Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Isegrim schreef:Ik kan iedereen die het te druk vond aanraden om de volgende keer op een doordeweekse dag te gaan. Dan is het namelijk helemaal niet druk.
En ik kan 't niet helpen, maar die Spaanse dekjes associeer ik vooral met Sinterklaas.
Isegrim schreef:m8eld schreef:Haha, ja ik ook![]()
Maar ik vond het woensdag wel heel druk hoor! Drukker dan twee jaar terug, toen ging ik op de laatste zaterdag.
Ik weet niet hoe het woensdag was, maar vrijdag was erg rustig vond ik. Je kon overal op je gemakje lopen, geen gedrang etc.
Varekaj schreef:Ik heb eigenlijk niet zo veel trolley's gezien eerlijk gezegd. Heb me meer lopen ergeren aan mensen die zich overal te pas en te onpas tussenwringen en dan plots vlak voor je blijven staan en de boel blokkeren....
mallerije schreef:Weet iemand of die super fijne en mooie laarzen in z'n italiaanse stand ook een nederlands verkooppunt hebben.
Heb toch best heeeeeel errug spijt dat ik ze niet gekocht heb![]()
Ze heette Alex's boots,kan niet echt wat vinden via google....
De laarzen kwamen hier ook al op foto voorbij
Janneke_Tri schreef:dominiquesr schreef:iemand zij dat er volgend jaar ook een equitana was, maar dan buiten. klopt dit ?
Ik dacht dat dat over 2 jaar was. het is volgens mij tweejaarlijks
volgend jaar is t wel in australie volgens mij (of die kant) want dat was vorig jaar wel zag ik op youtube
dominiquesr schreef:iemand zij dat er volgend jaar ook een equitana was, maar dan buiten. klopt dit ?
Janneke_Tri schreef:Ik dacht dat dat over 2 jaar was. het is volgens mij tweejaarlijks
volgend jaar is t wel in australie volgens mij (of die kant) want dat was vorig jaar wel zag ik op youtube
Brainless schreef:Het is dit jaar binnen, en volgend jaar buiten.
Zo wisselt zich dat af,maar buiten is wel (heel) wat anders als binnen.
Varekaj schreef:Op vrijdag liepen veel mensen over de complete breedte van het looppad... tergend langzaam.Ik heb eigenlijk niet zo veel trolley's gezien eerlijk gezegd. Heb me meer lopen ergeren aan mensen die zich overal te pas en te onpas tussenwringen en dan plots vlak voor je blijven staan en de boel blokkeren....