KNHS zomerinstructieweek 3, Dressuur & Eventing.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Picassox

Re: KNHS zomerinstructieweek 3, Dressuur & Eventing.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 14:36

Dus original, je blijft ook niet bij mijn huis slapen als ik het goed begrijp?

Debbie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 15:14

Ik ben trouwens ook zelf met de auto dus er kunnen eventueel ook nog 5 mensen bij mij in de auto ;)
Zijn er mensen die een luchtbed hebben? Ik volgens mij namelijk ook niet :o

Ik kreeg net een mail van het KNHS.. dat ik nog steeds niet betaald heb. Stelletje grapjassen :z
Direct maar even gebeld.. hij zou het nakijken.

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 15:17

Debbie, bij mij thuis kun je alsnog gewoon in bed/op matras slapen.

Anke en Demi blijven niet meer slapen, en waarschijnljk original ook niet. Dus genoeg bedden en matrassen! :)

Debbie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 15:19

Oke, super :)

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 15:23

Misschien is een dekbed wel handig? Maar anders valt dat altijd ook nog wel te regelen hoor. :)

chico_lama

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 15:27

Grrr.... ik krijg net een email van school dat ik volgende week dinsdag om 12.15 uur. mijn eindopdracht moet verdedigen... grr... net tijdens kamp en tijdens me dressuur les.
ik heb meteen gebeld (geen gehoor natuurlijk ) nu gemaild of hij me aub echt niet kan wisselen met die gene na mij want ik redt op zn vroegste om 13.15 uur in hoorn te zijn...

Baal Baal..
nu moet ik me spring lesje afzeggen :( kon ik net weer is stiekem gaan springen na 7 maanden zonder dat moeders het weet hihi

_coquette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 18:45

Ik denk dat ik ook een beetje poedersuiker nieuws heb! Maar ik moet me waarschijnlijk afmelden.... paard loopt kreupel. Ik mag wel een paard hier van stal meenemen maar daar heb ik als combinatie niet zo veel aan omdat die net een b proefje kan lopen + dat ik mijn geld liever steek in DA...

Wanted2003

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 18:52

Nee! Dames wat een rotnieuws, vooral voor jou Anke.

chico_lama

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 19:17

_coquette_ schreef:
Ik denk dat ik ook een beetje poedersuiker nieuws heb! Maar ik moet me waarschijnlijk afmelden.... paard loopt kreupel. Ik mag wel een paard hier van stal meenemen maar daar heb ik als combinatie niet zo veel aan omdat die net een b proefje kan lopen + dat ik mijn geld liever steek in DA...

ahh dat meen je niet!!!!!
dat is echt balen! maar ik zou zelf idd ook niet het risico nemen als me paard nu kreupels was om dan week op kamp te gaan.
Sterkte en hopelijk is die snel weer goed..

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 22:02

Ach gos, Anke wat sneu! Wat vreselijk balen! Moet je je nu definitief afmelden?

Ik heb ook vandaag met de gedachte gespeeld me af te melden... Ik heb nogsteeds vreselijk last van m'n hersenschudding. Tranen stromen af en toe over m'n wangen van de pijn. Ik kan namelijk slecht stilzitten. Ik heb zojuist overlegd met m'n ouders: alle afspraken die afgezegd kunnen worden, zeg ik af. Ik werk m'n dagen zo kort mogelijk en rijd m'n paard. Tussendoor slaap ik alleen maar. M'n ouders doen de boodschappen voor de BBQ en pakken m'n spullen in. Ik probeer zoveel mogelijk te rusten wat ik kan. Tijdens de KNHS week doe ik niet alle lessen mee en zal soms 's middags moeten slapen. Dus ik hoop het allemaal zo goed mogelijk voor jullie te doen met BBQ en slapen, maar de dingen lopen iets anders dan gepland. Nicky, Conchita en Debbie zijn nogsteeds hartstikke welkom om te slapen, maar m'n ouders regelen en verzorgen dus alles. Zo ook de BBQ en inkopen, maar dat loopt vast wel los!

Allemaal om er aanstaande week een topweek van te maken! Dus ik hoop dat het uitrusten goed uitpakt!

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 22:04

Als ik verder nog wat voor je moet doen dan moet je het zeggen he Penny, ook van de week als ik moet helpen met Uggs dan zeg je t maar.. Sterkte er mee.. :(:)

-O- Anke, echt zo ontzettend sneu meid.. -O-

_coquette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 22:07

Ik wacht nog tot donderdag na de röntgen af. En daarna maak een definitief besluit. Maar ik reken er niet meer op! Baal echt als een stekken maar het is gewoon niet anders!

Jij sterkte Penny! Balen dat je nog zo veel last hebt :(:)

original

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 22:42

Picassox schreef:
Debbie, bij mij thuis kun je alsnog gewoon in bed/op matras slapen.

Anke en Demi blijven niet meer slapen, en waarschijnljk original ook niet. Dus genoeg bedden en matrassen! :)

Jawel ik wel!! Heb alleen overnachting voor Rain geboekt! :D

original

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 22:43

Picassox schreef:
Ach gos, Anke wat sneu! Wat vreselijk balen! Moet je je nu definitief afmelden?

Ik heb ook vandaag met de gedachte gespeeld me af te melden... Ik heb nogsteeds vreselijk last van m'n hersenschudding. Tranen stromen af en toe over m'n wangen van de pijn. Ik kan namelijk slecht stilzitten. Ik heb zojuist overlegd met m'n ouders: alle afspraken die afgezegd kunnen worden, zeg ik af. Ik werk m'n dagen zo kort mogelijk en rijd m'n paard. Tussendoor slaap ik alleen maar. M'n ouders doen de boodschappen voor de BBQ en pakken m'n spullen in. Ik probeer zoveel mogelijk te rusten wat ik kan. Tijdens de KNHS week doe ik niet alle lessen mee en zal soms 's middags moeten slapen. Dus ik hoop het allemaal zo goed mogelijk voor jullie te doen met BBQ en slapen, maar de dingen lopen iets anders dan gepland. Nicky, Conchita en Debbie zijn nogsteeds hartstikke welkom om te slapen, maar m'n ouders regelen en verzorgen dus alles. Zo ook de BBQ en inkopen, maar dat loopt vast wel los!

Allemaal om er aanstaande week een topweek van te maken! Dus ik hoop dat het uitrusten goed uitpakt!

Goed je rust pakken dan inderdaad!! Als we je ergens mee kunnen helpen gewoon vragen he !!
Is echt geen probleem!

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 23:39

Ohw Anke wat een enorm K*U*T nieuws.....enorm balen zeg, zo net een week ervoor!!! -O-
al enig idee wat er aan de hand is? misschien een simpele hoefzweer oid?

Penny ook al de planning in de soep :(:)

Zucchero

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-13 05:33

Jeetje dames, wat een slecht nieuws!!! -O-
Anke, sterkte met je paard!! Ik hoop dat het erg meevalt!!
Penny, dan gaan we samen een dutje doen. Ik moet namelijk echt even bijkomen van de laatste maanden, dus had al een plekje gereserveerd ergens in het zonnetje of juist in de schaduw onder een boom ;) Lief zijn voor jezelf!!! :(:)

Debbie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-13 06:29

Deze foto zag ik bij een kennisje die er momenteel is.. Volgens mij is het uitrusten goed te doen ;)

Afbeelding

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-13 07:50

Dankjewel Sita en Nicky, heel lief van jullie! :)

En Anne-Marie, wordt maar veel slapen in het zonnetje dan! :))

Oh Anke, heel hard duimen draaien alsnog... Hoop hoop op een hoefzweertje inderdaad!

Lis_Ol

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-13 09:36

Anke: balen van je paard, hopen dat het een hoefzweer is!

Penny; voor jou ook balen dat je nog zo'n last heb van je hersenschudding! gelukkig is er ruimte genoeg om te kunnen rusten tussen de lessen door!

Ik ben zo blij dat het lekker weer wordt, dat wordt korte broeken mee en zonnen maar!!

_coquette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-13 09:43

Vanmiddag om 3 uur rontgen en morgen ochtend hoefsmid. Meld me voor alle zekerheid toch nog maar niet af? Wie weet? Duimenduimenduimen!

Disconto_AF

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-13 09:44

Heel veel succes Anke!!

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-13 10:02

Ik duim met je mee Anke! Het zou een mooi cadeau zijn als Gijs niet iets ernstigs mankeert..

_coquette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-13 10:03

Sita_ schreef:
Ik duim met je mee Anke! Het zou een mooi cadeau zijn als Gijs niet iets ernstigs mankeert..

Ja die week kan me wel gestolen worden. Maar je bent onbewust toch wel bang dat het iets ernstigs is!

Yvie_Juudje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-13 13:48

Penny, als jij je niet goed voelt, neem ik wel een lesje met Uggs hihihihi.

En je kan mij ook inzetten voor "grazen met paard" service. :-)
Laatst bijgewerkt door Yvie_Juudje op 05-06-13 13:52, in het totaal 1 keer bewerkt

Yvie_Juudje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-13 13:50

Zucchero schreef:
Jeetje dames, wat een slecht nieuws!!! -O-
Anke, sterkte met je paard!! Ik hoop dat het erg meevalt!!
Penny, dan gaan we samen een dutje doen. Ik moet namelijk echt even bijkomen van de laatste maanden, dus had al een plekje gereserveerd ergens in het zonnetje of juist in de schaduw onder een boom ;) Lief zijn voor jezelf!!! :(:)

Ik doe met jullie mee :D