Ik ga ook slapen, morgen geen wekker
. Slaaplekker schatjes xxx Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Slaaplekker schatjes xxx Mette1998 schreef:Opzichhh zit ik al de hele avond binnen. Gisteren was ik wel van de partij.
Ik ga slapen. Morgen half 7 op. Love, my, life. x
MissMiekjee schreef:Mette zei dat ik hem kreeg ;o , en ik luister naar Mette ^^!
Ik ga ook slapen, morgen geen wekker. Slaaplekker schatjes xxx

Citaat:Floor is dus één van de mosterdkoeien. Ze is 14 jaar, ...
WIE werd hier afgelopen zaterdag 15?
Ben bang dat t nog erger wordt, dus succes 
MissMiekjee schreef:KoenVL schreef:Hoe kun je iemand leuk vinden die je niet kent?? Waarom kan ik er niets over vinden op het forum?? Oja, ik ben vrijgezel:)
Dát vragen wij ons dus ook ernstig af.
Maar we hebben afgesproken dat ze je delen.
En trouwens, ik herken jouw paard ergens van, heeft die al eens L SGW gelopen in Neede?
Iedereen hier behalve Mette is vrijgezel, dus doe gerust je ding ^^. Denk niet dat de mensen hier nee zeggen tegen leuke jongens.
, Floor is natuurlijk 15
.
. Maar die zijn gecombineerd met de pony's.... En ik ken verder niemand op de lijst met officiële crosservaring
.
! Ik was toen opzoek naar een eventingpaard ^^. Achteraf toch niks voor mij, paard was te groot.
MissMiekjee schreef:Zoals? ^^
Mette1998 schreef:Go mieke !!
@caro ohja moest hem binnen zetten. Zit je mij te begluren vanuit jou kamer? Scaryy
Mette1998 schreef:Go mieke !!
@caro ohja moest hem binnen zetten. Zit je mij te begluren vanuit jou kamer? Scaryy
MissMiekjee schreef:Echt raar, bij de eventingweek is op 2 mensen (Floor en ik) na niemand die crosservaring heeft en in de allround week wel
willempje12 schreef:Ik ga naar ponyeventing
Ik claim helemaal niemand
Hoi koen ik ben willemijn en ik ben de smileyspammer
KoenVL schreef:Post ze zonder smileys.....:-P
.
!