_coquette_ schreef:Vanmiddag om 3 uur rontgen en morgen ochtend hoefsmid. Meld me voor alle zekerheid toch nog maar niet af? Wie weet? Duimenduimenduimen!
en en en.....?? kun je mee??
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
_coquette_ schreef:Nou Gijs kan helaas niet mee! Was gelukkig niets te zien op de röntgen. Dus geen breukje waar ik ontzettend bang voor was...
Maar ik ga wel mee op instructie week. Dan maar zonder paard!
Dus jullie zijn niet van me af
Maar wel erg leuk dat je zelf gewoon komt! Ga je gewoon de hele week? 
Picassox schreef:Nou Yvon, effe heel serieus... Als je het leuk vindt woensdagochtend het crosslesje met Uggs te doen, mag dat!

_coquette_ schreef:Nou Gijs kan helaas niet mee! Was gelukkig niets te zien op de röntgen. Dus geen breukje waar ik ontzettend bang voor was...
Maar ik ga wel mee op instructie week. Dan maar zonder paard!
Dus jullie zijn niet van me af
Debbie schreef:Ik kreeg net een mail van het KNHS, ze hadden mijn betaling toch wel ontvangen, alleen de 100 euro voor een extra paard niet.![]()
Terwijl ik nooit een extra paard heb opgegeven.
Had ik al gedaan meneer..
sowieso voor de gezelligheid, maar van lessen/clinics kijken leer je ook veel
al schijnt die van mij niet uit te zitten te zijn

original schreef:Wat fijn Anke dat het niet iets ernstigs is!! Wel balen dat hij niet mee kan op de instructieweek. Weet je nu al wel wat het wel is, of heb ik daar overheen gelezen?
Picassox schreef:Ja Yvon, overleggen we wel even! Kijk even aan hoe goed Uggs het aankan... Maar ik gun het je van harte! Ik heb trouwens wel alleen een dressuurzadel, dus als je op een springzadel wil zitten moet je dat even regelen... Ik hoop dat Uggs de week gewoon goed aan kan, dan kun jij woensdag lekker crossen!