laura1987 schreef:Wat balen!
Zijn die verhuizingen omdat de stallen niet blijken te zijn wat er beloofd wordt?
Ja helaas.. Het was een moeilijke keuze hoor, omdat we niet voor het welzijn van de paarden weg gingen, die stonden er namelijk goed. Alleen wij (stalgenootje en ik) liepen gewoon tegen bepaalde dingen aan. Er is veel gepraat, maar ik merkte dat het vertrouwen in verbetering weg was, en ik zag dat ook niet op korte termijn veranderen. Uiteindelijk zijn we zelfs gisteren al verhuisd om bepaalde redenen, het was niet goed meer om daar langer dan nodig te staan.
Ik heb helaas een fotoshoot en een clinic moeten annuleren, maar ik ga zelf volgende week op vakantie en vond het dan wel prettig in ieder geval de eerste week op de nieuwe stal er gewoon dagelijks te kunnen zijn. Het verhuizen is helemaal goed gegaan.
Wel heel erg balen om Latino weer zo gestrest te zien, het is ook niet niets om na 10 weken wéér te moeten verhuizen, maar we hopen dat we nu in ons paradijsje gekomen zijn. Gelukkig zijn we met een ander stalgenootje gegaan, en hebben de paarden veel steun aan elkaar.