Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
PartoutZ schreef:Oh niet? Heb nog nooit serieus meegereden voor de selecties enzo.
Maar dacht dat coupons inleveren gewoon betekende dat je winstpunten meetellen
Evony schreef:xCarolaa schreef:Ik dacht altijd dat de M/Z weken geliefd waren.. Wel balen als je niet mee kan.
wel geliefd maar wel minder ruiters die het mogen,
Ik baal heel erg, omdat ik eigenlijk heel graag naar een m/z week wou maar dan heb ik nog college/tentamens en ik ga niet voor 1 tentamen van ermelo naar groningen en weer terug
dus heb ik me opgegeven voor sgw week maar die zat dus al propje vol
PartoutZ schreef:Wat een vaag gedoe dan..... Als je dus 30 winst hebt & over moet..
Dan moet je maar gewoon wachten tot de kampioenschappen over zijn als je daaraan meedoet?
Moet me daar toch is in gaan verdiepen, want wilde het outdoor-seizoen ook is mee gaan doen
Evony schreef:waarvoor heb je het nummer nodig? kan het wel even opzoeken
T: 0577 - 408 288
F: 0577 - 401 725
E: w.plaisier@knhs.nl
dit is wat er onder mijn mail stond, wilma plaisier gaat over de instructie weken en dat is haar mail adres, telefoonnummer zal wel het standaard knhs nummer zijn
Evony schreef:PartoutZ schreef:Oh niet? Heb nog nooit serieus meegereden voor de selecties enzo.
Maar dacht dat coupons inleveren gewoon betekende dat je winstpunten meetellen
nope,
ik was een keer op sgw en toen dacht een meisje ook dat haar punten van de dressuur telde voor wp dressuur en foutloos springen ook 2 wp gaf voor springen en zo
Evony schreef:Damelza schreef:stiekem hoop ik dat er een plek over blijft in het M/Z springen en dat ze dan L springers (tegen die tijd wel M startgerechtigd) ook toe laten.
achja, gebeurt toch niet
volgens mij wel vorig jaar bij de dressuur
Dispar_Vulgo schreef:Evony schreef:waarvoor heb je het nummer nodig? kan het wel even opzoeken
T: 0577 - 408 288
F: 0577 - 401 725
E: w.plaisier@knhs.nl
dit is wat er onder mijn mail stond, wilma plaisier gaat over de instructie weken en dat is haar mail adres, telefoonnummer zal wel het standaard knhs nummer zijn
thnx! ik wil even bellen om te vragen op welke plek ik op de reserve lijst sta.
Ik had gister al naar het standaard KNHS nummer gebeld, maar toen werd ik 5x doorverbonden voor ik bij de goede terecht kwam
Evony schreef:daar doen ze geen uitspraken over zoals ze zo mooi zeggen best vervelend, ik had gemailt of ze verwachten of ik er nog in kon komen en daaruit kan je wel ongeveer afleiden hoe je plaats is zeg maar