek maar een op Spooks.
Dat is de naam van het merk :) . Site is http://www.spooks.de

renate85

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-11 13:14

ik heb daar een dekje gezien en heb spijt dat ik hem niet heb meegenomen. Ze waren maar 25 euro.

Het leek op het dekje hieronder, maar dan vel groen met bruin...

wie ow wie weet het merk

Afbeelding

UltimOo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-11 13:17

USG ;)

renate85

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-11 13:25

waarom kan ik dan niks vinden op usg ;(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-11 13:26

Ik ga alvast weer aan het sparen voor CHIO Aachen deze zomer. Zijn ook altijd leuke dingen te vinden!
Heb deze zomer jong paard om op te leren en moet nog een hoofdstel. Heb er ginds 2 jaar terug 2 gekocht voor zo'n €40/stuk. ideaal als trainingshoofdstel en om mee buiten te gaan wandelen dacht ik, hoef ik mijn dure niet te verslijten.

Week erna trekt mevrouw natuurlijk dat dure in frut van elkaar, en rij nu nog steeds met dat goedkope ding. En dat houdt het wonderbaarlijk genoeg schitterend goed uit :)

Barvrouwke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-11 13:49

renate85 schreef:
ik heb daar een dekje gezien en heb spijt dat ik hem niet heb meegenomen. Ze waren maar 25 euro.

Het leek op het dekje hieronder, maar dan vel groen met bruin...

wie ow wie weet het merk

Afbeelding

Onderaan pagina 112 staan links. Ik was er namelijk ook naar opzoek.

renate85

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-11 17:38

Herilda

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-11 21:30

Weet iemand ook waar je die 3-in-1 beschermers kan bestellen met van die soort van bubbels erop? Waren er in verschillende kleuren... Ben al aan het googlen geweest maar kan niks vinden!

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-11 23:26

Herilda schreef:
Weet iemand ook waar je die 3-in-1 beschermers kan bestellen met van die soort van bubbels erop? Waren er in verschillende kleuren... Ben al aan het googlen geweest maar kan niks vinden!

ik vermoed dat je even moet googlen op western winkels, die hebben 3 in 1 wraps van zeer stevige kwaliteit en alle kleuren van de regenboog.

elfje72

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-11 17:49

Ik ben opzoek naar het telefoonnummer of adres van de fabrikant of een groothandel van Eskadron in Duitsland.
Wie kan mij verder helpen?

Janneke_Tri

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-11 18:39

elfje72 schreef:
Ik ben opzoek naar het telefoonnummer of adres van de fabrikant of een groothandel van Eskadron in Duitsland.

ik zou ff op de duitse site van eskadron kijken, daar staan meestal wel wat nummers of adressen, gewoon ff googlen dus

elfje72

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-11 21:16

Janneke_Tri schreef:
elfje72 schreef:

ik zou ff op de duitse site van eskadron kijken, daar staan meestal wel wat nummers of adressen, gewoon ff googlen dus

Bij de winkels in Duitsland staat inderdaad wel een telefoonnummer maar ze vertellen liever niet wie hun leverancier is.

Janneke_Tri

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-11 08:19

De leverancier is toch gewoon eskadron in duitsland? of is dat een raar idee :+ kun je die niet via de site benaderen?

elfje72

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-11 10:48

Janneke_Tri schreef:
De leverancier is toch gewoon eskadron in duitsland? of is dat een raar idee :+ kun je die niet via de site benaderen?

De site? Ik vind alleen maar sites van winkels in Duitsland en niet van de fabriek of de leverancier die aan de winkels leverd.

Puera

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-11 10:50

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-11 13:08

Ben ik nou serieus de enige dan die niks heeft gekocht?

Ik denk ook niet dat ik over 2 jaar nog weer ga, vond het aanbod op western gebied echt bedroevend.

Wel een heel goede demo gezien van 2 mannen met iberische paarden: working equitation. Dat was echt heel goed :j En dan ook vooral dat al die oefeningen met heel veel gemak en lol werden uitgevoerd. Niet alleen door de ruiters, maar ook door de paarden.

Janneke_Tri

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-11 14:29

Wendy schreef:

Ik denk ook niet dat ik over 2 jaar nog weer ga, vond het aanbod op western gebied echt bedroevend.

Wel een heel goede demo gezien van 2 mannen met iberische paarden: working equitation. Dat was echt heel goed :j En dan ook vooral dat al die oefeningen met heel veel gemak en lol werden uitgevoerd. Niet alleen door de ruiters, maar ook door de paarden.

ik heb ook niet veel gekocht, alleen specifieke duitse dingen, maar dat was meer omdat we de hele tijd bezig waren(moest show rijden *D )

Tweeling88

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-11 19:38

Janneke_Tri schreef:
Wendy schreef:

ik heb ook niet veel gekocht, alleen specifieke duitse dingen, maar dat was meer omdat we de hele tijd bezig waren(moest show rijden *D )

haha hey Janneke
Ook op de forum!
Groetjes Uit Wanroij *\o/*
Laatst bijgewerkt door Sica op 06-04-11 00:05, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Lettertype gewijzigd

Sjors

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-11 20:00

Sorriso schreef:
Omdat ik ziek was niet kunnen gaan. Heb me met behulp van Klawunde maar een beetje getroost:
Afbeelding

jou pony/paard die hoeft niet bang te zijn dat ze niks krijgt naar het rijden ofzo. haha xD