la mah hanguhh of nieee haha, gelukkig zat ander spul gevonden dus misschien maar
goed dat ik'm nie voor 40 heb gezien

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
RougeLaMer schreef:Antoontje schreef:Mooie aankopen allemaal!!
Ik vond het qua Eskadron, waar ik toch wel een beetje voor ging, erg tegenvallen, heb een wit met roze pad gekocht, vond hem te schattig om te laten liggen haha
Had nog een kingsland rijbroek gekocht, wat snoepjes en een kussen voor mijn rugNooit gedacht dat te vinden op Equitana
AH! Die heb ik ook gekocht, voor €40,- jij ook?
_Jessie schreef:Mindfields schreef:Hoe heb jij gratis geparkeerd daar? Gewoon doorgereden toen je langs de parkeerwachten moest?
Nee je moest voor de stoplichten rechts de parkeerplaats op maar als je er 1 verder ging lag er een heel klein parkeerpleintje aan de grote parkeerplaats vast en daar hoefde je niet te betalen
had ik al gezien op google maps dus ik was er 1 doorgereden. Was ook de enige Nederlander die daar stond. Kon ook zonder file parkeren en zonder file wegrijdenerg fijn
Herilda schreef:Weet iemand ook waar je die 3-in-1 beschermers kan bestellen met van die soort van bubbels erop? Waren er in verschillende kleuren... Ben al aan het googlen geweest maar kan niks vinden!
Janneke_Tri schreef:elfje72 schreef:Ik ben opzoek naar het telefoonnummer of adres van de fabrikant of een groothandel van Eskadron in Duitsland.
Wie kan mij verder helpen?
ik zou ff op de duitse site van eskadron kijken, daar staan meestal wel wat nummers of adressen, gewoon ff googlen dus
Wendy schreef:Ben ik nou serieus de enige dan die niks heeft gekocht?
Ik denk ook niet dat ik over 2 jaar nog weer ga, vond het aanbod op western gebied echt bedroevend.
Wel een heel goede demo gezien van 2 mannen met iberische paarden: working equitation. Dat was echt heel goedEn dan ook vooral dat al die oefeningen met heel veel gemak en lol werden uitgevoerd. Niet alleen door de ruiters, maar ook door de paarden.
Janneke_Tri schreef:Wendy schreef:Ben ik nou serieus de enige dan die niks heeft gekocht?
Ik denk ook niet dat ik over 2 jaar nog weer ga, vond het aanbod op western gebied echt bedroevend.
Wel een heel goede demo gezien van 2 mannen met iberische paarden: working equitation. Dat was echt heel goedEn dan ook vooral dat al die oefeningen met heel veel gemak en lol werden uitgevoerd. Niet alleen door de ruiters, maar ook door de paarden.
ik heb ook niet veel gekocht, alleen specifieke duitse dingen, maar dat was meer omdat we de hele tijd bezig waren(moest show rijden)