Johannes is toch geen horror.. Dat is pure rock.. We moeten een Friese tent nemen, Friese vlag erbij.. Maken we dr een mooie keet van..
Sita_ schreef:Johannes is toch geen horror.. Dat is pure rock.. We moeten een Friese tent nemen, Friese vlag erbij.. Maken we dr een mooie keet van.. Fries, jij bent toch Import
Ja! Nou weer jammer dat jij in een andere week gaat hoor Jij was trouwens toch naar die clinic tijdens het icnn? Hoe is dat nog gegaan?
Rianneuhh schreef:Ja! Nou weer jammer dat jij in een andere week gaat hoor Jij was trouwens toch naar die clinic tijdens het icnn? Hoe is dat nog gegaan?Ja was ik idd heen! Ging echt super! Was erg leuk bij marlies te rijden, veel geleerd en de pony werd ook goedgekeurd..
listiglistje schreef:Sita_ schreef:Johannes is toch geen horror.. Dat is pure rock.. We moeten een Friese tent nemen, Friese vlag erbij.. Maken we dr een mooie keet van.. Fries, jij bent toch Import ben je een neppert?
Ikzelf ben hardstikke echt hoor, niks neps aan mij!Alleen mn zachte G kan ik echt niet verbergen in mn Friese spraak..
palousa_boy schreef:pietiedecy schreef:Dan ga je straks schrikken.. hahaha! eigen keetje mee (a)Haha sleur keet mee!Hoef ik ook niet in een tent in je achtertuin!