Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
tita schreef:ik snap jullie wel hoor maar ze moet het gewoon gaan doen. Ze mag L2 starten en dadelijk zit ik in de M1 en wordt het wel verwacht want dan kom ik in galop dus niet meer uit met de gebroken lijnen.
In de hoek kan ik haar recht zetten waardoor alles net beter lukt, als ik met gewone stelling uit de HCM galop kom en moet M gebroken lijn rijden en doe het enkel op de hoefslag dan krijg ik haar gewoon niet optijd recht eer ik bij X ben moet ik omstellen en ziet het er slordig uit
Martine schreef:Ik snap je wel hoor tita. Moet zelf ook dieper de hoek doorrijden om een oefening voor te bereiden. Om een oefening te "zetten". Nu zijn dat nog de makkelijkere oefeningen, maar hier komt later meer bij. Wat je zegt als een gebroken lijn.
En welkom allemaal! Veel nieuwe gezichten.
Josieee schreef:@ Synthaa
Ja dat weet ik ook wel, dat dit gewoon mag.
Maar negen van de tien keer heeft iemand die al meerdere paarden naar het Z gereden heeft meer ervaring hier in. Daarnaast kwam hij wel vlekkeloos de baan rond.
Jantine_ schreef:Josieee schreef:@ Synthaa
Ja dat weet ik ook wel, dat dit gewoon mag.
Maar negen van de tien keer heeft iemand die al meerdere paarden naar het Z gereden heeft meer ervaring hier in. Daarnaast kwam hij wel vlekkeloos de baan rond.
Jawel hoor zijn er zat die het bij de knhs aanvragen. Vrij sneu naar mijn mening aangezien er allemaal meiden tussen rijden die nog nooit van hun leven gestart hebben.
Train dan thuis wat beter en neem hem mee de L1 in...
Sythaa schreef:Jantine wat zou je aan moeten vragen dan ? Dispensatie om in de B te mogen starten? Op grond van wat? Kan me er niets bij voorstellen.
Kan me überhaupt niet voorstellen dat iemand die lekker kan sturen en veel ervaring heeft B zou willen starten, de proeven zijn saai simpel en slaapverwekkend. En als je een wakker of kijkerig beestje bij je hebt hebben ze door het weinige wat je eraan hoeft te rijden alle tijd en ruimte om te loeren of zich druk te maken.