Evony schreef:goed nieuws voor jou dus
Nou eerst zien dan geloven hoor!!
Wie weet valt er bijna niemand uit..
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
MartineC1711 schreef:nouzeg.. er zijn er die graag willen en jij reageert zo? beetje vreemd
DaisyDarling schreef:MartineC1711 schreef:nouzeg.. er zijn er die graag willen en jij reageert zo? beetje vreemd
Danniet
Ik heb de knhs 4 keer gemaild en geen reactie van hen gehad dat er een bevestiging onderweg was. Ik nam dus aan dat ik er niet bijzat.
En ik wil niet negatief overkomen, maar ik had me eigenlijk al voorbereid op iets anders, iets nieuws bedacht ens.
Het is ook niet zo dat ik absoluut geen zin meer heb, maar het is toch iets minder. Kost bij ons nogal veel voorbereiding
Uiteindelijk word het wel altijd leuk, dus dat komt wel goed. Ik ga trouwens eigenlijk vooral voor het leerzame aspect en de ervaring, niet voor het hele kamp-gebeuren.
Dat boeit me nietzo, leren&lessen vind ik belangrijker en verschillende instructeurs is wel gewoon goed.
DaisyDarling schreef:MartineC1711 schreef:nouzeg.. er zijn er die graag willen en jij reageert zo? beetje vreemd
Danniet
Ik heb de knhs 4 keer gemaild en geen reactie van hen gehad dat er een bevestiging onderweg was. Ik nam dus aan dat ik er niet bijzat.
En ik wil niet negatief overkomen, maar ik had me eigenlijk al voorbereid op iets anders, iets nieuws bedacht ens.
Het is ook niet zo dat ik absoluut geen zin meer heb, maar het is toch iets minder. Kost bij ons nogal veel voorbereiding
Uiteindelijk word het wel altijd leuk, dus dat komt wel goed. Ik ga trouwens eigenlijk vooral voor het leerzame aspect en de ervaring, niet voor het hele kamp-gebeuren.
Dat boeit me nietzo, leren&lessen vind ik belangrijker en verschillende instructeurs is wel gewoon goed.
DaisyDarling schreef:@MartineC1711: Blijkbaar niet. En daarnaast, ik zeg niet dat ik totaal geen zin heb. Mínder zin nu ik me ineens weer realiseer wat een gedoe het is.
Gaan doe ik alsnog, het is leerzaam en een goede ervaring dus. Uiteindelijk word het altijd wel leuk dus.
Als je trouwens even goed leest zie je ook dat er andere redenen zijn voor mijn iets minder geworden enthousiasme.
bente_ schreef:DaisyDarling schreef:@MartineC1711: Blijkbaar niet. En daarnaast, ik zeg niet dat ik totaal geen zin heb. Mínder zin nu ik me ineens weer realiseer wat een gedoe het is.
Gaan doe ik alsnog, het is leerzaam en een goede ervaring dus. Uiteindelijk word het altijd wel leuk dus.
Als je trouwens even goed leest zie je ook dat er andere redenen zijn voor mijn iets minder geworden enthousiasme.
Als je het leuk vind mag je je wel melden in ons huiskamertopic.
[HK] KNHS instructieweek 11 allround pony's
Citaat:Polo's
naam - naam paard - weeknummer
Elise - Valentino - 10B
Fleur - Ukanho - 10A
Natasja - Spirit 9A
Marieke - Peri H.h. 10B
laura - timba- 10b
Iris - Ikke - 7C
Caroline - Loki - 10B
Martine - Levi - 2
Carola - Sasja - 10A
Anne - Joy-Rider - 9A
Petra- Illenois - 10B
Sweater
naam- naam paard - weeknummer
Elise - Valentino - 10B
Fleur - Ukanho - 10A
Natasja - Spirit 9A
Marieke - Peer 10B
laura - timba- 10b
Caroline - Loki - 10B
Carola - Sasja - 10A
Anne - Joy-Rider - 9A
Dispar_Vulgo schreef:Evony schreef:daar doen ze geen uitspraken over zoals ze zo mooi zeggen best vervelend, ik had gemailt of ze verwachten of ik er nog in kon komen en daaruit kan je wel ongeveer afleiden hoe je plaats is zeg maar
Ik heb even gebeld en ze kunnen inderdaad geen getallen noemen, maar ik maakte wel een kans om mee te doen, omdat ze verwachten dat er veel uitvallers zijn in de allround paarden weken.
Dispar_Vulgo schreef:Evony schreef:daar doen ze geen uitspraken over zoals ze zo mooi zeggen best vervelend, ik had gemailt of ze verwachten of ik er nog in kon komen en daaruit kan je wel ongeveer afleiden hoe je plaats is zeg maar
Ik heb even gebeld en ze kunnen inderdaad geen getallen noemen, maar ik maakte wel een kans om mee te doen, omdat ze verwachten dat er veel uitvallers zijn in de allround paarden weken.
Queelens schreef:Dispar_Vulgo schreef:Ik heb even gebeld en ze kunnen inderdaad geen getallen noemen, maar ik maakte wel een kans om mee te doen, omdat ze verwachten dat er veel uitvallers zijn in de allround paarden weken.
Verwacht maar niet dat ik ga uitvallen hoor