sieltjuh wilde jij om 10u binnen zijn of 10u bij p10
AnkeVivaldi
Geplaatst: 20-03-13 23:27
Roxxiejj schreef:
Goh, als iemand die roekls voor 20 kan vinden, doe mijdan maar 2 paar bruine maat 8 voor mij! Ik kon ze alleen voor 32 vinden (de soft grip zeg maar, niet die met een 1 op de rug van de hand )
huh?! Lotte heeft die van 20 in het bruin nog gekocht. Of bedoel je andere??
Sieltjuh
Geplaatst: 20-03-13 23:29
kyrkelover schreef:
sieltjuh wilde jij om 10u binnen zijn of 10u bij p10
De Roeckl Soft grip kan je nu bij Agradi met korting krijgen zijn ze 27 euro.... moet je er iets bij zoeken dat je aan 35 euro komt is het verzenden gratis
Is er iemand die tegen een vergoeding voor mij de Jockey Reitsport springschoenen in zwart met bont, maat XL wil halen? Ben bang dat ik niet meer kan gaan. Wou vorig weekend maar ging toen onverwachts naar Indoor Brabant en aankomend weekend kan ik niet helaas.
Zou super zijn als iemand zou willen kijken!
IKbenEllen
Geplaatst: 21-03-13 00:01
X_Michelle_X schreef:
Oee, kunnen jullie dan onthouden waar die roeckls voor 20euro lagen?
Bij Loesdou, boven. 21 waren de goedkoopste meen ik.
Wij gaan ook zaterdag, met z'n vieren en willen graag groepskorting Nemen wel een briefje ofzo mee
Elienee
Geplaatst: 21-03-13 00:07
Pfoeh net thuis van Equitana. We hebben er een dikke 3 uur over gedaan om er te geraken, het was ons niet gegunt met file en sneeuw! Wij zijn rond 12 u direct naar P10 gereden(die trouwens amper aangegeven was) en hadden ontzettend veel parkeerplaats. Er stonden ons dan ook al 5 bussen op te wachten om ons naar equitana te brengen. Daar aangekomen konden we vlot doorlopen, we hadden tickets via internet(Junior) en de beste man controleerde niet eens of k wel degelijk een student was
En ja mijn eerste indruk: groot. We konden overal vlot doorlopen geen last van menigtes of trolleys. Ik had een plannetje afgedrukt via internet omdat hun indeling toch wel lastig is. We hebben er 7 uur over gedaan met amper pauzes om rond te geraken
Veel aanbiedingen waren er niet.. Ik ben een eskadron fan maar vond het aanbod tegenvallen. In hal 11 (denk ik) heb ik mijn 'zin' gevonden. Een carbon/white bicolor voor 45 euro en een zweetdeken met hals, taupe sahara voor 60. In diezelfde stand lagen er nog brilliants en cottons en ook de winterred/taupe lag daar. In hal 7.1 lag ook nog wat eskadron maar het aanbod is overal hetzelfde.. Nieuwe collectie(die italie) en heeeeeel veel van de paarse. De kingsland jassen voor 50 heb ik niet gezien, of toch geen mooie en hetgene was ik gezien heb was heel weinig. De scapa's heb ik ook niet gevonden. Roeckl ligt trouwens bijna overal.
Om naar huis te gaan stonden we een hele poos in de file en na het ontsneeuwen van de auto konden we op weg naar huis! Al bijal een leuke dag gehad di heel vermoeiend was
Ik twijfel ook over wat ik aan zal doen.. Qua temperatuur, maar ook of ik een rijbroek aan moet trekken.. Wie weet kom ik mooie laarzen tegen ik doe denk ik een skinny jeans aan en m'n dubarry laarzen, als ik dan rijlaarzen zie dan kan ik ze ook wel passen, haha. En qua bovenkleding denk ik een niet te dikke trui en een bodywarmer, mocht het dan te warm zijn doe ik de bodywarmer in mijn irritante trolley
Zo straks bed uit wij gaan tussen 7 de half 8 weg Is dit 2,5 uur rijden!
Pff op je verjaardag zo vroeg opstaan gewoon terror haha Maar heb er super veel zin in
fitzy
Geplaatst: 21-03-13 07:31
Wij zijn gisteren geweest! Had al dagen voorpret en een heel lijstje met wat ik wel wilde bekijken. Uiteindelijk niet alles kunnen vinden helaas. Had gehoopt dat Hyporama nog Eurostar stripe inns zou hebben, maar er was alleen nog wat veelzijdigheid. Uiteindelijk was dit het resultaat: Eskadron bicolor teak white Eskadron next generation pink Pikeur bodywarmer pink Fouganza Polo pink met twee paar sokken pink/donkerblauw geruit
De hele dag sneeuw en op de terugweg veel file gehad, maar was zeer geslaagd!
De temperatuur in de hallen valt mee, alleen boven soms even te warm. Zonder jas van p10 naar de hallen is geen aanrader, erg koud! Garderobe is prima geregeld. Kortom, erg leuke dag gehad en over twee jaar weer!
romyloverrr
Geplaatst: 21-03-13 08:36
Fotografie91 schreef:
ik ben ook weer terug hierbij een foto van mijn aankopen