Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sieltjuh schreef:Wij zijn er idd zo rond 11 uur gok ikHelaas is onze groep door ziekte wel van 9 naar 7 afgezwakt, maar als mensen willen aansluiten is dat natuurlijk geen probleem
Echter willen wij onze kaartjes al op P10 kopen (daar kon je ze toch al direct kopen, samen met je parkeerkaart?), dus daar zullen we dan zijn. Ik ga ook liever niet een half uur bijvoorbeeld staan wachten, omdat er nog mensen aan kunnen gaan komenEn de kans dat wij vroeger of later zijn is er natuurlijk ook, aangezien we helemaal uit Zeeland komen. Dus of echt afspreken zo heel handig is voor ons
MelanieB schreef:Zo, hier weer terug.
Heb me goed ingehouden, maarja pony die ik rijd is kreupel, dus hoefde niet te kijken naar dekjes ed.
Heb 2 nici dekens gekocht.
1 eskadron halster (groene vd nieuwe collectie)
2 roze halsters voor mn 2 welshjes
2 Leren bruine halsters voor mn 2 welshjes met namen erop gegraveerd
Bruin leren halstertje voor m'n mini met naam erop.
Frontriem voor welshhoofdstel
Was weer een leuk dagje!
Nog even bij Mr. stocking stand gestaan en ga die nog even mailen met bestelling
Linnx schreef:Gisteren naar equitana geweeest !! heb mn ogen uitgekeken daarzo, wauw wat groot en oooooh oh wat veel leuke spulletjes.... niet veel aanbiedingen maar toch nog wat leuke spulletjes gekocht voor weinig !!
Hv polo dekje 20 euro, Bijpassende bandages 10 euro, roze halster 4 euro, bruin halster met glitter en bont 10 euro.
Wendy1978 schreef:Linnx schreef:Gisteren naar equitana geweeest !! heb mn ogen uitgekeken daarzo, wauw wat groot en oooooh oh wat veel leuke spulletjes.... niet veel aanbiedingen maar toch nog wat leuke spulletjes gekocht voor weinig !!
Hv polo dekje 20 euro, Bijpassende bandages 10 euro, roze halster 4 euro, bruin halster met glitter en bont 10 euro.
Ow heb je foto van je bruine glitter halster
Wendy1978 schreef:Linnx schreef:Gisteren naar equitana geweeest !! heb mn ogen uitgekeken daarzo, wauw wat groot en oooooh oh wat veel leuke spulletjes.... niet veel aanbiedingen maar toch nog wat leuke spulletjes gekocht voor weinig !!
Ow heb je foto van je bruine glitter halster