Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

kon ik net weer is stiekem gaan springen na 7 maanden zonder dat moeders het weet hihi _coquette_ schreef:Ik denk dat ik ook een beetje poedersuiker nieuws heb! Maar ik moet me waarschijnlijk afmelden.... paard loopt kreupel. Ik mag wel een paard hier van stal meenemen maar daar heb ik als combinatie niet zo veel aan omdat die net een b proefje kan lopen + dat ik mijn geld liever steek in DA...

Anke, echt zo ontzettend sneu meid..
Picassox schreef:Ach gos, Anke wat sneu! Wat vreselijk balen! Moet je je nu definitief afmelden?
Ik heb ook vandaag met de gedachte gespeeld me af te melden... Ik heb nogsteeds vreselijk last van m'n hersenschudding. Tranen stromen af en toe over m'n wangen van de pijn. Ik kan namelijk slecht stilzitten. Ik heb zojuist overlegd met m'n ouders: alle afspraken die afgezegd kunnen worden, zeg ik af. Ik werk m'n dagen zo kort mogelijk en rijd m'n paard. Tussendoor slaap ik alleen maar. M'n ouders doen de boodschappen voor de BBQ en pakken m'n spullen in. Ik probeer zoveel mogelijk te rusten wat ik kan. Tijdens de KNHS week doe ik niet alle lessen mee en zal soms 's middags moeten slapen. Dus ik hoop het allemaal zo goed mogelijk voor jullie te doen met BBQ en slapen, maar de dingen lopen iets anders dan gepland. Nicky, Conchita en Debbie zijn nogsteeds hartstikke welkom om te slapen, maar m'n ouders regelen en verzorgen dus alles. Zo ook de BBQ en inkopen, maar dat loopt vast wel los!
Allemaal om er aanstaande week een topweek van te maken! Dus ik hoop dat het uitrusten goed uitpakt!
Lief zijn voor jezelf!!!

Zucchero schreef:Jeetje dames, wat een slecht nieuws!!!![]()
Anke, sterkte met je paard!! Ik hoop dat het erg meevalt!!
Penny, dan gaan we samen een dutje doen. Ik moet namelijk echt even bijkomen van de laatste maanden, dus had al een plekje gereserveerd ergens in het zonnetje of juist in de schaduw onder een boomLief zijn voor jezelf!!!